Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Vandaag ( vanochtend ) op de A50 richting Arnhem ter hoogte van de Ewijkse brug een rode GLT gezien, DH-XB-??...bestuurder had wel wat Reitse weg, maar er ontbrak toch een achterspoilert! Wie was het dan wel?

Werd overigens achtervolgt op 100m door een zilvergrijze 855 T5 met PF-??-??

www.vm-parts.nl

Gmid

Citaat van: Spin! op 02-10-2007 20:27:17
Vandaag ( vanochtend ) op de A50 richting Arnhem ter hoogte van de Ewijkse brug een rode GLT gezien, DH-XB-??...bestuurder had wel wat Reitse weg, maar er ontbrak toch een achterspoilert! Wie was het dan wel?

Wasn't me...

Wel een CY sedan gespot op parkeerterrein bij vervoersbedrijf(?) langs provinciale weg tussen putten en voorthuizen.
Volvo C30 '12

Thys

Wie was de man die vanmiddag rond kwart over 5 in zwolle vanuit een hele mooie rode sedan,1e type vastzittend in het verkeer richting industrieterrein uitermate vriendelijk lachte en zwaaide naar een zilvergrijze glt sedan, 2e type,vaststaand op het kruispunt in de richting A28,bestuurd door een jongeman met lang haar? kenteken was LH-NN-**

)()()sT

Zonet, bij Maastricht :)
Ik kwam uit de richting Heerlen, en kwam in de kleine file precies naast een blauwe 855 vanuit richting Eindhoven te staan, met sticker  :)
We zwaaiden nog even naar elkaar; kenteken was iets van JV-JP-**

GeertG

Citaat van: thyzerrr op 02-10-2007 22:23:10
Wie was de man die vanmiddag rond kwart over 5 in zwolle vanuit een hele mooie rode sedan,1e type vastzittend in het verkeer richting industrieterrein uitermate vriendelijk lachte en zwaaide naar een zilvergrijze glt sedan, 2e type,vaststaand op het kruispunt in de richting A28,bestuurd door een jongeman met lang haar? kenteken was LH-NN-**

Gelijk aan mijn kenteken en (bordeaux)rood ;D ...........alleen een estate en niet op die plaats op dat tijdstip  :eusa_naughty:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

simmz

every man dies, not every man really lives

Laserblue

Nou woon ik 10 jaar in Rotterdam en ben nog nooit een forumlid tegen gekomen  :-\

sta ik net met m'n fiets op de kruising van de Schieweg met de Bergselaan wordt ik bijna van m'n sokken gereden door een CY 855 met grote forum sticker op de zij-achterruit  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

wat een mooie afsluiter van 10 jaar wonen in Rotjeknor  :'(

oh ja kenteken: 85-**-LX
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Spin!

Citaat van: Laserblue op 03-10-2007 18:53:53
Nou woon ik 10 jaar in Rotterdam en ben nog nooit een forumlid tegen gekomen  :-\

sta ik net met m'n fiets op de kruising van de Schieweg met de Bergselaan wordt ik bijna van m'n sokken gereden door een CY 855 met grote forum sticker op de zij-achterruit  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Das Pethconi oftewel...Jochen het scheurijzer!

www.vm-parts.nl

volvo850freak

Vandaag een CY T5-R  in het gooi rond de middag meen ik, maar het kenteken begon met JR meen ik, reed een vrouw in.  Maar dit type is toch alleen geleverd in
'96? Helemaal verbouwd dan?  echt alles deed er aan vermoeden dat het een T5-R was alleen het kentken zou dan niet kloppen, of loop ik weer achter de feiten aan?

Turbobiker

Citaat van: volvo850freak op 03-10-2007 20:51:00
Vandaag een CY T5-R  in het gooi rond de middag meen ik, maar het kenteken begon met JR meen ik, reed een vrouw in.  Maar dit type is toch alleen geleverd in
'96? Helemaal verbouwd dan?  echt alles deed er aan vermoeden dat het een T5-R was alleen het kentken zou dan niet kloppen, of loop ik weer achter de feiten aan?

Import?
De Tussenpaus

animalT5R

kenteken beginnend met een J is ongeveer '94-95.[Mijne begint ook met J]
'96 is meestal letter P of R  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

reneetje

Zwolle--Ceintuurbaan vanmiddag zo rond 16:15 uur...........

V70R safron met dubbele pijp , mistlampen aan en zeeeeeeer aarzelend rijden, heb nog even rustig aan gedaan , dacht dat ie pech had of kreeg :-\

Of was ie een proefrit aan het maken want even later draaide ie weer om richting Furness ::) ???
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

reneetje

Citaat van: animalT5R op 03-10-2007 20:54:25
kenteken beginnend met een J is ongeveer '94-95.[Mijne begint ook met J]
'96 is meestal letter P of R  ;)

Klopt  JX-TX-..   is januari '95 , dus JR-..-.. is een laat '94
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

RATFINK

Citaat van: Laserblue op 03-10-2007 18:53:53

Moet je een keer over de Terbregseweg rijden, kom je ter hoogte van Piet Hordijk wel een forumlid tegen  ;D

t5karel

Citaat van: reneetje op 03-10-2007 20:56:16
Zwolle--Ceintuurbaan vanmiddag zo rond 16:15 uur...........

V70R safron met dubbele pijp , mistlampen aan en zeeeeeeer aarzelend rijden, heb nog even rustig aan gedaan , dacht dat ie pech had of kreeg :-\

Of was ie een proefrit aan het maken want even later draaide ie weer om richting Furness ::) ???
Nou,da,s Wibren geweest volgens mij,hij komt net bij mij vandaan en is er om die tijd langsgekomen ;D.Hij heeft nog ff gekeken hiero of ie ook gespot was.Ja dus :eusa_dance:.Was weer helemaal de weg kwijt zo te lezen ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.