Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

reneetje

Citaat van: t5karel op 03-10-2007 21:04:22
Citaat van: reneetje op 03-10-2007 20:56:16
Zwolle--Ceintuurbaan vanmiddag zo rond 16:15 uur...........

V70R safron met dubbele pijp , mistlampen aan en zeeeeeeer aarzelend rijden, heb nog even rustig aan gedaan , dacht dat ie pech had of kreeg :-\

Of was ie een proefrit aan het maken want even later draaide ie weer om richting Furness ::) ???
Nou,da,s Wibren geweest volgens mij,hij komt net bij mij vandaan en is er om die tijd langsgekomen ;D.Hij heeft nog ff gekeken hiero of ie ook gespot was.Ja dus :eusa_dance:.Was weer helemaal de weg kwijt zo te lezen ;D.

TomTom voor zijn verjaardag zal dan wel net zo nuttig ........... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Jeff

Ik rij der regelmatig met een blauwe Mercedes Sprinter met Krops Mariniers stickers erop hehe ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Wibren

Citaat van: reneetje op 03-10-2007 20:56:16
Zwolle--Ceintuurbaan vanmiddag zo rond 16:15 uur...........

V70R safron met dubbele pijp , mistlampen aan en zeeeeeeer aarzelend rijden, heb nog even rustig aan gedaan , dacht dat ie pech had of kreeg :-\

Of was ie een proefrit aan het maken want even later draaide ie weer om richting Furness ::) ???

Zocht de Mac en wist niet precies waar ik moest zijn  :eusa_wall: ;D Maar met een nieuw onderstel en de drempels aldaar reed ik wat rustiger........... :eusa_whistle:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

RATFINK

Citaat van: Erik_M. op 03-10-2007 23:19:54
Citaat van: RATFINK op 03-10-2007 20:59:43
Moet je een keer over de Terbregseweg rijden, kom je ter hoogte van Piet Hordijk wel een forumlid tegen  ;D

Dat doe ik weleens, maar er is mij nooit iets echt bijzonders opgevallen, behalve het feit dat die polder aan de linkerkant (richting Irene brug), waar vroeger een volkstuinencomplex was,  helemaal vol staat met huizen.

gRoet
eRik

Wil niet zeggen dat ik elke 850 zie als er een voorbij komt maar als je een wat kalende man ziet en die toont interesse in je wagen dan ben ik het  ;D

WYD

Vanochtend in Utrecht ergens in de buurt van de lievevrouwensingel, een Laser Blue V70R. Auto zag er netjes en origineel uit.
Was helaas niet in de gelegenheid om een foto te maken.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

fearless

Net op de A28 bij Zwolle een gele estate met 2 dames er in. Was er wel een op Duits kenteken dus zal wel niet iemand van hier zijn.  ;D

san

Vanmiddag 2 km vanaf Westerbork op rotonde een S80 met aanhanger daarop een silversand V70(R) kon het vanaf de hoogte ( mast ) niet goed zien. ;)

gjg

vanavond om 21.11 voor de stoplichten kruising kerkraderweg-einsteinstraat, dus nog net in Landgraaf. Rode 850 LH-NN-..

GJG

Thys

Huh, da's al te fraai.... ik zag van de week een rode sedan, eveneens lh-nn-nogwat in zwolle:D

gjg

ik zat ne eerdere berichten door te lezen en kwam tegen dat er een LH NN .. bij Zwolle rond reed, maar een is een estate en de andere niet. Die ik zag was een estate

GJ

Spin!

Gister weer even wat 5 cillindertjes gespot! Een mooie 92'er bij vd Valk in Assen, vreselijk mooi in de rode lak! Alleen bumpertjes nog even wat donker maken ;) Kenteken begon met G bla bla, was ook te donker voor foto met telefoon  :azn:

Verder op de A15, nieuw forumlid? ;D

En nog een C70 met enige haast  :eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

)()()sT

Citaat van: gjg op 04-10-2007 22:18:16
vanavond om 21.11 voor de stoplichten kruising kerkraderweg-einsteinstraat, dus nog net in Landgraaf. Rode 850 LH-NN-..

GJG

Geert!!!!!

Je bent gespot!!!  ;D

GeertG

Citaat van: )()()sT op 05-10-2007 08:28:04
Citaat van: gjg op 04-10-2007 22:18:16

GJG

Geert!!!!!

Je bent gespot!!!  ;D

:eusa_dance:
Las er net even overheen (is nog vroeg)  :-[

@gjg:
Dan heb ik jou ook gespot : jij volgde mijn voorbeeld bij de rotonde bij Snowworld   ;D (keek in achterspiegel en zag belgisch kenteken).  Jij reed rechtdoor (is trouwens kruising Heistraat/Hofstraat  ;)) en ik sloeg linksaf (omdat ik daar woon)  :)

Mooie blauwe (ten minste in het donker leek het donkerblauw)  !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

de boekhouder

Gisteravond rond 23:00 u. op de A50 tussen Apeldoorn en Zwolle, vlak voor knpnt. Hattemerbroek een 850 estate, kleur kon ik niet goed zien ('t is inmiddels donker buiten) kenteken begon met een "L".
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

gjg

@GeertG, Ja dat klopt, die blauwe was ik, ik rijd daar altijd rechtdoor over de rotonde, maar ook omdat ik dacht dat ik een stikker zag. :eusa_dance:

GJ