Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Gisteren avond om ongeveer 20.15 op de A28 bij zwolle een rode 855 R, we reden een hele met elkaar op.
Kenteken begon met PG-##-##

Spin!

Citaat van: Taranis op 06-10-2007 18:39:59
Vanmorgen om 10.00 uur op het Groenewoud in Middelburg een LBP V70R, XS-JB-**. Bestuurder was zo druk in gesprek met de passagier dat ie niet door had dat ie al láng over kon steken en ook de uitbundig met 2 armen zwaaiende motorrijder pal voor z'n neus werd niet opgemerkt... ::)

En dat is dan een beroepschauffeur  :eusa_whistle:

Haha, zal wel te druk met zn haar bezig zijn geweest... ;D

Vandaag ook weer de snelweg onveilig gemaakt met een 855R in 214 ;) Beuningen-Gemert, Gemert-Beuningen...Ook R O B met zijn NV70-R nog even mogen zien in het echt...wow  :eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

Laserblue

gezien in Bergambacht, blauwe V70N "Ocean Race"

volgens mij fietsenmaker :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

haRtV70R

Vanmorgen om 10.00 uur op het Groenewoud in Middelburg een LBP V70R, XS-JB-**. Bestuurder was zo druk in gesprek met de passagier dat ie niet door had dat ie al láng over kon steken en ook de uitbundig met 2 armen zwaaiende motorrijder pal voor z'n neus werd niet opgemerkt... ::)

:eusa_doh: Idd nix gezien...  :eusa_shifty:
[move][/move]

Vertigo

Vanmiddag in Hengelo (Ov): Groene (412?) 850 sedan met R-voorbumper, R-achterspoiler en Comet velgen...

Werd gespot door vrienden van mij, die dachten dat dat mijn auto was, maar ik (en mijn auto) waren de hele dag in Zevenaar...

Wie rijdt er in een dubbelganger van mijn auto? :eusa_think:

mikky

Citaat van: thyzerrr op 06-10-2007 18:34:35
Citaat van: mikky op 06-10-2007 08:15:25
Citaat van: thyzerrr op 05-10-2007 21:33:01
Vanochtend, in Zwolle, op het onzalige tijdstip van half 7, op het grote kruispunt bij de praxis op de marslanden een CY estate. Was undercover in een nieuwe VW transporter. ook fijn!

;D volgende keer ff knipperen met je groot licht, ben daar regelmatig.

door het tijdstip (5 uur ging de wekker...) kwam het zo gauw niet in me op om te knipperen, ik zat me vooral af te vragen wat een witte estate nou met een R-bumper moest, totdat ik me bedacht dat dat alleen maar zo leek door de kleur van de straatverlichting.

@ Reneetje: rijd jij toevallig een rode sedan?

volgende keer beter ;)

R o b

Citaat van: Spin! op 06-10-2007 21:20:48

Haha, zal wel te druk met zn haar bezig zijn geweest... ;D

Vandaag ook weer de snelweg onveilig gemaakt met een 855R in 214 ;) Beuningen-Gemert, Gemert-Beuningen...Ook R O B met zijn NV70-R nog even mogen zien in het echt...wow  :eusa_shifty:

Ik was zelfs al onder de indruk van jou voetmatten voorin de auto  :eusa_drool:

kun je nagaan......... ;D

marcelV70R

vanmiddag rond half 6 een saffron pearl V70R (awd?)
op de weg van Hilversum richting Vinkeveen thv Loosdrecht.

Marcel

FGG

Vanavond op de A1 om half 6 richting A'dam ter hoogte van Rijssen een CY 855.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

R.Bijl

Citaat van: Laserblue op 06-10-2007 21:24:11
gezien in Bergambacht, blauwe V70N "Ocean Race"

volgens mij fietsenmaker :eusa_think:

;D :eusa_clap:
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

850blues

Gisteravond rond 23.15 uur op het Keijzer Karelplein te Nijmegen, T-5R estate PD-BN-** met zo'n klein forum-embleempje (geen stickert), op de achterklep net voor de type aanduiding.

Btw, ja ik was het die je een beetje stond op te duwen bij het verkeerslicht richting de tunnelweg  :angel:
'k Had het idee dat je zoekende was, vandaar maar niet geseind/getoeterd...
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

mehn

Citaat van: 850blues op 08-10-2007 07:29:29
met zo'n klein forum-embleempje (geen stickert), op de achterklep net voor de type aanduiding.

Dat hoort zo bij een T-5R, heeft niets met het forum te maken ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

DD

vrijdag middag 16:00 badhoevedorp op het parkeer terrein van de albert hein een zwarte 850 estate inc forum sticker. Ik had nog een foto gemaakt voor het kenteken maar die was onscherp  :eusa_wall:

@®-

Zaterdag rondt een uur of 12 in Yde:

En ook nog een op de parkeerplaats in Yde een 854 GLT met op de grille V12  ???

simmz

vanmorgen om 8:50. Donker grijze 855 met getinte achterramen. Op de rijksweg in Geleen. Reed vanuit de AH richting Mc Donalds...

geen sticker...  :eusa_naughty:

iemand van hier?

:eusa_think:
every man dies, not every man really lives