Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Saffron (!) 850 op de PPL van de kwikfit Arnhem-Noord...   :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Jan_D.

Citaat van: DD op 08-10-2007 09:00:30
vrijdag middag 16:00 badhoevedorp op het parkeer terrein van de albert hein een zwarte 850 estate inc forum sticker. Ik had nog een foto gemaakt voor het kenteken maar die was onscherp  :eusa_wall:

Dat was ik dus, ik kom zowel op de fiets als ook met de auto wel eens de Ringvaartbrug over! Was de foto onscherp of de auto te vies??  :o

Jan

scania164

Citaat van: Vertigo op 09-10-2007 18:43:37
Citaat van: scania164 op 09-10-2007 18:42:14
He Jens
Waren de pizza's lekker zaterdag?? ;D ;D

uh, ja...

Had je me zien lopen met die pizza's ofzo? ik heb jou niet gezien.

Die pizzeria had niet eens foldertjes zodat we de volgende keer van te voren kunnen kijken wat we willen :eusa_think:
Ja zat bij de chinees te eten en te drinken met vrienden!!
Gr Chris

animalT5R

Citaat van: S. Brouwer op 09-10-2007 19:44:19
Citaat van: animalT5R op 09-10-2007 18:47:00
S. Brouwer gespot om een uur of 0930 langs het alkmaarder meer richting Alkmaar.

:eusa_dance: kan goed kloppen, maar kan me eigelijk niet herinneren dat ik een telekraan ben tegen gekomen :eusa_think:

Zo'n blauwe van Schot was het toch? zal in het vervolg goed opletten, is al de 2e keer dat jij mij spot maar ik jou niet.

Kijk morgen even als je langs De Rijp rijd naar links[net na dat hotel]  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

DD

Citaat van: Jan_D. op 09-10-2007 20:35:48
Citaat van: DD op 08-10-2007 09:00:30
vrijdag middag 16:00 badhoevedorp op het parkeer terrein van de albert hein een zwarte 850 estate inc forum sticker. Ik had nog een foto gemaakt voor het kenteken maar die was onscherp  :eusa_wall:

Dat was ik dus, ik kom zowel op de fiets als ook met de auto wel eens de Ringvaartbrug over! Was de foto onscherp of de auto te vies??  :o

Jan

ik vond de wagen zelf op zich nog wel schoon ogen alleen je velgen verraadde dat die toch enige tijd geleden het sop had gezien. de foto zelf was onscherp er stonden zoveel mensen dom te kijken dat ik mijn mobiel uit mijn zak trok om een foto te schieten van je wagen dat ik maar geen 2de genomen heb.

Ties

Gisteren rond 18.30 bij de kerk in Haren NB een mooie Safron C70.

michiel

Citaat van: animalT5R op 09-10-2007 22:39:00

Hmmm, dit klinkt als een uitgelezen mogelijkheid om mezelf eens te laten spotten..........'ns kijken of ik er ff tussenuit kan.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

S. Brouwer

Citaat van: michiel op 10-10-2007 11:34:42
Citaat van: animalT5R op 09-10-2007 22:39:00

Hmmm, dit klinkt als een uitgelezen mogelijkheid om mezelf eens te laten spotten..........'ns kijken of ik er ff tussenuit kan.

1e dag sinds tijden dat ik daar niet langs kwam, morgen sta je er waarschijnlijk niet meer? maar zal opnieuw opletten.

@michiel, k kom ook uit waterland dus zal jouw ook nog wel eens spotten.

michiel

Yes! Ik ben gespot!  :eusa_dance:
Niet zo moeilijk in dit geval, en ik moest wel zelf actie ondernemen, maar het resultaat is er dan ook naar.  :D
Dank je wel, Animal. Mooie kraan, trouwens.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Spin!

Vandaag ook weer wat bijzondere dingen gespot...

Vanochtend een zwarte V70 met het typeplaatje 10 cm te hoog  :-\ op Titans onderaan afslag richting Amersfoort/McDonalds...verders mooie auto!

Een 850 92'er GLT felrood met dezelfde 850 sticker/striping als DCCCL heeft, erg mooi! Dat was ergens net buiten Almere, jij kwam de snelweg af. Verschrikkelijk mooie 850... :eusa_clap:

En net buiten Beuningen, draaiend de A73 richting Nijm/Venlo ook een 92'er GLT Nautic Blue, met sportgrill en een VST onderkantje...een blauwe Mjölnir dus!

Ik reed beschaamd rond met een blauwe Flop Focus...die ben ik inmiddels al weer kwijt, heb de Touramp terug!

www.vm-parts.nl

animalT5R

Citaat van: S. Brouwer op 10-10-2007 15:44:39

1e dag sinds tijden dat ik daar niet langs kwam, morgen sta je er waarschijnlijk niet meer? maar zal opnieuw opletten.

Morgen sta ik er ook nog  ;)

Citaat van: michiel op 10-10-2007 16:47:44
Yes! Ik ben gespot!  :eusa_dance:
Niet zo moeilijk in dit geval, en ik moest wel zelf actie ondernemen, maar het resultaat is er dan ook naar.  :D
Dank je wel, Animal. Mooie kraan, trouwens.

Was wel even raar opkijken,maar had al snel door dat het iemand van hier moest wezen,gezien er een hele mooie DOP T-5R geparkeerd stond  ;)
Wel leuk van je Michiel,zomaar ''even'' komen kijken,top!
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

dirktv

Vandaag rond 15.00 uur gespot net buiten Leveroy een bordeaux-rode 850. Met forumsticker!

Duell

Citaat van: Erik_M. op 08-10-2007 12:38:46

Gisterenavond (7/10) rond een uur of half 9 kwart voor 9,  in Wassenaar op de rotonde bij de Lange Kerkdam, een fraaie zwarte 850 sedan op Titans en met T-5R lip maar zonder spoiler op de kofferklep.  Duell ??

Ik was incognito met de Amazon.

gRoet
eRik

(dank je voor de PM anders had ik het gemist)

Incognito met een Amazon ?  Kan dat  ;D    Maar het klopt ik reed op zondagavond door Wassenaar.  ;)

denkweb

Citaat van: denkweb op 09-10-2007 20:22:46
Saffron (!) 850 op de PPL van de kwikfit Arnhem-Noord...   :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Volgens mij een medewerker aldaar, stond er gisteren weer. Onder de achterportieren een opvallende ET-sticker... (en dan niet de aliën-versie).  ;)

Het is trouwens uit PRINCIPE dat ik er niet even op de koffie ga...

Teddy81

Wie-O-Wie reed er net (vanaf 22h00) vanaf het tankstation op de N50 helemaal tot aan Dronten achter mij aan?? Ik zag al aan de afslag dat er een 850 sedan stond. Donker van kleur en je deed het erom zo dicht mogelijk bij me te blijven.  ;D
Hoe ik mn best ook deed om je af te schudden, steeds zat je weer achter me!  :evil: hehehe

Ik weet bijna wel zeker dat het iemand van hier is, hoewel ik geen sticker heb gezien (wel koplampen in mn spiegels) en ik zelf ook geen sticker heb.

Maar goed dat er geen   :police: in de buurt was!  ;D