Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

CY met autoambulance op de A2 bij vinkeveen richting het zuiden.. Rond 18.45 vanavond.

(wat klinkt je auto mooi als je een beetje gas geeft...) en hij ziet er erg goed uit!

Edit: kenteken ** LS-FX
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Spin!

Citaat van: pwassink op 17-10-2007 20:40:39
Citaat van: Spin! op 17-10-2007 19:55:05
Citaat van: pwassink op 17-10-2007 17:18:31
Citaat van: Spin! op 17-10-2007 17:11:32
Omstreeks 13:00u op de A1 een CY Estate...wie?

Tussen Amsterdam en " De Lutte"  ???

Vast wel een ja ..   ;)

Bij Hoevelaken

zo peter beter?

Ja hoor,  ;)

Is zo net iets deuidelijker toch ?

Jep duidelijk zo...ik weet al wie het was, Martin Bril. Zeker onderweg naar hilversum, zat gister in de wereld draait door. Kenteken klopt ook aardig...

www.vm-parts.nl

Laserblue

Gisteren ochtend gespot bij Prinsenland (Rotterdam) ter hoogte van het ziekenhuis een V70 met een jonge vrouw er in. groen/blauwig

Was dat jouw vrouw heer Douwer?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

WYD

Vanmiddag op de A12 ter hoogte van Utrecht omstreeks 15.30uur een mooie S70 met grotere lichtmetalen velgen.
Vanavond in Veenendaal eerst 2 Rode Glt's sedan  ;D, daarna een witte Glt sedan met een R-look dubbel uitlaatsierstuk en verder nog een donkergrijze T5(R) sedan die er goed uitzag, maar een jonge vrouw erin die niet zo enthousiast over d'r 850 leek.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Hylco

Citaat van: Laserblue op 03-10-2007 18:53:53
Nou woon ik 10 jaar in Rotterdam en ben nog nooit een forumlid tegen gekomen  :-\

sta ik net met m'n fiets op de kruising van de Schieweg met de Bergselaan wordt ik bijna van m'n sokken gereden door een CY 855 met grote forum sticker op de zij-achterruit  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

wat een mooie afsluiter van 10 jaar wonen in Rotjeknor  :'(

Dan zal het Sandra wel zijn waar ik laatst naar toeterde op het Schieplein :P

oh ja kenteken: 85-**-LX

Laserblue

Citaat van: Hylco op 19-10-2007 10:12:16
Nou woon ik 10 jaar in Rotterdam en ben nog nooit een forumlid tegen gekomen  :-\

sta ik net met m'n fiets op de kruising van de Schieweg met de Bergselaan wordt ik bijna van m'n sokken gereden door een CY 855 met grote forum sticker op de zij-achterruit  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Sorry Hylco, behalve jou natuurlijk. :-[
Maar jullie zag ik zo vaak rijden dat het de moeite van het melden niet meer waard was ;D

Hylco

Citaat van: Laserblue op 19-10-2007 10:21:38
Citaat van: Hylco op 19-10-2007 10:12:16

Sorry Hylco, behalve jou natuurlijk. :-[
Maar jullie zag ik zo vaak rijden dat het de moeite van het melden niet meer waard was ;D

Verder moet ik je wel gelijk geven: Het forum is bijzonder ondervertegenwoordigd in ons stadje dat stikt van de Mercedesen, BMW's, Honda's en wat al niet meer met een overdaad aan extra plastic.

Wout309t

Gisteren in Hardinxveld: V70R Laserblue... Zat een dame in, kenteken niet kunnen zien..
2011 V70 2.0T R-Design MT

Taranis

Om 16.35 op de A58 en vervolgens achter me bij het stoplicht op de Vierwegen: blauw/groene (zelfde identiteitscrisis-voertuig als de auto van Snellebaksteen) 855 GLT met GLE velgen... stoplichtsprintje was grappig  ;D

Kenteken GL-SX-**... je APK is verlopen trouwens :P

Snellebaksteen

Wasn't me. De mijne staat gewoon op de oprit als het goed is.  ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Chris

Net in Schiedam rond een uurtje of 7. Draaide een zwarte 850 (R?) de drive-in bij de Burger King in. Kenteken kon ik niet lezen. Het karretje stond in ieder geval op Volans...

Iemand von hier?

Laserblue

Citaat van: Wout309t op 19-10-2007 15:55:21
Gisteren in Hardinxveld: V70R Laserblue... Zat een dame in, kenteken niet kunnen zien..

niet de mijne (zegt ze ::))

fbm

Pac heb je wagen zien staan! met een BONnetje ;) ;D ;D

mikky

Vanavond om 19:50, station zwolle CY stond op parkeerplaats, eigenaar zat er nog in.

Kwam je voorbij rijden, moest helaas doorrijden(ook met een CY ;D)

Ronbroek

Gistermiddag bij het Gouwe aquaduct, FF-PP-4* een mooie grijs zilvere 854 Glt met een evenzo mooie bestuurster.

Mn maat en ik hebben toch niet te lang naar je zitten kijken vanuit dat witte busje hoop ik  :eusa_shifty:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter