Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Vannochtend een CY estate gespot die richting amsterdam ging,zag em  net voor die de zeeburgertunnel inreed[rond een uur of 11].
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

CeeBee

Citaat van: Chris op 19-10-2007 19:58:57
Net in Schiedam rond een uurtje of 7. Draaide een zwarte 850 (R?) de drive-in bij de Burger King in. Kenteken kon ik niet lezen. Het karretje stond in ieder geval op Volans...

Iemand von hier?

Damn, betrapt, normaal ga ik altijd naar de Mac.......................Neem aan dat het een estate was iig.
V70N 2.5T AWD

Chris

Citaat van: CeeBee op 20-10-2007 14:31:35
Citaat van: Chris op 19-10-2007 19:58:57
Net in Schiedam rond een uurtje of 7. Draaide een zwarte 850 (R?) de drive-in bij de Burger King in. Kenteken kon ik niet lezen. Het karretje stond in ieder geval op Volans...

Iemand von hier?

Damn, betrapt, normaal ga ik altijd naar de Mac.......................Neem aan dat het een estate was iig.

Het was inderdaad een estate ja.

Maarja... de BK is altijd beter dan de Mac. Ik zie het probleem niet ;). Was lekker neem ik aan?? Heb je mij nog gespot?? Denk het niet, want je draaide al.. maar wie weet.

denkweb

Chris Arntz; kwam gisteren zijn vervangauto weer inleveren (lang leve Volvo Assistance  :eusa_dance:)

;D

Vertigo

Zojuist in Enschede op de hooglandsingel en Varviksingel: erg mooi glimmende CY T-5R Estate! leek wel alsof ie ge-rayman-d was.

Kenteken: 38-T*-K*

iemand van hier?

Edit: typo

)()()sT

Citaat van: Vertigo op 20-10-2007 21:11:27
Kenteken: 38-T*-K-*

iemand van hier?

Dacht 't wel ;)

Taranis

Marc O.

Om 12.00 uur op de A58 thv Best/Oirschot (richting Tilburg) een CY 854. Geen kenteken gezien, reed zelf ri Eindhoven.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Vertigo

Citaat van: )()()sT op 20-10-2007 21:19:05
Citaat van: Vertigo op 20-10-2007 21:11:27
Kenteken: 38-T*-K-*

iemand van hier?

Dacht 't wel ;)
Citaat van: Taranis op 20-10-2007 23:06:49
Spin! ;)

Had geen Esveldt sticker achterop en op de plaats van de sterretjes staan andere letters dan bij Spin (daarom heb ik de sterretjes ook daar gezet). Deze rijdt trouwens op LPG.

Was wel een erg mooie auto. Ik heb CY nog nooit zo zien glimmen eerlijk gezegd.

Rayman

Ik ken de auto denk ik wel...;) Is een CY in absolute nieuwstaat (was volgens mij ook op de after summer van '06)

Vertigo

Citaat van: Rayman op 21-10-2007 10:32:49
Ik ken de auto denk ik wel...;) Is een CY in absolute nieuwstaat (was volgens mij ook op de after summer van '06)

Ik kan me die auto niet herinneren van toen :eusa_think:

De auto staat pas sinds 5-2-2007 op NL-kenteken, dus lijkt me sterk dat ie op de ASM '06 was.

Maar wat betreft de nieuwstaat, zo zag ie er in ieder geval wel uit.

P.S. Heb die auto trouwens ook niet eerder in Enschede zien rijden, en zo'n ding valt toch echt wel op.

Rayman

Citaat van: Vertigo op 21-10-2007 10:39:16
Citaat van: Rayman op 21-10-2007 10:32:49

Ik kan me die auto niet herinneren van toen :eusa_think:

De auto staat pas sinds 5-2-2007 op NL-kenteken, dus lijkt me sterk dat ie op de ASM '06 was.

Maar wat betreft de nieuwstaat, zo zag ie er in ieder geval wel uit.

P.S. Heb die auto trouwens ook niet eerder in Enschede zien rijden, en zo'n ding valt toch echt wel op.

Klopt inderdaad. :eusa_think:. Foutje mijnerzijds.

Je moet me onderhand wel eens iets gaan uitleggen jens...Waar komt die voorliefde voor volvo's spotten vandaan? Als er iemand is die hier veel gepost heeft...;D

Vertigo

Citaat van: Rayman op 21-10-2007 10:49:10

Je moet me onderhand wel eens iets gaan uitleggen jens...Waar komt die voorliefde voor volvo's spotten vandaan? Als er iemand is die hier veel gepost heeft... ;D

En dan te bedenken dat ik alleen nog maar de meest opvallende hier post, (T-5)R's

"gewone" (met alle respect) 20 kleppers zonder forumstikker hier posten doe ik alleen als ik weet dat de eigenaar hier op het forum actief is.
Anders dan staat hier dagelijks een lijst van zeker 20 kentekens ::)  :eusa_shifty:
Ik kom bijvoorbeeld dagelijks een mooie zilvergrijze V70 [**-DF-NL] en een 92-er 850 sedan [FT-VF-**] tegen op de N18, maar die zijn beide volgens mij geen forumlid

Maar ik ben gewoon veel op de weg en hou mijn ogen open ;) Ik zie een 850/X70 vaak al vanaf grote afstand tussen het overige verkeer. Zelfs mijn collega's die met me carpoolen beginnen nu al 850's te spotten ;D (Oke, 1 spot liever fiat brava's :eusa_doh:)

Andere auto's spotten we trouwens ook wel onderweg. Daihatsu Gran Move met Goofy stikker op de motorkap. E36 325i touring, V70N taxi, Hyundai Lantra met aso-rijstijl.
Collega van me dacht vorige week een oude Roll's te zien. Heb hem maar ff verteld dat dat een Volvo 164 was. Dat geloofde hij niet, dus zijn we de dag daarna de bewuste parkeerplaats opgereden zodat hij met eigen ogen kon zien dat er inderdaad een Volvo-logo op die "Roll's" van hem stond ;D

En ik heb een tik met het onthouden van getallen en kentekens.

Robert Haven

en ondanks dat ik al diverse malen gespot ben door Jens heb ik hem nog nooit gespot helaas..... :P

Turbo-Geek

Ik kwam van de week deze 'bijzondere' Volvo 440 tegen in Ede

Mod edit: foto veranderd in link ivm het kenteken

Aangepast ....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------