Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Thys

Vanochtend 8 uur in arnhem, een zwarte R estate, PR-JV-nogwat.

Clapton

vanavond zomaar bij mij in de straat, een safron V70 met Nl kenteken...,  niet stoppen gewoon doorrijden, als ik er ooit achterkom wie dat was mag tie nooit meer langskomen.

locatie.Sint Job in ´t Goor

Ronbroek

Vanochtend in Lisse, noodgedwongen door een afsluiting van de doorgaande weg moest ik mij door het centrum wringen, daar stond een zwarte 854 (R?), zag er 850-forum-goedgekeurd uit.

Iemand ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

san

Bij een advocaten-kantoor in Nijmegen/Heilige Landstichting aan Groesbeekseweg als ik me niet vergis, een strakke CY 855. ;)

JorritV70

Klopt, een gele. Hij werkt daar, is een collega van mijn zwager.

Groet Jorrit

Nunki

Ola!

Wie parkeert er hier onder m'n raam (haarlemmerweg A'dam) - schuin achter mijn roffel - z'n onyx groene 855 GLE (GZ-PP-00) met jawel: forumstickert!
Iemand van hier of gewoon een ex-roffel van iemand van hier waar de stickert nog op plakt  ::)   

Misha

Grijze 850 met vlag op het dak in de Parel van de Betuwe..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Vertigo

Wie heb ik betrapt met zijn nieuwe aanwinst?

Zojuist hier in Enschede: 412 V70XC met Recklinghausener export-platen.

Spin!

Citaat van: Nunki op 02-11-2007 17:06:32
Ola!

Wie parkeert er hier onder m'n raam (haarlemmerweg A'dam) - schuin achter mijn roffel - z'n onyx groene 855 GLE (GZ-PP-00) met jawel: forumstickert!
Iemand van hier of gewoon een ex-roffel van iemand van hier waar de stickert nog op plakt  ::)   

Als ik me niet vergis is dat de ex van RRRRRRRRRRRRRRamon en Gea...

www.vm-parts.nl

Nunki

Citaat van: Spin! op 02-11-2007 18:04:31
Ola!

Ik had al zo'n vermoeden... Ik kan me hun onyx herinneren van hun oude avatar.
Hij heeft in ieder geval lpg nu (toen ook al?) en ziet er nog netjes uit. Stickert is aan de hoekjes wat afgekrabt / versleten.
Weer niet gelukt om een forumlid te spotten dus : (

animalT5R

Op de Westerweg richting heerhugowaard een Dark Olive Pearl ??[was al donker]855 T-5R,heb nog even gegroet naar hem en een seintje terug gekregen,iemand van hier toevallig?
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Vertigo

vanochtend om 9:10 op de A50 bij Schaarsbergen: Cream Yellow 850 sedan met R-achterspoiler
en om 11:10 op de A1 bij Deventer: (Dezelfde?) CY 850 sedan met R-spoiler en een Twingo op de aanhanger erachter.

Iemand van hier?
Wel een aparte combinatie, een CY sedan met een R-achterspoiler

@®-

Vanmiddag rondt 17.40 de weg van Wassenaar naar Voorschoten MarcoV, ik reedt in die zwarte Hyundai   :eusa_shhh: met stickers aan de overkant, je keek nog naar me.
Het is wel even wennen die wieldoppen in plaats van de Peg's.

RRRRR_Ramon

Citaat van: Nunki op 02-11-2007 18:12:04
Citaat van: Spin! op 02-11-2007 18:04:31
Ola!

Ik had al zo'n vermoeden... Ik kan me hun onyx herinneren van hun oude avatar.
Hij heeft in ieder geval lpg nu (toen ook al?) en ziet er nog netjes uit. Stickert is aan de hoekjes wat afgekrabt / versleten.
Weer niet gelukt om een forumlid te spotten dus : (

Ja dat moet hem wel zijn.......... De nieuwe eigenaar is joost76. Zit wel op het forum maar leest (soms) alleen en dan waarschijnlijk niet hier  ::)  ;) Hij stuurt me nog wel eens een PB-tje over hoe het gaat met "mijn" oude onyxje.  ;D  Hij woont wel in de buurt van de Haarlemmerweg bij de molen.

De LPG zit er al in vanaf 4 oktober 1993. Ik heb hem destijds afgeleverd met een strakke stickert hoor!

Toen ik hem had ben ik met ruim 30k per jaar zeggen en schrijven 2 keer gespot in bijna 4 jaar en Joost dus nu al 2 keer in 6 maanden.......  :eusa_think:  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Nunki

Citaat van: RRRRR_Ramon op 03-11-2007 21:13:54

Ja dat moet hem wel zijn.......... De nieuwe eigenaar is joost76. Zit wel op het forum maar leest (soms) alleen en dan waarschijnlijk niet hier  ::)  ;) Hij stuurt me nog wel eens een PB-tje over hoe het gaat met "mijn" oude onyxje.  ;D  Hij woont wel in de buurt van de Haarlemmerweg bij de molen.

De LPG zit er al in vanaf 4 oktober 1993. Ik heb hem destijds afgeleverd met een strakke stickert hoor!

Toen ik hem had ben ik met ruim 30k per jaar zeggen en schrijven 2 keer gespot in bijna 4 jaar en Joost dus nu al 2 keer in 6 maanden.......  :eusa_think:  ;D

ah, toch een beetje een forumlid dus, en ook nog een naamgenoot van me...
Da's de 2e forumstickert die ik ooit heb gespot. Wel apart dat er in omg. A'dam zo weinig te spotten valt. Ik rijd ook zo'n 30.000 per jaar maar kom hier nooit iemand tegen; ben zelf ook nooit gespot. Ik zie wel flink wat 850's hier, maar de bestuurders tonen nooit interesse :-\