Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Zilveren V70 gespot in Schoonhoven, op kleine (leek wel 16inch) R velgen met vermoedelijk winterbandjes. Achterop een M power badge .....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Marty

Zag net op het parkeerterrein van Helmond Sport een rode 855 R. 48-JS-** Iemand van hier? Ik stond daar met satellietwagen ivm de wedstrijd tegen MVV.

@®-

Vanavond 17.55 uur A44 Den Haag - Amsterdam een bordeauxe rode 855 met kenteken GR-NL-##, we namen samen de afslag Oegstgeest.

Thys

Vandaag in de Hoofdstraat te Zuidwolde een hele mooie R-sedan, met bijbehorende velgen.
Zag er niemand bij staan, anders was ik wel ff gestopt.

En vanmiddag de LBP v70 van Gerben Brouwer weer eens gezien, wat een wagen..... :eusa_drool:

R o b

Gisteravond rond 18.30 in Helmond een V70R met kenteken NL-..-..

Bestuurder rookte in de auto...hmmm

Taranis

Citaat van: R o b op 24-11-2007 07:56:41
V70R met kenteken NL-..-..

Weet jij zeker dat dat geen 850R was dan?  :eusa_think:

volvosjonnie

Vandaag op de Pc-hooftlaan/Beethovenlaan in Hengeloooo, een 850 met R-spoiler, we keken elkaar aan of we elkaar kenden, misschien iemand van hier?

Ps:Winterwielen/banden al wel gemonteerd...
Wanneer wordt het zomer..

Vertigo

Citaat van: volvosjonnie op 24-11-2007 18:20:53
Vandaag op de Pc-hooftlaan/Beethovenlaan in Hengeloooo, een 850 met R-spoiler, we keken elkaar aan of we elkaar kenden, misschien iemand van hier?

Ps:Winterwielen/banden al wel gemonteerd...

Jep was ik...

Vroeg me ook al af wie ik tegen was gekomen ;D

P.S. wel grappig, 2 forumleden uit Enschede spotten elkaar in Hengelo

R o b

Citaat van: Taranis op 24-11-2007 11:02:19
Citaat van: R o b op 24-11-2007 07:56:41
V70R met kenteken NL-..-..

Weet jij zeker dat dat geen 850R was dan?  :eusa_think:

Nee ik zag duidelijk V70R staan.....die NL-.. kenteken kan een fout zijn van me....ik wilde een foto maken van de auto, en mijn camera moest te lang nadenken, inmiddels reed de V70R weg en de flits kwam pas toen ik geergerd de camera op de bijrijderstoel had gegooid.....

Reitse

Gistermiddag, half 1 ofzo... 1x LBP Estate, 1x Saffron Estate met zwaaiende achterruitenwisser en 1x Saffron C70 met slapende bestuurder ;)

Haast heren?? ;)

Wibren

Citaat van: Reitse op 25-11-2007 15:17:21
Gistermiddag, half 1 ofzo... 1x LBP Estate, 1x Saffron Estate met zwaaiende achterruitenwisser en 1x Saffron C70 met slapende bestuurder ;)

Haast heren?? ;)

Nee hoor...... :eusa_whistle:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Spin!

Oh mensen...ik ben verliefd!

Vandaag op de A50 tot Ekkersrijt een paar km achter een CY Estate gereden met een jonge blondine achter het stuur...En ik baalde verschrikkelijk dat ik met zo'n roetende schijtmeeuw ( S70)  was en niet met mijn Banaantje...Kom je de ideale vrouw een keer tegen, vergeet ik mn eigen CY  :eusa_doh:

Kent iemand deze CY? **-JF-KZ? ( oftwel...wiens dochter was het  :eusa_pray: )

;D

www.vm-parts.nl

thuur

Citaat van: Spin! op 25-11-2007 22:54:29

Vandaag op de A50 tot Ekkersrijt een paar km achter een CY Estate gereden met een jonge blondine achter het stuur...En ik baalde verschrikkelijk dat ik met zo'n roetende schijtmeeuw ( S70)  was en niet met mijn Banaantje...Kom je de ideale vrouw een keer tegen, vergeet ik mn eigen CY  :eusa_doh:

http://img156.imageshack.us/img156/6510/cygespota50ar3.jpg

;D

Als het de **-JK-KZ was dan is het een schandalig verwaarloosde CY :'(

Die staat wekenlang geparkeerd langs de Kazerne of in de wijk Heugem hier in de stad..

Gr :-\

Vertigo

Er staat nu een mooie zwarte C70 voor mijn deur geparkeerd (TP-GN-**), iemand van hier?

Spin!

Citaat van: thuur op 26-11-2007 00:40:10
Citaat van: Spin! op 25-11-2007 22:54:29

http://img156.imageshack.us/img156/6510/cygespota50ar3.jpg

;D

Als het de **-JK-KZ was dan is het een schandalig verwaarloosde CY :'(

Die staat wekenlang geparkeerd langs de Kazerne of in de wijk Heugem hier in de stad..

Gr :-\

Nee weet 100% zeker dat het iets met ** was en dan JF-KZ  :angel:..was echt een lekker ding... :eusa_wall:

Mods edit: geen complete kentekens, ook niet op deze manier

www.vm-parts.nl