Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Gisteren!

Op de Westerkimweg op Schiphol-Oost een witte 854!!!!

De jongenman aangesproken op het niet hebben van een forumsticker,...die kwam er zeker op meldde hij. Toen hij vroeg wie ik was,... bleken we elkaar al eerder gespot te hebben in Nieuw-Vennep!!

Grappig!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

san

Gisteren eind van de middag bij een Esso-pomp (aan weg tussen Dieren en Apeldoorn, langs water) een groene 855 T5 je kocht 2 zakken houtskool o.i.d....

Vandmiddag op A12 witte 855 met gele elandsticker op zijkant..... ;)

Gmid

Een saffron C70 cabrio. Reed voor mij de berg af van Elst->Veenendaal. Wagen is in onderhoud (of aangekocht) bij het gelijknamige autobedrijf in Elst.
Volvo C30 '12

Freakybaby

TB DR ** een zwarte S70 R Op de A2 tussen utrecht en afrit Vinkeveen, richting amsterdam rond 14.45 vanmiddag.

Ook rond die tijd een zwarte (ongewassen) 855 T5-R maar toen was ik dit kenteken nog aan het intikken..

Wie o wie waren het?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

@®-

Vanmorgen rondt 12 uur een heuze echte forum sticker gespot.
In Leidschendam op de Damlaan stondt deze geparkeerd, een 855 in Nautic Blue met Comets en een R-voor spoiler, kenteken 31-HL-##

Ik denk SpeedyT5.

Thom V

Citaat van: Spin! op 25-11-2007 22:54:29
Oh mensen...ik ben verliefd!

Vandaag op de A50 tot Ekkersrijt een paar km achter een CY Estate gereden met een jonge blondine achter het stuur...En ik baalde verschrikkelijk dat ik met zo'n roetende schijtmeeuw ( S70)  was en niet met mijn Banaantje...Kom je de ideale vrouw een keer tegen, vergeet ik mn eigen CY  :eusa_doh:

Kent iemand deze CY? **-JF-KZ? ( oftwel...wiens dochter was het  :eusa_pray: )

http://img156.imageshack.us/img156/6510/cygespota50ar3.jpg

;D

Krijgen we familielid erbij Rutger  :eusa_dance:  :eusa_whistle:

p.s. Kom iedere morgen Willem-Jan Boeijen tegen*, toeter is naar een blij kind dat naar je zwaait :eusa_angel: :eusa_angel:

*Bij oversteek richting Industrie terrein. oss

gjg

Citaat van: thuur op 26-11-2007 00:40:10

Vandaag op de A50 tot Ekkersrijt een paar km achter een CY Estate gereden met een jonge blondine achter het stuur...En ik baalde verschrikkelijk dat ik met zo'n roetende schijtmeeuw ( S70)  was en niet met mijn Banaantje...Kom je de ideale vrouw een keer tegen, vergeet ik mn eigen CY  :eusa_doh:

;D

Als het de **-JK-KZ was dan is het een schandalig verwaarloosde CY :'(

Die staat wekenlang geparkeerd langs de Kazerne of in de wijk Heugem hier in de stad..

Gr :-\

Staat die dan nog wel eens bij de kazerne/politie bureau ?
Ik heb hem/haar daar al zeker 3 maanden niet meer gezien, en ik kom er toch redelijk vaak langs.

GJ

Spin!

Citaat van: gjg op 28-11-2007 21:46:17
Citaat van: thuur op 26-11-2007 00:40:10

;D

Als het de **-JK-KZ was dan is het een schandalig verwaarloosde CY :'(

Die staat wekenlang geparkeerd langs de Kazerne of in de wijk Heugem hier in de stad..

Gr :-\

Ik heb hem/haar daar al zeker 3 maanden niet meer gezien, en ik kom er toch redelijk vaak langs.

GJ

Het is ook niet de **-JK-KZ maar **-JF-KZ ( en verschil is denkbaar, ik heb 38-TT-KZ en er rijdt eveneens een CY rond met 38-T*-K* )

Auto staat sinds 2002, dus bij de import al op dezelfde naam.

www.vm-parts.nl

Esveldt

Ja die zie ook ook ELKE dag stil staan!

;D ;D ;D

Vertigo is een boefje! Hij had toch echt wat geplaatst!  :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 28-11-2007 22:15:31
Ja die zie ook ook ELKE dag stil staan!

;D ;D ;D

Vertigo is een boefje! Hij had toch echt wat geplaatst!  :eusa_think:

Klopt had wat geplaatst, maar had even iets te snel gelezen. Mijn opmerking was incorrect.

Ging over de 38-T*-K*, die rijdt tegenwoordig in Twente rond (en die is dus wel van eigenaar veranderd sinds de import)

thuur

Citaat van: gjg op 28-11-2007 21:46:17

Week of 2 geleden nog zien staan ;)

Gr 8)

speedyT5

Citaat van: @®- op 28-11-2007 21:19:45
Vanmorgen rondt 12 uur een heuze echte forum sticker gespot.
In Leidschendam op de Damlaan stondt deze geparkeerd, een 855 in Nautic Blue met Comets en een R-voor spoiler, kenteken 31-HL-##

Ik denk SpeedyT5.

Is m'n oude auto,
k'eb nu een zwarte C70 T5
de nieuwe eigenaar heeft een uitzendbureautje, je zal 'm daar wel vaker spotten.

Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Laserblue

Het was gisteren zwarte 855 T-5R dag in Rotterdam. 8)  ;D

om 13.00 bij het Maritiem museum/ Churchilplein een zwarte 855 T-5R kenteken LP-BD-** met spoiler

om 15.00 bij de FOKA onderstaande 855 T-5R AUT

en om 15.30 op de oude dijk nog een zwarte 855 T-5R kenteken niet kunnen zien. :-\
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Freakybaby

Een rode 855 R? Op de afrit Oudekerk a/d Amstel om 18 uur vanavond. Ik ging de snelweg weer op, kon nog wel snel de forum stikker zien.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Gmid

Een groene (of blauwe) 850 sedan op de N302 Van lelystad richting harderwijk. Zat een stickertje op. 'k Heb netjes officieel gegroet, ging helaas te snel voor de echte eland groet.
;D
Volvo C30 '12