Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

GeertG

Half uurtje terug bij het goedkoop gas tanken in Opgrimbie werd ik eigenlijk eerder gespot dan dat ik hem spotte : Domaso  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

CBR

Citaat van: R.Bijl op 01-12-2007 21:31:45
Citaat van: Ronbroek op 01-12-2007 21:25:15
Vanmiddag op de provinciale weg bij Schoonhoven thv de voetbalvelden, een grijszilvere V70 met custom grill en een R logo.

CBR?

Yes, gespot.

Vertigo

Vanmiddag rond 16:15 op de A18, Doetinchem -> Zevenaar
NBP V70R met XC Grill en Xenon lampen. Deed me denken aan de ex van Roy V70R. iemand van hier?

zojuist 17:30 op de Deurningerstraat Enschede, C70 cabrio RD-GT-**. Iemand van hier?

fearless

Vanmiddag om 13.00 uur gespot in Holtenbroek (Zwolle), apart kleurtje...

Spin!

Vandaag op de A50 omg. Apeldoorn 2x V70R gezien, eentje met aanhanger, eentje zonder...toen ik samen reed met die R zonder aanhanger werden we ingehaald door van die staats-pantser-wagens met zwaailicht en sirene...geloof een BMW 7-serie en een S60.

www.vm-parts.nl

denkweb

Gisteravond Boulevard Heuvelink/Rietgrachtstraat Arnhem, achter mij bij de stoplichten een donkere 850 Sedan met taxi-bord op zijn dak.

Iemand enig idee?

Ronbroek

Citaat van: denkweb op 08-12-2007 10:45:46
Een donkere 850 Sedan met taxi-bord op zijn dak.

Iemand enig idee?

Een taxichauffeur  :eusa_think:

;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Vertigo

Citaat van: Ronbroek op 08-12-2007 11:35:00
Citaat van: denkweb op 08-12-2007 10:45:46
Een donkere 850 Sedan met taxi-bord op zijn dak.

Iemand enig idee?

Een taxichauffeur  :eusa_think:

;D

It wasn't me

Ken wel een 95-er 850 sedan met taxi bord erop, maar die heeft als standplaats Hengelo (Ov).
Kan natuurlijk dat ie een rit naar Arnhem of verder had.

Gmid

Witte S70 met aparte velgen, volvo850club kentekenhouder, volvo850forum sticker en "I love to 0per8" sticker, gisterenmiddag/avond in de parkeer kelder van het ziekenhuis in Ede.

Volvo C30 '12

Vertigo

Citaat van: Gmid op 08-12-2007 11:40:41
Witte S70 met aparte velgen, volvo850club kentekenhouder, volvo850forum sticker en "I love to 0per8" sticker, gisterenmiddag/avond in de parkeer kelder van het ziekenhuis in Ede.

Ik parkeer daar altijd aan de overkant bij een Zilvergrijze S70 TDI, da's gratis ;)

denkweb

Wijk bij Duurstede; vandaag uitgereden naar een ongeval op de Zandweg waar een Volvo 850 2.5i aut. Sedan, Zwart (LX-NT-7x) schade had gereden met een tegenpartij.

Diens aanhanger had sleephulp nodig; ter plaatse bleek dat deze niet verder mocht rijden daar de verlichting het niet meer deed.

Brandweer, politie, andere berger en eigenaar voorgedaan hoe de stekker in de contactdoos dient te worden gestoken om de verlichting aan te zetten  ;D

T-5R Jorn

Zaterdagnacht(gisteravond) bij de mc'donalds in Doetinchem een blauwe 854 met zeer mooie xenon lichten. Dacht een forumsticker op de achterruit te hebben gezien,  :eusa_doh:nou ben ik helaas niet zo handig geweest om ff op het kenteken te letten.     
MY RIDE 855 DOP T-5R

denkweb

Citaat van: T-5R Jorn op 09-12-2007 12:31:14
Zaterdagnacht(gisteravond) bij de mc'donalds in Doetinchem een blauwe 854 met zeer mooie xenon lichten. Dacht een forumsticker op de achterruit te hebben gezien,  :eusa_doh:nou ben ik helaas niet zo handig geweest om ff op het kenteken te letten.     

Ik zag je al zo 'blij verrast' opkijken en wilde nog even recht op je inrijden en tijdig stoppen; maarrrrr had een beetje haast om thuis te komen, het weer maakte dat het alweer een beetje erg laat geworden was...  ;D

Nice titans ;)

)()()sT

Gisteravond in Maastricht:

Een zwarte V70 T5 met forumsticker;
Een antraciet 854 T-5 met forumsticker;
Een aubergine pearl 855 T-5 met forumsticker;

Met de bestuurders nog aan tafel gezeten en in de kroeg gehangen (Nyn was de bob).

Was gezellig  :eusa_dance:

tomCY

zonet in lichtenvoorde CY estate nette auto wie o wie mag alleen wel even gewassen worden dacht ik zo werd nog wel gekeken naar mijn CY