Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: Erik_M. op 20-12-2007 22:58:12
Citaat van: Chris op 20-12-2007 20:50:25
Vanochtend om 10.00 uur vanuit de Binckhorst in Den Haag de A12 richting Utrecht op... een  saffron V70 R met kenteken TH-RL-xx..

Komt er maar in ;D!

Is dit niet die dame die we ook wel eens op de A4 richting Wateringen gesignaleerd hebben ?

gRoet
eRik

Daar twijfelde ik ook al over :eusa_think: Was inderdaad weer een vrouw...

Hele vuile R trouwens :eusa_naughty:

Vertigo

Gistermiddag tegen 5 uur bij een Tankstation aan de N18 (net buiten Eibergen) Cream Yellow Estate, eigenaar was de bandjes aan het oppompen.

Iemand van hier?

Spin!

Ik zag vanochtend een CY Estate op de A1 richting Hengeloooooooooh ( sorry tukkers )...ik niet in CY, ook niet in Touramp maar in...GLT-R00D  :eusa_angel:

www.vm-parts.nl

Taranis

Gistermiddag rond 15.00 uur op m'n werk in Vlissingen-Oost, knalrode keurig gepoetste 855R, kenteken 54-RV-** (importje dus?). Wie was dat... ?

viking_in_shorts

Citaat van: Turbo-Geek op 21-12-2007 19:31:12
CiteerZou leuk zijn als we eens gespot zouden worden ....

Als je niet op past dan spot Mijnheer Spee je mischien wel  :police:

Volgens mij ben ik in Denemarken gespot :'( Jammer want die zijn ook net erachter gekomen dat je voor verkeersboetes armen en benen kan vorderen. In Nederland alles overigens lekker op de CC gedaan binnen de toegestane maximum snelheden. De tijdwinst die wij kunnen behalen is te realiseren in Duitsland - niet in Nederland :evil:

Turbo-Geek

De CC werkt wel fijn ja maar het als je bijv. de A2 pakt in Maastricht dan kan je in Amsterdam een nieuwe CC hendel bestellen want de max speed verandert om de 3km zo'n beetje  :-\
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Daniel480

Vandag in Vaals, T-5R Estate

Nog viezer dan mijne  ;D

wepster

Citaat van: Daniel480 op 22-12-2007 19:38:10
Vandag in Vaals, T-5R Estate http://img.photobucket.com/albums/v11/Daniel480/480%20Gezien/T-5RgzieninVaals.jpg

Nog viezer dan mijne  ;D

dat is ook toevallig die zag ik hier vamorgen langs de prins hendriklaan staan

viking_in_shorts

Citaat van: Turbo-Geek op 22-12-2007 18:00:07
De CC werkt wel fijn ja maar het als je bijv. de A2 pakt in Maastricht dan kan je in Amsterdam een nieuwe CC hendel bestellen want de max speed verandert om de 3km zo'n beetje  :-\

:eusa_shhh:

Ten eerste zitten de knoppen op het stuur, en ten tweede valt dat stuk best mee - vanaf Arnhem naar Den Haag. Bijna helemaal 120, en aangezien het erg vroeg 's ochtends was viel het met verkeer ook mee  :eusa_shifty: 

(Bij ons zou het uitgestorven zijn)

Dennis850

Citaat van: viking_in_shorts op 22-12-2007 20:51:04
vanaf Arnhem naar Den Haag. Bijna helemaal 120, en aangezien het erg vroeg 's ochtends was viel het met verkeer ook mee  :eusa_shifty: 

(Bij ons zou het uitgestorven zijn)

Ja da's lekker!!! Als je gespot wil worden moet je natuurlijk wel om een christelijke tijd rijden he  ;)

Ludo

Citaat van: Turbo-Geek op 22-12-2007 18:00:07

sinds wanneer is dat dan. ???

Barry_C70

Spotted today on the way to and from Schiphol today

1st: CY 855 with Xenon headlights on the A28 heading North spotted around exit Meppel, you were going opposite direction of me so no plates seen

2nd: Saffron R on the from the A4 to the A9, you cut me off and then speeded away. I tried keeping up with you but I had no idea where speed cameras are so stuck to the speed limit. Plates start with RF

Johann

Mepple .. .. ..

Nu ga je echt te ver Barry..  ::)

Barry_C70

)()()sT

Weekendje Leiden en omstreken gehad....
Weinig roffels gespot onderweg en daar, wel één forumsticker gespot, al waren dat mijn ouders in de zilvere ;) :eusa_angel:

Ow ja, vanmiddag op de A12 bij Woerden Kees gezien; had wat spulletjes voor 'm bij.