Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

EVV

Volgens de RDW site zou het een (blauwe) TDI uit 1998 moeten zijn, zou dus kunnen kloppen met Esveldt, als zijn profiel klopt. De zijstickers heb ik niet gezien, ik heb dan ook alleen de achterkant gezien. Hoeveel forum leden zijn er eigenlijk die regelmatig in Enschede rondrijden, ik heb de indruk dat we toch redelijk vertegenwoordigd zijn, is daar een overzicht van (te maken).

(waar kan ik trouwens zo'n forum sticker kopen/krijgen??)
Dat kan ik natuurlijk zelf even opzoeken.....En al gevonden

RRRRR_Ramon

Citaat van: Flipjes 850 R op 05-01-2008 17:57:03
Citaat van: RRRRR_Ramon op 05-01-2008 16:42:08

Drie kwartier geleden een Dark Olive Pearl 850R met leuke wieldopjes (  :eusa_wall: ) en stickert in de wijk Keverdijk te Naarden.

Flipje dus..... ;)

Eindelijk gespot  :eusa_dance: Weet je meteen waar ik woon  :eusa_shhh:
Als je een keer koffie wil.........
Ach en die wieldoppen op de wintersloffen... De volans ga ik spuiten , en krijgen nieuw rubber

Zal eraan denken als ik weer eens door het straatje tokkel. Je hoort me wel aankomen ;)  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Esveldt

Citaat van: EVV op 05-01-2008 18:00:06
Volgens de RDW site zou het een (blauwe) TDI uit 1998 moeten zijn, zou dus kunnen kloppen met Esveldt, als zijn profiel klopt. De zijstickers heb ik niet gezien, ik heb dan ook alleen de achterkant gezien. Hoeveel forum leden zijn er eigenlijk die regelmatig in Enschede rondrijden, ik heb de indruk dat we toch redelijk vertegenwoordigd zijn, is daar een overzicht van (te maken).

(waar kan ik trouwens zo'n forum sticker kopen/krijgen??)
Dat kan ik natuurlijk zelf even opzoeken.....En al gevonden

Hij heeft de "zij" stickers niet gezien!  :'( :'( :'(

EVV

tja....Met de neus vooruit in het vak, dan zijn ze niet zo zichtbaar. De volgende keer parkeer ik wel dichter in de buurt, kan ik even van dichtbij kijken...Heb je deze sticker zelf gemaakt?

Esveldt

Vertigo

Hoeveel forum leden zijn er eigenlijk die regelmatig in Enschede rondrijden, ik heb de indruk dat we toch redelijk vertegenwoordigd zijn, is daar een overzicht van (te maken).

Er rijden idd veel forumleden in Enschede en omgeving rond (mij incluus). Kom dus ook regelmatig forumauto's tegen.

Er is ooit een topic geweest over waar men zoal woont (ik meen op flicxker.com of zoiets)
Link naar dat topic moet ff opgedoken worden.

Groeten,

Jens

Domaso

Citaat van: Vertigo op 05-01-2008 23:03:17
Hoeveel forum leden zijn er eigenlijk die regelmatig in Enschede rondrijden, ik heb de indruk dat we toch redelijk vertegenwoordigd zijn, is daar een overzicht van (te maken).

Er rijden idd veel forumleden in Enschede en omgeving rond (mij incluus). Kom dus ook regelmatig forumauto's tegen.

Er is ooit een topic geweest over waar men zoal woont (ik meen op flicxker.com of zoiets)

Groeten,

Jens

Kijk hier eens: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=18084.msg325282#msg325282
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Vertigo

Citaat van: Domaso op 06-01-2008 00:49:36
Citaat van: Vertigo op 05-01-2008 23:03:17

Groeten,

Jens

Kijk hier eens: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=18084.msg325282#msg325282

kijk hier eens: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=15143.0 ;)

EVV

Ik ben denk ik wat moelijk te spotten aangezien ik niet zoveel met de auto door de stad rijd, alleen eigenlijk maar woon-werk verkeer (Enschede-Almelo) en een keer boodschappen. Maar ik heb net zo'n sticker besteld, daar wordt het iets makkelijker van. En m'n woon locatie aangeven op een kaartje, liever niet ivm inbraak etc...

Vertigo

Citaat van: EVV op 06-01-2008 09:53:51
Ik ben denk ik wat moelijk te spotten aangezien ik niet zoveel met de auto door de stad rijd, alleen eigenlijk maar woon-werk verkeer (Enschede-Almelo) en een keer boodschappen. Maar ik heb net zo'n sticker besteld, daar wordt het iets makkelijker van. En m'n woon locatie aangeven op een kaartje, liever niet ivm inbraak etc...

Ook tijdens woon-werk verkeer valt er genoeg te spotten hoor. (Werk zelf in Zevenaar)

vwb het aangeven van een woonlocatie op een kaartje kan ik je gelijk geven.

Barry_C70

hmm, time to go visit Enschede for shits n giggles ;D

FrankvdAa

Gisteren rond 10.00u van Veghel naar 's-Hertogenbosch langs het kanaal 'n groene 855R met kenteken NL-VX-xx achter mij. Kwam voorbij bij de oprit naar de A2. Geen sticker gespot...

Ook 'n rode V70 2.5T met OZ velgen gespot op het parkeerterrein van het Efteling hotel. Wederom geen forumsticker, maar wel een sticker van Pirelli.

Wie o wie?!
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Vertigo

Vandaag redelijk wat gespot.

om 12:00 Elsossa gespot op de A1, afrit Apeldoorn-Zuid.

Verder op op de A1, 3x Cream Yellow (1x T5, 1X 440 en 1x406)

Om 20:15 op de A1 bij Muiderberg: Laserblue V70R AWD **-FP-SP
om 21:00 ook op de A1, zwarte T-5R Estate uit Enschede (**-GX-DL)

reMARKable

Zaterdagmiddag in Elst +/- 16.00 uur als ik mij niet vergis.
Rode R Estate 21-TD-**?  :)
iemand van hieRRR?

Ik was incognito in mn geleende Jetta....

Dennis850

rond 17.40 op de A32

grijs metallic 850 sedan 20V richting Drachten met Eland op achterbumper.