Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: EVV op 14-01-2008 09:56:44
Vanmorgen gezien in Enschede, een grijze V70R, xx-TK-KD (geparkeerd) en een blauwe 850 GLT FF-PP-xx, richting dealer.

Tnx, dat kenteken van die V70R wist ik niet meer helemaal nu weer wel. Die R staat eigenlijk altijd op dezelfde plaats geparkeerd, heb hem nog maar 1x zien rijden.

EVV

Citaat van: Vertigo op 14-01-2008 10:37:53
Tnx, dat kenteken van die V70R wist ik niet meer helemaal nu weer wel. Die R staat eigenlijk altijd op dezelfde plaats geparkeerd, heb hem nog maar 1x zien rijden.
Nou je het zegt, ik heb hem inderdaad wel vaker daar gezien. Toch wel jammer van zo'n auto, er blijkbaar zo weinig mee rijden. Mocht je ook de getallen ipv de xx willen weten voor je geheugen, die heb ik ook nog wel onthouden...

Esveldt

Die staat inderdaad meer stil dan dat hij rijdt.

Roy V70R

Zag vanmorgen om 8.35 uur op de hogelandsingel in Enschede op een tweewieler met een R pet op z`n hoofd. Wie O wie zou dat nou zijn geweest....... ;D ;D :eusa_whistle:

Groeten Roy, die in z`n Opel astra s.w. zat :-[
850 GLT - 855 T5 - V70R

Esveldt

Hahahaha, ik heb je niet gezien!

Wordt weer tijd voor een Volvo.

Freakybaby

Vanmorgen op de ring eindhoven een donkere V70 TDi zonder kentekenplaten, met ring stikker.. Je bleef lang volgen.

Iemand van hier zijn kentekens kwijt?

Vanavond op de a2 van vinkeveen naar utrecht een blauwe 854 met wat extra lampjes, mooie velgen, andere uitlaat etc. was geloof ik op de a4 meeting ook aanwezig.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

)()()sT

Citaat van: Freakybaby op 15-01-2008 00:46:07
Vanmorgen op de ring eindhoven een donkere V70 TDi zonder kentekenplaten, met ring stikker.. Je bleef lang volgen.

Ja, Jan Piet, hij heeft ook een sticker van de ring op de V70.

jan piet

Citaat van: Freakybaby op 15-01-2008 00:46:07

Vanavond op de a2 van vinkeveen naar utrecht een blauwe 854 met wat extra lampjes, mooie velgen, andere uitlaat etc. was geloof ik op de a4 meeting ook aanwezig.

Yesss! gespot zónder sticker, had je kenteken al klaar liggen om in te tikken. Zag aan t stickertje onder je platen dat hij in iedergeval via een garage in Flevoland geleverd was, dus 'geen zuiderling'. Is mijn dagelijkse route Dordrecht - Limburg v.v.. Vorige week m'n platen gejat, en vandaag pas m'n tijdelijke platen kunnen ophalen...

Gr, JP

Nunki

wie heeft er net op de ring A10 z'n V70 LBP in de kreukels gereden? Zonde!!
Hopelijk valt de schade mee; kon niet goed zien.

RATFINK

Vanochtend net buiten Zoetermeer een rode 854 met pech en forumsticker linksboven op de achterruit.
Heb 'm even geholpen met wegduwen.

Vanmiddag in Zoetermeer dezelfde 854, hij deed het weer  ;D

Marc O.

Zojuist dus bij BODW, een V70 Classic T-5. Iemand van hier? ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elmarconi

Citaat van: Marc O. op 15-01-2008 21:03:23

Ik dacht een donkerblauwe TDI???
--
Autogas Inside . . .

Laserblue

Citaat van: elmarconi op 15-01-2008 21:46:10
Citaat van: Marc O. op 15-01-2008 21:03:23

Ik dacht een donkerblauwe TDI???

yup  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Vertigo

Was wel opvallend, dat kenteken is op 1 cijfer na hetzelfde als dat van 2 donkerblauwe V70 TDI's hier in Enschede.

De eigenaar reageerde wel goed trouwens, niet zo belachelijk als je soms in dat programma van die kabouter ziet.

Sieger

Citaat van: RATFINK op 15-01-2008 19:41:50
Vanochtend net buiten Zoetermeer een rode 854 met pech en forumsticker linksboven op de achterruit.
Heb 'm even geholpen met wegduwen.
Vanmiddag in Zoetermeer dezelfde 854, hij deed het weer  ;D
Dat was ik dus:
Waarvoor nogmaals hartelijk dank, want ik stond daar idd wel op een lastig plekje !
Ik rij met de T5A sinds een kleine 5 jaar (alweer) van Zoetermeer naar Alphen ad Rijn vv tamelijk probleemloos over de N209, de laatste tijd echter heel soms met een opschakel- en dan ook vermogenprobleem (knipperend pijltje). Dat ik toen voor rood licht de motor uitzette was een te eenvoudige reset-optie kennelijk, want hij deed daarna vrijwel niks meer. Als ik met de zoekknop niets vind komt er een nieuw technisch topic over...
Overigens sloeg hij meteen na je vertrek toch weer aan en kon ik mijn weg weer normaal vervolgen, en ook vanavond op de terugrit geen enkel probleem meer - raar he !
Volvo Power For Life !