Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Vanmiddag op de weth. Beverstraat in Enschede: Pas geimporteerde DOP 855 R Estate Automaat met beige interieur (**-ZD-**). Is Enschede weer een R rijker?

reMARKable

Citaat van: mark71 op 19-01-2008 21:23:14
Vanmorgen onderweg naar de ALV, in Elst zag ik een 854 bij de Shell vandaan rijden (ze ging zeker niet naar de ALV  :eusa_whistle:
Ze zwaaide nog wel  :eusa_dance:

Een Shell in Elst?  ??? Woon dr al weer een jaar maar heb geen id waar die dan is...

WYD

Gisteren aan het eind van de middag een CY Estate in Breda. Ik was te voet, mijn auto stond verderop geparkeerd. Verder ook nog een blauwe 854 T5, kleur zie je niet vaak.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

RRRRR_Ramon

Citaat van: reMARKable op 20-01-2008 17:11:38
Vanmorgen onderweg naar de ALV, in Elst zag ik een 854 bij de Shell vandaan rijden (ze ging zeker niet naar de ALV  :eusa_whistle:

Een Shell in Elst?  ??? Woon dr al weer een jaar maar heb geen id waar die dan is...

Typisch gevalletje van de 2 Elsten in Nederland misschien??  ::) Mark heeft het over Elst in de provincie Utrecht.

Wanneer jij daar ook woont dan beter opletten want hij zit er echt!! Zie: HIER
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

reMARKable

Citaat van: RRRRR_Ramon op 20-01-2008 17:25:39

Typisch gevalletje van de 2 Elsten in Nederland misschien??  ::) Mark heeft het over Elst in de provincie Utrecht.

Mja dat bedacht ik mij ook toen ik op de verzendknop had gedrukt  :). Heb laatst nog een moterrijder de weg gewezen want die was op weg naar Elst... Utrech... dus die had nog een lekker ritje voor de boeg...

R.Bijl

vandaag spotdag....

c70 (kenteken vergeten)bij spottersplaats schiphol
850R dop tussen leimuiden en alphen a/d rijn lx-dt-** volgens mij met forumstickert
850 bij afslag nieuw-vennep sr-**-** stond even stil op vluchtstrook
div v70 classic rondom schiphol...... wie o wie?

;D ;D

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

EVV

Vanmiddag geparkeed op de campus van de UTwente, donkergroene 855, HB-VG-xx, ik zag geen type plaatje maar volgens de RDW is het een turbo. Ik zag geen forum sticker.

razorx

Zag er te mooi uit om van een niet forum-lid te zijn:

Plm 17:00 A10 afslag zeeburg.
Bloedje mooie zwarte 850 T5 sedan
Kenteken NJ-xx-xx

Vertigo

Citaat van: EVV op 20-01-2008 18:26:32
Vanmiddag geparkeed op de campus van de UTwente, donkergroene 855, HB-VG-xx, ik zag geen type plaatje maar volgens de RDW is het een turbo. Ik zag geen forum sticker.

Diezelfde auto stond gisterochtend in Hengelo (Deurningerstraat). Erg mooie Estate, geen forumlid helaas.

denkweb

Citaat van: RRRRR_Ramon op 20-01-2008 17:25:39

Nog beter opletten, zitten er in Elst Gld ook 2 (!) aan de A325 richting Arnhem.

GeertG

Vanochtend om even na achten op een rotonde op de Euregioweg (op die plek gemeente Heerlen) een mooie CY Estate met belgische nummerplaat (zonder embleem  aan voorkant). Kenteken iets met een 'X' erin. Was nog te donker en ging allemaal te snel.....
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

WYD

Vanochtend rond half 11 op de A27 ergens in de buurt van afslag Zeewolde volgens mij, een zwarte 855 (R?) incl forumsticker.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

fbm

Net rond 11:30 volgens mij "GRIJZE BAKSTEEN" SH-GP-.... op de soestdijkseweg in Bilthoven

Ja toch?

8)

Jeff

De straks bij Almere voor de brug in de file... een Volvo v70 ouwde type volgens mij met een forum sticker...  ::)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

R.Bijl

vandaag mevrouw laserblue gespot  ;D :eusa_dance:
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....