Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

reMARKable

IKEA Duiven. te veel om op te noemen!... en stampvol met Billy's en Benno's  ;)

Duell

Vanmiddag, rond 4 uur,  op de A4 bij afslag rijswijk een Aubergine kleurige 854 met kenteken, JV-PV-xx.
Bestuurder van middelbare leeftijd keek duidelijk naar mijn auto en ik naar zijn. Maar geen forum sticker gezien.  :)  Had natuurlijk wel even kunnen groeten maar ik moest er bij Rijswijk toch af.

Turbobiker

Citaat van: Duell op 05-02-2008 19:09:37
Vanmiddag, rond 4 uur,  op de A4 bij afslag rijswijk een Aubergine kleurige 854 met kenteken, JV-PV-xx.
Bestuurder van middelbare leeftijd keek duidelijk naar mijn auto en ik naar zijn. Maar geen forum sticker gezien.  :)  Had natuurlijk wel even kunnen groeten maar ik moest er bij Rijswijk toch af.

Hoop voor Chris dat je hem niet gezien hebt...

middelbare leeftijd...

;D
De Tussenpaus

BartusKN

Citaat van: Turbobiker op 05-02-2008 19:13:54
Vanmiddag, rond 4 uur...Rijswijk toch af.
Hoop voor Chris ......

die heeft ander kenteken :)

marcelV70R

ben vandaag in Den Haag aan het werk geweest.
staan echt een boel 850 en V/S70
maar geeneen met een forum-sticker :(

Marcel

850Tim

Waar in Den Haag?

Maandagmiddag, ca. 17.45 uur, afslag Rijswijk, een groene 855 T5-R met een dame achter het stuur die niet ff wou omkijken.
Stond er pal naast. Wel een mooie wagen, 79-X.... nog wat
Simply the best.......

Chris

Citaat van: Turbobiker op 05-02-2008 19:13:54

Hoop voor Chris dat je hem niet gezien hebt...

middelbare leeftijd...

;D

Duell heeft veel geluk gehad :eusa_whistle: ;D lol...

Ik was het niet. Het is wel in mijn werkgebied, en ik rijd daar ook regelmatig. Echter heb ik wel een forumsticker, en mijn kenteken ziet er zoals Bartus al zei iets anders uit :angel:

Citaat van: marcelV70R op 05-02-2008 21:25:22
ben vandaag in Den Haag aan het werk geweest.
staan echt een boel 850 en V/S70
maar geeneen met een forum-sticker :(

Marcel

Even een keer over het Huijgenspark rijden. Dat ligt naast het Rijswijkseplein, daar bij het geweldige strijkijzer ;) Om een of andere reden weet ik dat daar in ieder geval 3 850's staan, waaronder een hele mooie aubergine pearl 8)

volvosjonnie

Citaat van: Vertigo op 04-02-2008 20:37:49
Even later (rond 17:15) een donkerblauwe V70 (Volgens mij Volvosjonnie) gespot op de rotonde op de buurserstraat. (80-DX-**)

Nee deze keer niet wij hebben 90-DX-**......

Vandaag zo rond 14.15uur aan de Padangstraat een groene 855 R dar olive green kenteken NV-GJ-** volgens mij, Antoine ???, je had de motorkap open hopelijk niets ernstigs?
Wanneer wordt het zomer..

Thys

Citaat van: jberg op 04-02-2008 20:23:34
om 16 uur 30 DCCCL gespot op de a28 bij t harde met aanhanger, ik in een blauwe mondeo station

Zat er nog een rare hippie naast? :eusa_whistle:

Vertigo

Citaat van: volvosjonnie op 05-02-2008 21:45:49
Even later (rond 17:15) een donkerblauwe V70 (Volgens mij Volvosjonnie) gespot op de rotonde op de buurserstraat. (80-DX-**)

Vandaag zo rond 14.15uur aan de Padangstraat een groene 855 R dar olive green kenteken NV-GJ-** volgens mij, Antoine ???, je had de motorkap open hopelijk niets ernstigs?

Dacht dat ik de laatste letter van je kenteken verkeerd had gezien. De een-na laatste klopte nog wel. vandaar dat ik de cijfers dit keer maar ff gebruikte.

Ja, jij hebt Antonie inderdaad gespot ;) Als je ff een zijstraat in was gereden had je nog meer stickers kunnen spotten.

volvosjonnie

Citaat van: Vertigo op 05-02-2008 22:38:04
Citaat van: volvosjonnie op 05-02-2008 21:45:49

Dacht dat ik de laatste letter van je kenteken verkeerd had gezien. De een-na laatste klopte nog wel. vandaar dat ik de cijfers dit keer maar ff gebruikte.

Ja, jij hebt Antonie inderdaad gespot ;) Als je ff een zijstraat in was gereden had je nog meer stickers kunnen spotten.

Nu nog het fotografische geheugen van jou :( om de kentekens te kunnen onthouden, mijn collega's worden zo langzamerhand gek van het kenteken noteren ;D
Wanneer wordt het zomer..

GeertG

Afgelopen zondag een forumlid zelfs zonder 850 gespot  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

simmz

kijk! dat had ik vrijdagavond in het feestgedruis in Maastricht... ;)

volgens mij was dat zelfs een moderator...  :eusa_think:

en een ex-alfarijder...   :eusa_silenced:
every man dies, not every man really lives

FGG

Citaat van: simmz op 06-02-2008 09:21:44
kijk! dat had ik vrijdagavond in het feestgedruis in Maastricht... ;)

volgens mij was dat zelfs een moderator...  :eusa_think:

en een ex-alfarijder...   :eusa_silenced:

Die gozer wordt ook elke keer gespot als er wat te zuipen valt. :evil:
Preuvenement, Carnaval... :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

R o b

daar zijn Maastrichtenaren nu eenmaal erg goed in!  ;D