Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Vanavond rond 19.50 op de a2 bij zaltbommel een S70 TDi, die een ongezonde rookwolk verspreidde.. Ik zag de rookwolk zo'n 500 meter achter je nog hangen.

Kenteken geloof ik TX-**-**
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mark71

Vanavond om 20.00 uur net voor Leersum in de bossen, een witte 855
iemand van hier?  :eusa_think:

The Saint

Gisteren voorbij Amsterdam richting Arnhem (ik dacht op de A1, ik deed ook maar wat VDO Dayton zei..) rond een uur of half 6 een 850 sedan in dark grey met de merkaanduiding Volvo in het midden van de kofferklep.

Ik reed BMW, dus ik durfde niets te zeggen...  ;) Jij reed nog even achter een groene 850 estate aan.
No shirt no shoes, no pinball

The Saint

Vandaag nog een V70 R AWD in LBP met kentekenplaathouder en sticker van Roest in Amsterdam. Grille was 1 groot zwart gat, 2 dikke ronde eindstukken. Mooi ding. Rond een uur of 15.00 bij Bakkum/Castricum.
No shirt no shoes, no pinball

fbm

Vanmiddag nabij A27 afslag Bilthoven Zilveren overgespoten 854 glt met 17'' 5 spaaks en zwarte sportgril ohja en meegespoten bumperstrips  F..-...-.... heeft ook nog niet zo lang geleden op MP gestaan! Zeer nette 850 :eusa_clap:

Iemand van het forum? kon geen sticker zien.

Vertigo

Zojuist op de pathmossingel in Enschede, donkerblauwe S70 met Xenon (TG-TG-**) iemand van hier?

Laserblue

Vanmiddag om 13.00 op de kruising in Bergambacht een CY 854
kenteken LT-nog-wat
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

EVV

Citaat van: Vertigo op 11-02-2008 18:19:55
Zojuist op de pathmossingel in Enschede, donkerblauwe S70 met Xenon (TG-TG-**) iemand van hier?
Hey, heb ik een (bijne) dubbel ganger kwa kenteken? Die van mij is alleen Tropical Green (lijkt wel op blauw) en heeft geen Xenon.

Vertigo

Citaat van: EVV op 11-02-2008 18:36:23
Citaat van: Vertigo op 11-02-2008 18:19:55
Hey, heb ik een (bijne) dubbel ganger kwa kenteken? Die van mij is alleen Tropical Green (lijkt wel op blauw) en heeft geen Xenon.

Kan ook tropical green geweest zijn, maar had wel Xenon (of hele goede neppers)

FelixB

Citaat van: Claudia op 10-02-2008 17:03:34
Vanmiddag in Emmerich, een groene C70 met forumsticker!
Moet FelixB geweest zijn! :D

Lekker zeker, zo met je bol in de zon? :)

Klopt, was ik, stond helemaal vooraan bij die ijscafé.

Was heerlijk weer ja, ff 'oben ohne'
855R & C70 T5 cabrio automaat

FelixB

Citaat van: Claudia op 11-02-2008 19:57:42
Ijscafé?  ???
Ik zag je toen ik net van de Rijnbrug afkwam, en jij erop reed.  :)

Oh, bij dat ijscafé stond ik geparkeerd...

Ja, ff een ommetje, was wel drukk daar 'Am Rhein, JA'...
855R & C70 T5 cabrio automaat

jan-willem

vandaag om 1400 uur in Sneek rondweg
eindelijk weer een CY sedan gespot kenteken J.-..-..

Jan-Willem

BartusKN

vanmiddag rond 14:00 kruispunt a6 oprit en mac donalds een bordeaux rode 854 mooie auto om te zien. Groete nog en groete terug en reed richting almere ik ging Mc paar hamburgers afhandig maken ;D. iemand van hier ??

FLA

Zojuist om even voor 17:00uur op de N358 richting S'veen een Safron 854 R gespot... Wie zou dat toch zijn? :eusa_think:

FGG

Ik heb zojuist nog even naar Rayman gezwaaid bij de afrit van de A35 bij Delden. Ik zag een veel te mooie, veel te glimmende S70 aankomen, dat kon niet missen. Rayman keek meer zo van: "Wat zit die idioot met dat 850-petje in die 190 nou raar te zwaaien!".

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: