Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: EVV op 15-02-2008 10:13:29
Ik parkeerde gisteravond in een wijk in Hengelo voor een groene V70TDI, RP-FF-xx, iemand van hier? Volvo is in die straat wel een erg populair merk, er stonden meerdere roffels en wat x40s...

Waar stond je dan? Troelstrastraat?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EVV

Citaat van: FGG op 15-02-2008 11:03:23
Euhm...Volgensmij Woltersweg of Grundellaan, ik heb niet echt gekeken. Ik moest ergens aan de Woltersweg zijn maar daar was geen parkeerplaats, dus heb ik hem maar "ergens" neergezet.

FGG

Citaat van: EVV op 15-02-2008 11:12:32
Citaat van: FGG op 15-02-2008 11:03:23
Euhm...Volgensmij Woltersweg of Grundellaan, ik heb niet echt gekeken. Ik moest ergens aan de Woltersweg zijn maar daar was geen parkeerplaats, dus heb ik hem maar "ergens" neergezet.

Tja, Grundel. Wijk op stand, dus ook auto's op stand.  :azn:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FLA

Vandaag om 15:40 een 854 met kenteken HF-DZ-XX gespot op de N392 tussen de A7 en Gorredijk. Op weg naar de Leitswei ;) in Gorredijk Thyzerrr?

Freakybaby

**-XG-GF op de A2 utrecht richting amsterdam. Ik reed een paar auto's achter je tot ik bij bunnink(?) eraf ging om file te ontwijken.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

WYD

Citaat van: mark71 op 15-02-2008 09:06:32
Vanmorgen in Baarn een rode 854 HJ-TR-** met forumsticker  :eusa_clap:
Ik reed naast je maar je zat nog een beetje te slapen denk ik :eusa_naughty:

Dat kan kloppen.
Ik heb een mooie grote klus in Baarn langs het spoor.
Was vandaag met m'n eigen auto zodat ik na werktijd gelijk door kon rijden naar Almere.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

BartusKN

vandaag met forum sticker, meen groene, 854 rond bwj 95 LS-XH-** of LX-SH-** reed bij rotonde in de buurt van stadseiland in Lelystad

animalT5R

Citaat van: S. Brouwer op 14-02-2008 15:51:51
vanmorgen bij hoorn een v70 in convoi exceptioneel uitvoering. alle toeters en bellen zaten erop.
Die is van Transport begeleiding Ijmond,maat van me werkt daar en heb die wel eens meegehad.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Thys

Citaat van: FLA op 15-02-2008 17:15:18
Vandaag om 15:40 een 854 met kenteken HF-DZ-XX gespot op de N392 tussen de A7 en Gorredijk. Op weg naar de Leitswei ;) in Gorredijk Thyzerrr?

Jaa, dat was ik! :D

Was inderdaad op weg naar hunters voor een nieuwe aanzuigbuis, en wat MY>94 schakelaars. Schakelaars doen het, buis is intussen alweer ontploft...

Was je in de V70? Dan geloof ik zelfs dat ik je nog wel gezien heb. Was er op dat moment alleen ff niet helemaal bij met het hoofd.

FLA

Citaat van: thyzerrr op 16-02-2008 11:59:23
Citaat van: FLA op 15-02-2008 17:15:18

Jaa, dat was ik! :D

Was inderdaad op weg naar hunters voor een nieuwe aanzuigbuis, en wat MY>94 schakelaars. Schakelaars doen het, buis is intussen alweer ontploft...

Was je in de V70? Dan geloof ik zelfs dat ik je nog wel gezien heb. Was er op dat moment alleen ff niet helemaal bij met het hoofd.

Ja in de V70, net voor de rotonde bij het nieuwe bedrijventerrein. Grijs is zo lekker onopvallend he... Was die aanzuigbuis niet goed gemonteerd dan?

Thys

Citaat van: FLA op 16-02-2008 14:22:22
Ja in de V70, net voor de rotonde bij het nieuwe bedrijventerrein. Grijs is zo lekker onopvallend he... Was die aanzuigbuis niet goed gemonteerd dan?

Heel onopvallend, valt me mee dat je me toch gespot hebt ;)

Heb in de afgelopen 2 dagen ongeveer 12 backfires gehad...Auto gaan maandag de deur uit om de gasinstallatie na te laten kijken

volvosjonnie

In hengelo op het "Esrein" rond 14.15uur een V70 zwart met hutkoffer op het dak...reed net achter de C1000 langs, daarom het kenteken ook niet kunnen zien.
Wanneer wordt het zomer..

razorx

Gespot bij de Sligro/VEN in Amsterdam rond twee uur.
T-5R Estate CY
Kenteken -LR-RR
Met forumlogo naast typeplaatje.

Met een kentekenplaathouder van garage Roest, waar ik die wagen ook al eens heb gezien.

D-J

Gespot: donkere V70 met knippers in RAW.
Rond 15:30 op N36 tussen Almelo en De witte Paal.

Ik reed met zilveren V70
V70 T-5D

marcelV70R

vanmiddag op de A1 knooppunt Hoevelaken.
een gruwelijke mooie V70R AWD
groen MET dubbele eindstukken!!!
kwam vanuit Amsterdam. ging richting Zwolle.
ik kruiste achter je en ging richting Amsterdam

Marcel