Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

993GT2

Vandaag wel de Ring in Enschede gebruikt met de R maar verder niet veel gezien (behalve een zilvergrijze V70)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

volvosjonnie

Citaat van: hannibalsmith op 01-03-2008 22:57:27
vandaag roffel-spot-dag in Hengelo, waaronder FGG om 1415 op de Europalaan voor Progress. Ik zwaaien, hij ziet niks :-S
Heb er nog minstens 6 andere (rijdend) gezien in een tijdsbestek van twee uur. Geparkeerd is helemaal erg, 5 in in een straal van minder dan 500 meter... Is Hengelo of Enschede nou Roffel capital of NL?

100% :eusa_clap: :eusa_clap:

Je kunt het haast niet bijhouden, met de kentekens dan hé
Wanneer wordt het zomer..

Freakybaby

Gisteren rond 18.30 een grijze 854 met hele forse velgen op de N201 in Uithoorn. Zag er netjes uit, maar geen kenteken kunnen zien
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Vertigo

vandaag roffel-spot-dag in Hengelo, waaronder FGG om 1415 op de Europalaan voor Progress. Ik zwaaien, hij ziet niks :-S
Heb er nog minstens 6 andere (rijdend) gezien in een tijdsbestek van twee uur. Geparkeerd is helemaal erg, 5 in in een straal van minder dan 500 meter... Is Hengelo of Enschede nou Roffel capital of NL?

Gister ook in Hengelo tig roffels gespot rondom winkelcentrum Groot Driene, geen forumstickers of anderszins bekenden, maar wel heel veel roffels.

TwenteStad Hengelo, Enschede en Delden zijn de plaatsen met een behoorlijk hoog roffelgehalte

elmarconi

Citaat van: Vertigo op 02-03-2008 13:59:37
TwenteStad Hengelo, Enschede en Delden zijn de plaatsen met een behoorlijk hoog roffelgehalte

De wijzen kwamen toch uit het Oosten?  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
--
Autogas Inside . . .

Vertigo

Citaat van: elmarconi op 02-03-2008 14:16:03
Citaat van: Vertigo op 02-03-2008 13:59:37

De wijzen kwamen komen toch uit het Oosten?  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Taranis

Ergens op Walcheren vanmiddag, een LBP V70R die het net niet bij kon houden :eusa_whistle:

animalT5R

Er is vandaag in Schagen een CY estate met donkere ramen gezien,nu vraag ik me af wie dat kan wezen,gezien mijne voor de deur stond en een maat van me dacht dat ik dat was.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Ronbroek

Vanmiddag, een V70 Laser-Blue met winterschoeisel op de parking langs de boulevard bij Zandvoort.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

fbm

Gistermiddag rond 17.15 in de stad Utrecht een kliko groene 855 met hele (nieuwe) zilvere denk 18'' of misschien wel 19" Pegasus R velgen  :eusa_clap: heb hem niet op zijn kont kunnen kijken voor een sticker  :eusa_doh: maar kon wel aan de wagen zien dat het een liefhebber is  :eusa_clap: HL-...-...

Iemand van hier?

8)

850 2.5 20v sportsline

Ik zie er ook genoeg rijden; 'k woon in Haaksbergen en werk in Enschede. Er zijn ook genoeg die niet op of om kijken wanneer ik passeer of tegemoetrijd. Zelfs geen sjoege, laat staan verbaasde gezichten, wanneer ik met mijn grotlicht sein. Geen forumleden vermoed ik dan.
Zijn er roffelaars die werken in Enschede op het Euregio bedrijventerrein, dan wel wonen in Haaksbergen?

FGG

Had je er een aanhanger achter hangen? Zo ja, dan heb ik je wel gezien maar zwaaide ik te laat.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: denjo op 03-03-2008 10:25:27
Als je een zilvergrijze V70 of een bordeauxrode 480 voorbij ziet komen . Its me
rond 8.00  of 17.30 ( nog 3 weken...)

Als ik ook nog 480's moet gaan spotten. Ik heb al genoeg te doen met die enorme massa's 850 die ik hier in de omgeving tegenkom.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Nunki

Gistermiddag in Middelburg:

een DOP t5-r (kenteken begon met LL geloof ik) met forumstickert!
Reed vanuit centrum richting st Laurens. Ik was undercover te voet. Verzuimde een duim op te steken; zag sticker te laat...
Wie was?

denjo

Citaat van: 850 2.5 20v sportsline op 03-03-2008 10:10:48

Ik zie er ook genoeg rijden; 'k woon in Haaksbergen en werk in Enschede. Er zijn ook genoeg die niet op of om kijken wanneer ik passeer of tegemoetrijd. Zelfs geen sjoege, laat staan verbaasde gezichten, wanneer ik met mijn grotlicht sein. Geen forumleden vermoed ik dan.
Zijn er roffelaars die werken in Enschede op het Euregio bedrijventerrein, dan wel wonen in Haaksbergen?

Als je een zilvergrijze V70 of een bordeauxrode 480 voorbij ziet komen . Its me
rond 8.00  of 17.30 ( nog 3 weken...)
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68