Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

WYD

Vanmiddag rond 16.15uur in Almere-Buiten een CY 855.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Freakybaby

Een DOP 855 op de parkeerplaats van het waterschap in Sittard.. Kon geen stikker zien, maar was een zeer nette auto
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

reMARKable

JA! Net in ELst V70R saffron! kenteken iets met 26 ZL ofzo?
En wtf  had je achter in dan ;D mag ik raden... een vroege Paastakkestruik!?  ;)

heutink

???
vanochtend bij IKEA in Hengelo;
6 x 855 ( incl ikzelf ) + 5 x V70

Die dingen moeten wel handig zijn met inkopen ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

brammutjuh

Citaat van: Marc O. op 06-03-2008 19:42:15
Citaat van: brammutjuh op 06-03-2008 19:40:51
Citaat van: Marc O. op 06-03-2008 19:33:10

YES! Dat was ik. Eindelijk gespot  :eusa_dance:  Ik zag je trouwens voorbij komen en kijken, maar zag geen sticker, dus heb daar hier geen melding van gemaakt.
Haha, ik heb idd (nog) geen sticker. Misschien toch maar eens eentje opplakken ;)

Ja, gewoon doen. Als ik jou spot dan zal ik dat ook melden ;)
Sticker zojuist besteld bij Ingrid ;) Op m'n Kever zit al een sticker van Keversite.nl, dus de Volvo mag ook wel :D

Grtz,
Bram.
VOLVO 850 2.5 20V, DOP, 1996: PD-ZN-55
VW Kever 1/11 De Luxe Faltdach, 1959: BG-50-73

RRRRR_Ramon

Citaat van: heutink op 08-03-2008 12:41:20
???

Zijn ze ook, heb je er wel eens op gelet dat alle pakketten, van de Billy, de Aneboda en de Benno precies in de Estate's passen.

Ik stond eens met de 855 bij de IKEA en laadde daar een aantal pakketten in, bank plat en schuiven maar. Binnen 2 minuten alles erin en klep dicht. Naast me stond iemand met een Vectra station en de man was druk bezig met het inladen van een vergelijkbare lading. Het paste maar niet, eerst erin, dan er weer uit....... Wij waren al klaar en ik hoorde de vrouw zeggen: "kijk in zo'n Volvo past alles zo in!". Dat was leuk. ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

@®-

Citaat van: RRRRR_Ramon op 08-03-2008 13:05:11
???

Zijn ze ook, heb je er wel eens op gelet dat alle pakketten, van de Billy, de Aneboda en de Benno precies in de Estate's passen.

Ik stond eens met de 855 bij de IKEA en laadde daar een aantal pakketten in, bank plat en schuiven maar. Binnen 2 minuten alles erin en klep dicht. Naast me stond iemand met een Vectra station en de man was druk bezig met het inladen van een vergelijkbare lading. Het paste maar niet, eerst erin, dan er weer uit....... Wij waren al klaar en ik hoorde de vrouw zeggen: "kijk in zo'n Volvo past alles zo in!". Dat was leuk. ;D
Behalve als je een sedan hebt, die is niet aangepast aan de Ikea "normen", want dan sta je daar met handen in je haar te etteren hoe je het vredesnaam thuis gaat krijgen.

On-topic:
Woensdag 8.45 uur op de Veursestraatweg MarcoV tegemoedkomend, heeft zich waarschijnlijk afgevraagd waarom een S60 knipperend tegemoed kwam  ;D

Esveldt

Vertigo gespot!

Hehehe, eindelijk eerder met melden.

;D ;D ;D

Marc O.

Citaat van: brammutjuh op 08-03-2008 12:55:51
Citaat van: Marc O. op 06-03-2008 19:42:15
Citaat van: brammutjuh op 06-03-2008 19:40:51
Citaat van: Marc O. op 06-03-2008 19:33:10

YES! Dat was ik. Eindelijk gespot  :eusa_dance:  Ik zag je trouwens voorbij komen en kijken, maar zag geen sticker, dus heb daar hier geen melding van gemaakt.
Haha, ik heb idd (nog) geen sticker. Misschien toch maar eens eentje opplakken ;)

Ja, gewoon doen. Als ik jou spot dan zal ik dat ook melden ;)
Sticker zojuist besteld bij Ingrid ;) Op m'n Kever zit al een sticker van Keversite.nl, dus de Volvo mag ook wel :D

Grtz,
Bram.

Zal er voortaan op letten ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

MarcoV

Citaat van: @®- op 08-03-2008 13:10:40
Citaat van: RRRRR_Ramon op 08-03-2008 13:05:11
???

Behalve als je een sedan hebt, die is niet aangepast aan de Ikea "normen", want dan sta je daar met handen in je haar te etteren hoe je het vredesnaam thuis gaat krijgen.

On-topic:
Woensdag 8.45 uur op de Veursestraatweg MarcoV tegemoedkomend, heeft zich waarschijnlijk afgevraagd waarom een S60 knipperend tegemoed kwam  ;D

Was mijn vrouw op weg naar haar werk, reageerd alleen op "Forum-auto's".  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

MarcoV  ;D ;D

MikeyQR

Zaterdag 8 maart rond 13:30 op de A4 richting de A10 A'dam een BS T-5R met zwarte velgen en forum stickert
ik reed even naast je tot jij mij ook zag ik reed weg met hoge snelheid jij volgde mij met de zelfde snelheid helaas moest ik van de snelweg af  :( wel alle bij de duim omhoog bij afscheid 8)

Wie ben jij? :eusa_shhh:

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 08-03-2008 14:18:41
Vertigo gespot!

Hehehe, eindelijk eerder met melden.

;D ;D ;D

Tja, en je was zo overdonderd toen je mij spotte dat je spontaan op mijn weghelft belande :P

FGG

Ik dacht Claudia te hebben gespot vanmorgen. Rond 7:25 kwam me een zilvermeeuw tegemoet vanaf Delden richting Hengelo en ik dacht Claudia te herkennen achter 't stuur.  :eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

san

Vanmorgen bij de Icare instelling in Harderwijk een zilverkleurige 855 op de stoep geparkeerd(waren geen parkeervakken meer over) met clubsticker op achterruit. Mooie velgen trouwens....en ff poetsen ;)

The Saint

Ik denk HeinT5R te hebben gespot: vandaag door een enorme spray van opspattend water zag ik een groene T5-R sedan om 14.45u van de A9 afslaan bij motel Akersloot. Ik ging met mijn beamer nog even in de 8ervolging, maar vergeefs..

Is dus meer een aanname dat hij het was dan dat ik het nou goed kon zien...

Ik meen ook nog winterwielen eronder te hebben gespot, maar zelfs dat weet ik niet cker..
No shirt no shoes, no pinball