Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

edwin2006

Vandaag in Hilversum bij de Sligro (buiten het hek langs het gebouw) een zwarte V70 D5.

daytonawim

Legerplaats Oirschot, een mooie V70 T5, met een dikke uitlaat en minder mooie imi velgen.

Spin!

Gisterochtend ring Groningen...BlackStone T-5R sedan met vrouw achter stuur

Gisteravond Hoogezand een C70 Saffron met Tritons...

www.vm-parts.nl

san

Vanmorgen miste ik mijn afslag De Meern op de A12 vanwege een forumsticker op de achterruit van een groene 850 sedan. Iets met HH....dacht ik?Was namelijk zo gefixeerd op de sticker :)

)()()sT

Citaat van: simmz op 16-04-2008 14:57:03
gisteren rond 16:30 in sittard... JohnRaven in z'n zwarte T-5R gespot!

ik reed in een zwate passat station (v5) die we net gekocht hebben!!!  :eusa_clap:

dus...

Mooi Rob, dan komen we snel eens kijken.... er komen wel de forumblokjes op hè  :evil:

simmz

Citaat van: )()()sT op 17-04-2008 08:37:40
Citaat van: simmz op 16-04-2008 14:57:03
gisteren rond 16:30 in sittard... JohnRaven in z'n zwarte T-5R gespot!

ik reed in een zwate passat station (v5) die we net gekocht hebben!!!  :eusa_clap:

dus...
Mooi Rob, dan komen we snel eens kijken.... er komen wel de forumblokjes op hè  :evil:

uiteraard! ik kom wel eens ff langsplanken met um... loopt best fijn hoor... geen roffel natuurlijk maar toch, voor een wagen van het volk... ;D
every man dies, not every man really lives

FLA

Mijn spion heeft maandagavond een LBP bij de Gamma in Maarssen gezien? Iemand van hier (niemand uit die buurt toch)?

S. Brouwer

Net in Purmerend op de Gorslaan een dop 855 met gele eland stickers op de voorschermen (generaal?) Reed daarna richting het centrum van purmerend om uit eindelijk een doodlopende straat in te rijden.

Reed daar vlak bij op de motor.

R.Bijl

vanmorgen,laserblue bij de verkeerslichten bij texaco... ik zat in de brandweerauto!!
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Chris

Op de Zuid-Ring bij Amsterdam (richting Den Haag) rond 16.50 uur.. een 855 T-5R BS met forumsticker. Ik even het gas erop, ernaast rijden en zwaaien ;D. De bestuurder zwaaide vriendelijk terug.

Maar, de grote vraag; wie heb ik gespot?

In alle commotie en drukte heb ik niet op het kenteken gelet :eusa_wall:

Freakybaby

Vanmorgen rond 12.45 een Silversand 854 met heldere koplampen en sleurhut op weg naar het zuiden. Ik reed naar het noorden. Was ongeveer ter hoogte van Wessem
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

fbm

Citaat van: san op 16-04-2008 23:39:30
Vanmorgen miste ik mijn afslag De Meern op de A12 vanwege een forumsticker op de achterruit van een groene 850 sedan. Iets met HH....dacht ik?Was namelijk zo gefixeerd op de sticker :)

Methode, denk ik!

)()()sT

Citaat van: Freakybaby op 17-04-2008 20:57:07
Vanmorgen rond 12.45 een Silversand 854 met heldere koplampen en sleurhut op weg naar het zuiden. Ik reed naar het noorden. Was ongeveer ter hoogte van Wessem

Hmmm Eugene nog een nieuw speeltje?  :eusa_think:

;D

Freakybaby

Citaat van: )()()sT op 17-04-2008 21:10:04
Citaat van: Freakybaby op 17-04-2008 20:57:07

Hmmm Eugene nog een nieuw speeltje?  :eusa_think:

;D

Ruimte zat in de tuin  ::) Eugene was het niet, die kan niet zover achterover hangen
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

michiel

Citaat van: S. Brouwer op 17-04-2008 18:33:21
Net in Purmerend op de Gorslaan een dop 855 met gele eland stickers op de voorschermen (generaal?) Reed daarna richting het centrum van purmerend om uit eindelijk een doodlopende straat in te rijden.

Reed daar vlak bij op de motor.

Als die DOP 855 zwarte velgen had ben ik dat geweest, ik rijd daar dagelijks meerdere malen, en het is geen doodlopende straat (als je tijdig rechtsaf gaat).
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken