Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Methode

Citaat van: fbm op 17-04-2008 21:01:54
Citaat van: san op 16-04-2008 23:39:30
Vanmorgen miste ik mijn afslag De Meern op de A12 vanwege een forumsticker op de achterruit van een groene 850 sedan. Iets met HH....dacht ik?Was namelijk zo gefixeerd op de sticker :)

Methode, denk ik!

Klopt hoogstwaarschijnlijk. Light teal onyx green. 't is daar een drukte van jewelste bij De Meern. Heb ik je ook kunnen zien?

Gr. Methode
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Soulfly

PS-RN-**

Gepresteerd om 2x tegen te komen op de N34.
Van Groningen richting Emmen/Coevorden

En retour Emmen tot de afslag Stadskanaal.

Jan_D.

Citaat van: Chris op 17-04-2008 20:43:46
Op de Zuid-Ring bij Amsterdam (richting Den Haag) rond 16.50 uur.. een 855 T-5R BS met forumsticker. Ik even het gas erop, ernaast rijden en zwaaien ;D. De bestuurder zwaaide vriendelijk terug.

Maar, de grote vraag; wie heb ik gespot?

In alle commotie en drukte heb ik niet op het kenteken gelet :eusa_wall:

Dat was ik!

Mooie wagen heb je! :eusa_clap:

simmz

gisteren in Beek (lb) een cream-yellow estate met raampje open en brunette-interieur...  ;D met grote zonnenbril...

iemand van hier?

of de vriendin van iemand van hier???

every man dies, not every man really lives

Spin!

Citaat van: simmz op 18-04-2008 08:56:21
gisteren in Beek (lb) een cream-yellow estate met raampje open en brunette-interieur...  ;D met grote zonnenbril...

iemand van hier?

Is dat de **JF-KZ?  ;)

www.vm-parts.nl

simmz

Citaat van: Spin! op 18-04-2008 08:59:53
Citaat van: simmz op 18-04-2008 08:56:21

iemand van hier?

Is dat de **JF-KZ?  ;)

hm... ik heb eigenlijk meer op dat interieur gelet... ;)
every man dies, not every man really lives

S. Brouwer

Citaat van: michiel op 17-04-2008 22:01:08
Citaat van: S. Brouwer op 17-04-2008 18:33:21
Net in Purmerend op de Gorslaan een dop 855 met gele eland stickers op de voorschermen (generaal?) Reed daarna richting het centrum van purmerend om uit eindelijk een doodlopende straat in te rijden.

Reed daar vlak bij op de motor.

Als die DOP 855 zwarte velgen had ben ik dat geweest, ik rijd daar dagelijks meerdere malen, en het is geen doodlopende straat (als je tijdig rechtsaf gaat).

ja klopt, zaten zwarte velgen onder,
Dacht altijd dat je daar uiteindelijk tegen het "park" aanreed. 

Zal de volgende keer wel ff seinen als als ik je tegen kom.

michiel

Citaat van: S. Brouwer op 18-04-2008 09:11:51
Citaat van: michiel op 17-04-2008 22:01:08
Citaat van: S. Brouwer op 17-04-2008 18:33:21
Net in Purmerend op de Gorslaan een dop 855 met gele eland stickers op de voorschermen (generaal?) Reed daarna richting het centrum van purmerend om uit eindelijk een doodlopende straat in te rijden.

Reed daar vlak bij op de motor.

Als die DOP 855 zwarte velgen had ben ik dat geweest, ik rijd daar dagelijks meerdere malen, en het is geen doodlopende straat (als je tijdig rechtsaf gaat).

ja klopt, zaten zwarte velgen onder,
Dacht altijd dat je daar uiteindelijk tegen het "park" aanreed. 

Zal de volgende keer wel ff seinen als als ik je tegen kom.

Da's goed. Wat voor motor?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

S. Brouwer

BartusKN

10:35 Ketelmeerstraat lelystad, silversand 854 met trekhaak met oranje dop. vrij laag en columbo's. geen kenteken gezien (kan dit (helaas) niet zien vanaf mijn werkplek) Geen spoiler dacht eerst Hey daar gaat mijn auto maar deze was iets viezer :eusa_shifty: (mogelijk lange reis gemaakt)

WYD

Vanmiddag om 12.30uur zag mijn vriendin op de andere baan van de A30 vanaf Barneveld richting Lunteren een LBP V70 voorbij komen. Ik had helaas meer oog voor m'n eigen rijbaan.  :P
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

FGG

Schiet me ineens te binnen:

Afgelopen maandag rond half 6 bij het kruispunt Deldenerstraat/Geerdinksweg in Hengelo stond bij het stoplicht voor rechtdoor richting Delden een blonde jonge dame in een CY 855. Geen sticker en ze keek ook niet op of om.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MichielMaas

vanmorgen rond 0800uur A27 vanaf Gorinchem ri Hilversum groen-blauw metalic 855R. Dame met bril achter het stuur. Ik heb er nog een tijdje achter gereden
(DOP 855)....

FLA

Vandaag net na 15:30 op de badweg in Gorredijk (Hunterparts-city): CY 855 met "customized"  :eusa_shifty: achterlichten. Geen kenteken onthouden want ik was afgeleid door de raamband. Turbo performance club?  :eusa_dance: Bestuurder reageerde niet op mijn opgestoken duimpje vanaf't stuur.

rhodesian

afgelopen woensdag tussen eindhoven en best ter hoogte van de ikea een 855 cy die nogal overdreven bezig was en zeer veel geluk had iemand van hier niet op het kenteken gelet  ging te snel