Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Gisterenmorgen rond 10.30 uur bij Brielle, zwarte 855 (T-5R?) op stalen velgen (winterwielen?) en met TWR stickers op de zijkant.

Iemand van hier?

Wout309t

Zaterdagmiddag voor de V&D in Bergen op Zoom een 855 t-5r Black Stone met steigerende eland en deuken op de zijkant..
Kenteken was **-XN-**. Auto had nogal last van compressor surge....
2011 V70 2.0T R-Design MT

S. Brouwer

Gisterochtend Michiel gespot op de a1 thv Hilversum, rond 7.30, waarschijnlijk richting duitsland?
de 850 zag er toen nog erg glimmend uit  :-\

Ik reed tussen een groep motoren onderweg naar assen, kon daardoor niet ff aanhaken.

The Saint

Volgens mij een forummer in zijn blauwe Schot kraan gesignaleerd: Animal om ong. 12.30 op de Huiswaarderbrug in Alkmaar.
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Citaat van: The Saint op 28-04-2008 13:53:44
Volgens mij een forummer in zijn blauwe Schot kraan gesignaleerd: Animal om ong. 12.30 op de Huiswaarderbrug in Alkmaar.

Met sticker? ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

BartusKN

zilvere 855 columba's ketelmeerstraat HP-BP-** meen een schildersbedrijf.

hathü

Gisteren ergens tussen 11 en 12.00 uur Claudia bij de rotonde in Dichteren, in gezelschap van dochter en een man(de man?) ik was op de fiets, hoorde een roffel, keek op en zag de zilvermeeuw voorbij komen. Hij blonk mooi in het zonnetje. 8)

Wibren

Zonet, rond 17:45 uur op de Balkenweg in Assen, een Nautic Blue Pearl S70R, met dakkoffer  ;D
Iemand van hier  ???
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

san

Vanmorgen A 28 ongeveer bij Nijkerk een zilverkleurige 854 met spoiler en Xenon achtige verlichting kort daarop gevolgd door een donkergroene 855 R ...wij aan andere kant in file.

Vertigo

Zo rond 18:10 op de haaksbergerstraat: JustGurt ;)

(moet toch werken aan mijn reputatie)

Spin!

Afgelopen donderdag in centrum Ermelo deze GLT met zo'n BMW haaienvin op het dak!

www.vm-parts.nl

KMvrtr

Gisteren, 28 april, op de A12 richting Arnhem, een DOP 855 R met clubsticker op de achterruit.
In de auto een dame/moeder + enkele kinderen. Ik heb getoeterd en gezwaaid.
We volgenden dezelfde route, richting Burgers Zoo. Daar in de buurt je uit het oog verloren.

Wie o wie was dat?
Kenteken ben ik een beetje vergeten. NP-XS-** als ik het me goed herinner.

MOD'S EDIT: Geen hele kentekens plaatsen svp!

Sbv

Das mijn oude 850. Rijdt nu ergens rond in de buurt van Oegstegeest als ik het goed heb. Ik heb zelf de forum sticker erop geplakt

JustGurt

Citaat van: Vertigo op 28-04-2008 20:54:42
Zo rond 18:10 op de haaksbergerstraat: JustGurt ;)

(moet toch werken aan mijn reputatie)
Damn gaat je goed af was niet meer dan 400m erop :)
heb je niet gezien anders zeker gezwaaid

michiel

Citaat van: S. Brouwer op 28-04-2008 12:57:48
Gisterochtend Michiel gespot op de a1 thv Hilversum, rond 7.30, waarschijnlijk richting duitsland?
de 850 zag er toen nog erg glimmend uit  :-\

Jajajajajaja....

Citaat van: S. Brouwer op 28-04-2008 12:57:48
Ik reed tussen een groep motoren onderweg naar assen, kon daardoor niet ff aanhaken.

Ik heb inderdaad diverse kuddes motorrijders ingehaald, en allemaal vrij braaf op legale-achtige snelheid. En inderdaad 1 bij Hilversum. Op dat tijdstip kun je toch wel een klein risico nemen?  :eusa_whistle:
Niet dat ik nou zo ontzettend stoer bezig was. 140-150 of zo dacht ik.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken