Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: Freakybaby op 05-05-2008 08:25:05
De auto van JCViggen, eerst op het grasveld, en later langs de weg bij de NS

Ook nog een rode 854 FF-PP-** stond ook op het grasveld geparkeerd.

Hmm...iemand wisseltruc gedaan?  ;)

www.vm-parts.nl

Freakybaby

Nee, die waren het in ieder geval niet, was bordeelrood  :eusa_shifty:

Zal vanavond eens proberen de foto van mijn telefoon af te plukken. Ik kende de auto iig niet, had ook geen forum stikker ofzo.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Spin!

Jawel, vanochtend met forum sticker bij de Shell Weurt/Beuningen

855 GLT Estate; Nautic Blue...met XC grill

www.vm-parts.nl

Vertigo

Citaat van: Spin! op 05-05-2008 13:18:59
855 GLT Estate

Beetje dubbelop

Is net zoiets als een ronde cirkel, witte sneeuw, 854 sedan etc....

Heb vanochtend ook nog een DOP 855 gespot bij de BP in groenlo (meende ook een stickertje onder in de hoek te zien, maar weet niet of het een forumsticker was)

reMARKable

Vanochtend op de BLOKKENrotonde Wijchen een estate (855/v70?) zwart met flinke dubbelle pijp en geen type aanduiding?

Iemand van hier? 8)

michiel

Even afwijkend van de norm. Reed vanmiddag langs Autoservice Wim & Ed in Watergang toen er iemand op een zilveren Honda Hornet (motorfiets, voor de niet-ingewijden) stopte om het aanbod van auto's te bekijken. S.Brouwer op zoek naar iets nieuws?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Spin!

Citaat van: Vertigo op 05-05-2008 16:33:33
Citaat van: Spin! op 05-05-2008 13:18:59
855 GLT Estate

Beetje dubbelop

Is net zoiets als een ronde cirkel, witte sneeuw, 854 sedan etc....

Nee hoor, gele sneeuw bestaat!  ;D

www.vm-parts.nl

WYD

Kwam net een CY 855 tegen op de weg naar Ens.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

fearless

Zaterdag een Garnet red V70R gespot bij Assendorp in de buurt (Zwolle) zou om ongeveer 15.15 geweest zijn.

Zondag een CY 850 estate gespot bij de Mac op de Marslanden (Zwolle)

Maandag (vandaag) een blauwe V70R gespot bij de schade afdeling van Furness Zwolle, stond binnen met LV schade.

Vertigo

Zo juist om 17:30 weer een forumlid gespot bij een tankstation en ff gezwaaid.

Een mooie bordeel rode 854, JD-PN-**, werd weer voorzien van verse brandstof

Maareh, Dennis, je tankt daar wel duur hoor ;D

fearless

Citaat van: Freakybaby op 05-05-2008 08:25:05
De auto van JCViggen, eerst op het grasveld, en later langs de weg bij de NS

Ook nog een rode 854 FF-PP-** stond ook op het grasveld geparkeerd.

Was dat niet de PP-BB-**

http://images.mw-sportfoto.de/galerie/photopath/2008/touri/20080504a/20080504touri0692.JPG
:eusa_think:   ;D

)()()sT

Weer half NL doorgereden; geen enkele sticker gespot  :eusa_shifty:
Wel op de A2 ter hoogte van Roermond-Weert een blauwe S70 tegemoet met zwart getinte ruiten en xenon, bestuurder keek geinteresseerd mijn kant op.
Vanmiddag nog een SCHITTERENDE rode oer-854 in de parkeergarage van Schiphol. Mooie antraciete 17" velgen en een sportuitlaat.

Mijn auto heeft wel het hele weekend naast een prachtige S60 met getinte achterruiten van het forum gestaan  :eusa_angel: ;D

Bas850

Vandaag een DOP 855 met een forumsticker en een aanhangwagentje op de A7 richting Hoorn. Reed voor je in de 940 maar de rode opel wilde me niet inhalen. Kon dus niet even zwaaien.

bas
"to finish first, you first have to finish"

de geneRaal

Citaat van: Bas850 op 05-05-2008 21:11:42
Vandaag een DOP 855 met een forumsticker en een aanhangwagentje op de A7 richting Hoorn. Reed voor je in de 940 maar de rode opel wilde me niet inhalen. Kon dus niet even zwaaien.

bas

Jup...dat was ik met mijn voorraad haardhout  ;D
Blackstone under construction

WYD

Ook een beetje vreemde eend in de bijt, maar het vermelden waard. zag eind van de ochtend op de A1 bij Amersfoort een hele mooie V90 3.0 met een vriendelijk lachend stel erin.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?