Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Citaat van: mehn op 16-05-2008 17:55:58
Uit de webshop van de Volvo 850 Club ;D

Ik zag het ja ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Gmid

Gisterenavond om een uur of 9, een zwarte 855. Reed vanuit Oosterbeek Arnhem binnen. Zag er erg apart uit. Getinte ramen, xenon verlichting, maar het opvallendste was een rode bies rondom.
Volvo C30 '12

Thys

Vanmiddag kort na 4 uur bij Vreeland, thv de brug over het A'dam-Rijnkanaal, een zilvergrijze V70R AWD, kenteken ZB-TF-**

Turbo-Geek

CiteerGisterochtend rond half acht op de A2 ri zuiden kwam ik nog voor afslag Culemborg een verlaagde met dubbele eindpijp en lichtmetaal uitgevoerde zwarte 855 tegen. ramen ietwat geblindeerd. Hele mooie Roffel...iets met XN dacht ik. Heb er zoveel gezien richting Tiel maar dit was toch wel de mooiste.

San, dat was ikke  ;D  Bedankt voor het compliment !
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Emiel

Blauwe S70 op Volans, draaide omstreeks 20.30 vanaf de Hogeweg de Rondweg Noord op in Amersfoort.

MichielMaas

Vamorgen om ongeveer 0745uur donkere 854 met tomtom aan de voorruit, kwam ik tegen in Beesd, ging de A2 op richting Utrecht daarna de A27 op. We hebben nog naast elkaar gereden. Ik in de DOP 855 met elandstickers en forum sticker.  :)

FLA

Het was vandaag spot de V70 XC dag: vanochtend rond 7:45 op de A7 voorbij Drachten een Sandstone, en vanmiddag een zwarte (kan dat wel? mooie bak iig) rond 16:00 vanaf A7 richting Gorredijk...

Ik zie die dingen anders nooit!

confruo

Ik zie zo'n ding iedere dag :D mooi he ?

FLA

Ja schit-te-rund! totdat je haakse overbrenging het weer eens begeeft :evil:

Vertigo

vrijdagmiddag net na 16:00, bordeaux rode 850 sedan aansluiting N18/A18.

JX-XX-**.

(vrouw van) Dennis met de kids achterin.....

elianmars

Citaat van: Vertigo op 17-05-2008 00:38:20

(vrouw van) Dennis met de kids achterin.....

Wie zat er dan achter het stuur?  :eusa_think:

WYD

Vanmiddag rond 14.00uur zag ik een 855 CY staan in de AH-parkeergarage in Almere-Stad. Kenteken 48-ND-xx, kon geen forumsticker ontdekken, wel een grote reclamesticker op de achterruit.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Freakybaby

Er stond vannacht rond 0.30 een donkere 855 onverlicht in de berm/vluchtstrook van de A2 ten zuiden van eindhoven..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ronbroek

Citaat van: Freakybaby op 17-05-2008 16:04:19
Er stond vannacht rond 0.30 een donkere 855 onverlicht in de berm/vluchtstrook van de A2 ten zuiden van eindhoven..

Flitsers

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Turbo-Geek

Vanmiddag een T-5 (T-5 look ?) gespot voorbij Oude Tonge, Donkere 854 met xenon.
Ook vanmiddag in Schoonhoven een Bordeaux rode 855 gespot in de exclusive 'Eland Edition' incl. Xenon, jawel het was Mijnheer Bouke  :eusa_whistle:
  The things you own end up Owning you !