Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Citaat van: Ronbroek op 17-05-2008 16:06:41
Citaat van: Freakybaby op 17-05-2008 16:04:19
Er stond vannacht rond 0.30 een donkere 855 onverlicht in de berm/vluchtstrook van de A2 ten zuiden van eindhoven..

Flitsers

Ik heb zekerheidshalve ook even geremd naar ongeveer 120.. Maar bij mij is geen enkele flits 850 bekend.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Soulfly

Vanmiddag, vanuit Drachten ri. Groningen -> Julianaplein. Stond een rode 855 eerst in de rechter rij, vond dit blijkbaar te lang duren en schoof maar een rijbaan naar links op.

Was (meen ik) rond een uurtje of 14:00, kan ook wat eerder geweest zijn.

rhodesian

vanochtend richting schijndel later bij van Roosmalen volvo dealer bij mij om de hoek een rode 855 R 56-zr-.......... iemand van hier ??   op zoek naar iets nieuws???

WYD

Citaat van: rhodesian op 17-05-2008 21:04:43
vanochtend richting schijndel later bij van Roosmalen volvo dealer bij mij om de hoek een rode 855 R 56-zr-.......... iemand van hier ??   op zoek naar iets nieuws???

Die auto staat waarschijnlijk nog geen maand op kenteken, want het laatst uitgegeven kenteken is 35-ZS-HS. Waarschijnlijk dus net geïmporteerd ofzo.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Chris

Zojuist om 14.00 uur op de dijk vanuit Hoek van Holland naar de A20 / Maassluis, een zwarte 854 R / T-5R met beige interieur. Ik seinde nog, maar de bestuurder leek niet echt te kijken :eusa_think:

Ik zat achter een vrachtwagen, dus het ging heel snel eer ik hem zag :angel:

Wie o wie?

WYD

Vanmorgen op industrieterrein de Schans in Veenendaal een zwarte V70R met een autoambulance erachter met een nieuw model fiat panda erop. Bestuurder reed later met de panda met ambulance weg en liet de V70R achter.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Laserblue

Citaat van: WYD op 19-05-2008 17:34:25
Vanmorgen op industrieterrein de Schans in Veenendaal een zwarte V70R met een autoambulance erachter met een nieuw model fiat panda erop. Bestuurder reed later met de panda met ambulance weg en liet de V70R achter.

Een Panda met een ambulance er achter?  ???

Dat dat gaat  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel

Citaat van: Redracer op 19-05-2008 18:38:00
Citaat van: Emiel op 16-05-2008 21:01:38
Blauwe S70 op Volans, draaide omstreeks 20.30 vanaf de Hogeweg de Rondweg Noord op in Amersfoort.

Dat was IK!  8)

Kee!

Ik stond bij het stoplicht stil met het 'Roetmonster van Nijkerk' e.o. (V70, groen)

850Tim

Vanmiddag om ca.16.00 uur op het viaduct tussen Ypenburg en het Forepark een CY Estate. Iemand van hier?

Kon het kenteken niet zo snel zien, achterramen waren geblineerd.......
Simply the best.......

Bouke

Vandaag een rode 855 R met volans er onder in Benschop,iemand van hier?

Vertigo

Vanmiddag op een groot gedeelte van de N18 een auto voor me met de tekst:
"Wordt geen crimineel, de overheid duldt geen concurrentie" op de achterruit.

Iemand van hier? :P

Domaso

Vanmiddag een bordeaux rode estate (NV-PL-xx) bij garage Poulissen in Urmond (airco?)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Vertigo

Vandaag 4 gespot tussen 17:00 en 18:00
- CY Estate op de N18 bij Eibergen (**-XJ-BG)
- SDIII bij Texaco naast de Tolstraat in Haaksbergen.
- CY Sedan kwam bij Hengelo-Zuid de A35 op
- DOP 850 Estate (NV-PL-**) bij Willie Harberink in Oldenzaal. (Zou dus ook zomaar iemand van het forum kunnen zijn)

tomCY

hey vertigo

die cy estate komt uit groenlo dacht ik?? staat bij een zwager van mij in de straat

word vaak bereden door een vrouw

EVV

Vanmiddag zo tegen 17.15 gezwaaid naar een blauwe (?) V70 2.5, tenhoogte van Hengelo op de A35 richting Enschede, met forum sticker. Kenteken begint met XR of XN, jij ging er bij de Grolsch af, ik reed verder...