Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Flipjes 850 R

Citaat van: marcelV70R op 10-06-2008 22:22:11
viel weer genoeg te spotten
geen enkele volvo trouwens!!! 8) 8)

Kan kloppen, ik was undercoffer in een Hyundai busje....
855 R Automaat Dark Olive Pearl

marcelV70R

Citaat van: fearless op 10-06-2008 22:26:09
Citaat van: marcelV70R op 10-06-2008 22:23:29
vanmiddag rond 17.15uur
op de A28 ri Zwolle
fearles gespot denk ik thv nieuwleusen

Marcel

:eusa_dance:

Heel goed mogelijk. Rij daar dagelijks rond die tijd.

Solly maar heb jou niet gezien.  :-[

was ook undercover met de scania met frees!!

Marcel

fearless

Citaat van: marcelV70R op 10-06-2008 22:27:51
was ook undercover met de scania met frees!!

Marcel

Ah ok, vandaar. Moet ik daar ook nog op gaan letten.  :eusa_think:   ;D

Freakybaby

een LBP V70 bij de shell tussen Amstelveen en Uithoorn, rond 18.05 uur
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Emhavee

dinsdagochtend, schotersingel, haarlem (aka Brickstone Alley)
854 zwart, NZ-PR-**, fikse deuken en een behoorlijk lege linkerachterband
maar:
met sticker!!!

7x855/V70 (3/4) in diezelfde straat maar allen zonder sticker en hoogstwaarschijnlijk ook onwetend van dit fantastische forum!

confruo

Citaat van: Freakybaby op 10-06-2008 22:37:41

Met links en recht een uitlaat ?, die zie ik met enige regelmaat daar rijden, geen sticker volgens mij

Freakybaby

Citaat van: confruo op 11-06-2008 00:01:06
Citaat van: Freakybaby op 10-06-2008 22:37:41

Met links en recht een uitlaat ?, die zie ik met enige regelmaat daar rijden, geen sticker volgens mij

Geen idee, ik zag hem te laat.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

DD

woensdag ochtend rond 07:00 een zwarte T-5R met MTE stickers en (volgens mij) import kenteken. Stond te wachten om vanuit het industrie terein beverwijk de A22 op te draaien richting Haarlem. Ziet er goed uit.

R o b

Citaat van: DD op 11-06-2008 08:08:45
woensdag ochtend rond 07:00 een zwarte T-5R met MTE stickers en (volgens mij) import kenteken. Stond te wachten om vanuit het industrie terein beverwijk de A22 op te draaien richting Haarlem. Ziet er goed uit.

Ehm, had ie 18 inch Pegs!? - > T-5R Karel, kan me alleen niet voorstellen dat ie zo vroeg daar een BBQ moet afleveren.....

Gisteravond: 850 2.5 20v in Merkelbeek.....had ook iets met led-screens te doen!  ;D

Freakybaby

Citaat van: R o b op 11-06-2008 08:12:20
Gisteravond: 850 2.5 20v in Merkelbeek.....had ook iets met led-screens te doen!  ;D

En ruitensproeierpompjes... Na de metamorfose zag ie er veel beter uit Rob!

DD

Citaat van: R o b op 11-06-2008 08:12:20
Citaat van: DD op 11-06-2008 08:08:45

Ehm, had ie 18 inch Pegs!? - > T-5R Karel, kan me alleen niet voorstellen dat ie zo vroeg daar een BBQ moet afleveren.....

Volgens mij zaten er ook pegs onder. er lag geen bbq in :P

Rutger B

vandaag even heen een weer Nieuwegein geweest van uit Heerenveen eigelijk maar 2 volvos kunnen zien  :'(

maar goed heen reis een blauwe v70 met een rode ballon aan  dak  :o viel in iedergeval wel op

terug reis rode s70 op gas deze ging er bij Bant af

hoop volgende keer wel wat meer te ontdekken  ;D

wepster

dinsdag rond de klok van drie uur een DOP met blok(xc) gril en spoiler op de weg tussen bladel en hapert en ja hij had een forum sticker maar het kenteken kon ik niet zien daar hij te snel voorbij was en ik nog geknippert maar ik was met de vrachtwagen )under cuver)

wie o wie

Robert Haven

Vandaag in Varsseveld een zwarte V70R met het nieuwe type nummerbord...vers geimporteerd dus...

T-5R Jorn

Gisteravond kwam ik onderweg naar Zutphen, net achter Ziewent een donkere 855 tegen met blokjes gril en forumsticker op de achterruit, het was iets na 8uur. Auto zag er erg goed uit, hij glinsterde i.i.g mooi in de zon(had bijna m'n  8) op moeten zetten)  ik zwaaide nog op het laatste moment bij het passeren en dacht dat de bestuurder ook terugzwaaide, wie was u?

MY RIDE 855 DOP T-5R