Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

John Raven heeft inderdaad de kofferbak aardig onder de jus zitten... vrees einde oefening voor het motortje... Foto's staan op de camera, heb die echter in mijn auto laten liggen.

Komt zometeen ook nog een 850 R in dezelfde kleur naast te staan, die is door een 2 jarige peuter in Arnhem de greppel in gestuurd.

Opvallend veel 850's deze week tussen de opdrachten!

V70geRwin

Citaat van: denkweb op 23-06-2008 16:53:04
John Raven heeft inderdaad de kofferbak aardig onder de jus zitten... vrees einde oefening voor het motortje... Foto's staan op de camera, heb die echter in mijn auto laten liggen.

Komt zometeen ook nog een 850 R in dezelfde kleur naast te staan, die is door een 2 jarige peuter in Arnhem de greppel in gestuurd.

Opvallend veel 850's deze week tussen de opdrachten!

Valt misschien wel e.e.a te combineren dan  ;D

jan-willem

Citaat van: MJH op 22-06-2008 19:41:05
Vanmorgen 11:00 iets boven Groningen Zwolle een CY estate heading north. Verder op weg naar Nijmegen en terug teveel gezien om op te noemen.

Hey Mark, ja ik was het , op weg naar Heerenveen en eind van de middag weer terug.

Vertigo

Zojuist op de Wethouder Beverstraat in Enschede, een mooie zwarte (voormalig DOP) 855 T-5R automaat met XC-grill, xenon, grote zwarte BBs-velgen. Kenteken (LS-SZ-**) Iemand van hier???

Is een zeer mooie auto geworden.

JustGurt

Vandaag Rond kwart voor acht bij de afslag zuiderval een zilvere met sticker FH HL XX gespot zwaaide nog wel maar je zag me niet waarschijnlijk druk met de V70 24V ervoor (zat volgens mij een dame in de station) in de zilveren een heer  ;D
En eerder op de avond zonder stickertje de FX NJ XX op de wiecher nijkampstraat rond tien over vijf reed je achter mij aan in je net zo'n rode 850 GLT sedan met voor ons de auto van Heutink (je reed al vanaf het haven gebied achter ons) ik zwaaide nog wel maar je zag het denk ik niet
Wie o wie zijn jullie?? ???

Soulfly

Gisteravond, uurtje of 20:00 schat ik zo (geen idee precies meer) op de ring van Groningen nabij het Julianaplein een Alter-I 855 2.5 20v die mij eerst inhaalde (en keek) en ik na het Julianaplein weer inhaalde waar jij rechts richting de ring je weg vervolgde.

S. Brouwer

10 min geleden een 855 cy thv Monnickendam. Heb wel gezwaaid maar er kwam geen reactie terug.

pwassink

Hedenavond iets na vijven  ..

een Witte 850 oerversie, weg Lochem > Goor

Ik had al het idee, en na telefonische verificatie bleek het inderdaad Florian te zijn ..  ;D

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

)()()sT

Gisterochtend op weg van Heerlen naar Maastricht:

Een DOP 850R estate reed achter me en haalde me erna in; zwaaide vrolijk.

Vorig jaar ook al eens met 'm "op" gereden naar Maastricht... Is een vriend van een bekende van me geloof ik, schijnt ook nog vlakbij te wonen maar heb hem nog nooit echt gespot hier in het Heerlense...

EdenAli

Citaat van: JustGurt op 23-06-2008 22:50:46
Vandaag Rond kwart voor acht bij de afslag zuiderval een zilvere met sticker FH HL XX gespot zwaaide nog wel maar je zag me niet waarschijnlijk druk met de V70 24V ervoor (zat volgens mij een dame in de station) in de zilveren een heer  ;D
En eerder op de avond zonder stickertje de FX NJ XX op de wiecher nijkampstraat rond tien over vijf reed je achter mij aan in je net zo'n rode 850 GLT sedan met voor ons de auto van Heutink (je reed al vanaf het haven gebied achter ons) ik zwaaide nog wel maar je zag het denk ik niet
Wie o wie zijn jullie?? ???

FH-Hl waren wij
even aan het zwemmen geweest in aquadrome.

En.. Het meiske reed inderdaad

fearless

Geen forumlid naar mijn weten, wel een erg mooie auto (gespot in Meppel)...

heutink

???
vanavond bij Health City aan de van Deinselaan in Enschede op de parkeerplaats naast mij, een blauwe 854 GLT met kenteken  FL-NN-**
Iemand van hier  :o
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

FGG

Hedenavond iets na vijven ..

een met de koplampen knipperende 740, weg Goor > Lochem

Ik had geen idee, maar na telefonische verificatie bleek het Peter te zijn ..  ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Spin!

Citaat van: S. Brouwer op 24-06-2008 17:58:20
10 min geleden een 855 cy thv Monnickendam. Heb wel gezwaaid maar er kwam geen reactie terug.

Arrogante lui ook in CY's

www.vm-parts.nl

wepster

Citaat van: Spin! op 24-06-2008 20:55:23
Citaat van: S. Brouwer op 24-06-2008 17:58:20

Arrogante lui ook in CY's

het zijn ook niet allemaal amazon rijders hoor die vrolijk zwaaien ;D