Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: Rick. op 22-06-2008 07:51:13
Citaat van: Spin! op 20-06-2008 19:36:32
2x T-5R gespot,

1x de 44-XB-** Black Stone Sedan...zonder kofferspoiler  :eusa_think:

1x de 61-RB-** Black Stone Estate

Volgens mij is die 44 een politieauto van het AT. Heb ik jou dat kenteken niet een keer ge PB-d ivm je T-5R register?

En de politie gaat een auto van 10+ jaar invoeren om in te zetten als dienstwagen?

Gr ???

Jeff

Gister Jeroen gespot met zijn V70 bij de parkeerplaats van de Jumbo

Vandaag Sem gespot met zijn mooie glimmende S70, leek erop dat die haast had want reed aardig hard... ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Reitse

Zag Wibren net weer rijden, op weg naar TT? ;)

Wibren

Citaat van: Reitse op 27-06-2008 12:54:47
Zag Wibren net weer rijden, op weg naar TT? ;)
Nee, was op weg naar Zwolle  ;) Maar waar zag je me dan  ???
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Wijnand

Vanmiddag Emiel, 2x. De eerste keer was rond 12.45 op de Barneveldseweg waar hij een flinke aanloop nam om bij de spoorwegovergang op te stijgen  :eusa_dance:.

Later op de middag (rond 17.00 uur) was hij weer geland en zag ik ´m op de Amersfoortseweg ;)

Groet,
Wijnand.

Emiel

Citaat van: Wijnand op 27-06-2008 20:02:19
Vanmiddag Emiel, 2x. De eerste keer was rond 12.45 op de Barneveldseweg waar hij een flinke aanloop nam om bij de spoorwegovergang op te stijgen  :eusa_dance:.

Later op de middag (rond 17.00 uur) was hij weer geland en zag ik ´m op de Amersfoortseweg ;)

Groet,
Wijnand.

Klopt! Rond 17.00 had ik je ook gezien, bij de spoorwegovergang.

Laserblue

vanmiddag op de A15 van Hellevoetsluis naar Rotterdam-zuid een donkere C70 classic met antraciete Pegs, iemand van hier? ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mehn

Vanavond forumsticker bij mij in de straat :o

Een Nautic Blue V70R met een kale vent erin  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 27-06-2008 23:48:48
Vanavond forumsticker bij mij in de straat :o

Een Nautic Blue V70R met een kale vent erin  ;D

Zat er nog een welpie-afdruk op?  ;D

R o b

Die ene met wat parkeerproblemen? Krassen op bumpers?  ;D

mark71

Het was vandaag weer een dagje vol met 850's

Op het TT circuit, op de parkeerplaats matRRR zien rijden  :eusa_dance:
Op de terugweg naar huis vanaf het circuit de hele weg terug achter een groene estate aan gereden, tot Doorn aan toe GN-LB-xx en af entoe kwam er een tdi etate bij ST-FR-xx  :D
Langs de kant van de weg stonden veel mensen te zwaaien waaronder een met een rode GLT sedan FD-FR-xx.

Zijn er mensen van hier bij?

S. Brouwer

Citaat van: mark71 op 28-06-2008 21:12:21
Het was vandaag weer een dagje vol met 850's

Op het TT circuit, op de parkeerplaats matRRR zien rijden  :eusa_dance:
Op de terugweg naar huis vanaf het circuit de hele weg terug achter een groene estate aan gereden, tot Doorn aan toe GN-LB-xx en af entoe kwam er een tdi etate bij ST-FR-xx  :D
Langs de kant van de weg stonden veel mensen te zwaaien waaronder een met een rode GLT sedan FD-FR-xx.

Zijn er mensen van hier bij?

Heb vandaag op de motor naar de TT 1x blauwe 855 of een v70 met sticker gespot op de afrit van de a28. zat zelf in de bocht en zwaaien tuteren en kijken wat voor een type het was ging niet lukken.

Vertigo

Vanochtend, zo rond 10:15 denk ik, op de A50 van Apeldoorn -> Arnhem: Saffron V70R ST-**-** iemand van hier?

vanavond zo rond 21:00 op de A12 Arnhem -> Ede. Cream Yellow 850 Estate.

Vanavond tussen 21:00 en 21:15 op de A12 van Ede naar Arnhem. bijrijder in een busje van een kozijnentoko die vriendelijk zwaaide. Zal elianmars vast niet geweest zijn, maar wel iemadn van hier?

Nunki

gistermiddag in diemen een bordeaux rode 855 (glt?) Eigenaar zwaaide vriendelijk.
Geen stickert maar wel iemand van hier?

FGG

Zojuist, rond half 4 bij Apeldoorn op de A1 richting Amsterdam. Een grijze (?) V70 met forumsticker in het midden. ZB-FB-**. We hebben even naast elkaar gereden, gezwaaid en vervolgens reed je nog een stuk achter mij aan. Vlak voordat je er af ging bij Apeldoorn seinde je nog even.

Ik ben benieuwd wie dit was.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: