Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Vanochtend 10:30 / 11:00 op de A12 in de buurt van Ede / Veenendaal.
Blauwe* Estate met sticker.
Ik was er voorbij voordat ik er erg in had.

*Niet donkerblauw en ook niet LBP maar ik noem het altijd Petrol.

Vertigo

Citaat van: Spin! op 14-07-2008 21:19:45
Citaat van: Vertigo op 14-07-2008 18:56:52
Citaat van: Spin! op 14-07-2008 16:40:50
kuch!voortaan maar in een minder opvallende kleur de tippelzone betreden, kuch!

Cream Yellow bijvoorbeeld.... het gerucht gaat dat een 855 in die kleur daar vrijwel dagelijks vertoeft. ;)

bij deze is\dat gerucht dus de wereld in geholpen

Nou weet ik weer hoe jij aan de titel opperspotter komt ;D ;)

;D

Wie parkeerde zijn auto ook alweer bij een nachtclub om "even op de kaart te kijken"?

:-*

razorx

Vandaag in Amsterdam.

Stadhouderskade, parkeerplaats, silversand Roffel FP-TB- of zo.
Leek een vrolijke boel in die wagen.

Ik was incognito in een witte Jumpy en toeterde twee keer.

Gr. Yits

KUKO (Rob)

Vanochtend om een uur of 7 een witte Honda CRX met plamuurvlekken voor/in de Thomassentunnel bij Rozenburg HC Wezz??

V70R-obert

Zojuist op de Nieuweweg in Roden een 855 t5-r met in het groot t5-r op de zijkant. De auto was volgens mij wel donkerblauw, dit zou betekenen dat het geen echte kan zijn... Wel een hele mooie wagen met een prachtig zwaar geluid.

Spin!

Citaat van: Vertigo op 15-07-2008 19:56:17
Citaat van: Spin! op 14-07-2008 21:19:45
Citaat van: Vertigo op 14-07-2008 18:56:52
Citaat van: Spin! op 14-07-2008 16:40:50
kuch!voortaan maar in een minder opvallende kleur de tippelzone betreden, kuch!

Cream Yellow bijvoorbeeld.... het gerucht gaat dat een 855 in die kleur daar vrijwel dagelijks vertoeft. ;)

bij deze is\dat gerucht dus de wereld in geholpen

Nou weet ik weer hoe jij aan de titel opperspotter komt ;D ;)

;D

Wie parkeerde zijn auto ook alweer bij een nachtclub om "even op de kaart te kijken"?

:-*

Euh...Joris zei dat ik maar even moest stoppen  :eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

Turbo-Geek

Citaat van: V70R-obert op 16-07-2008 09:41:28
Zojuist op de Nieuweweg in Roden een 855 t5-r met in het groot t5-r op de zijkant. De auto was volgens mij wel donkerblauw, dit zou betekenen dat het geen echte kan zijn... Wel een hele mooie wagen met een prachtig zwaar geluid.

Hm, zoiets zou het groepje Die-hard fans alhier wel wat moeten zeggen .....
Neem aan dat dit dus niet iemand is die op het forum bekend is en ook op meetings komt.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

)()()sT

Vanmorgen GeertG gespot op de Euregioweg ter hoogte van de Mac rond 07.45 uur  8)

Als ie bij de stoplichten even naar rechts heeft gekeken zag ie me staan achter een zwarte Vito  :evil:

GeertG

Citaat van: )()()sT op 17-07-2008 08:47:06
Vanmorgen GeertG gespot op de Euregioweg ter hoogte van de Mac rond 07.45 uur  8)

Als ie bij de stoplichten even naar rechts heeft gekeken zag ie me staan achter een zwarte Vito  :evil:

Ja hey, beetje verstoppertje spelen....... :evil:
Naar links en rechts kijken gaat wat moeilijk klik

Trouwens, was je verdwaald  ::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

FLA

Vandaag in Grootegast een DOP 855R: PZ-FL-**

WYD

Zojuist om 17.00uur een LBP V70R op de zandstraat in Veenendaal thv. de keukenboer. Zag geen forumsticker zitten, kenteken begon met 29
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

MM

Hoe kan dat nou... een bordeaux-rode 855 met caravan en rokende motor aan de kant van de weg... ai....  Vanmiddag rond 6 uur snelweg (vluchtstrook) van Groningen richting Drachten.

MM

Tevens een groene 855 met appeltje achterop, vanmorgen van ca. Zuidlaren via Groningen richting Drachten

Spin!

Zo zag ik gistermiddag een Nautic Blue S70 gesleept worden op de ring van Groningen...

850-->S70, Verbeterd op 1800 punten, één daarvan is vast het versterkte sleep-oog  ;D

www.vm-parts.nl

)()()sT

Citaat van: Spin! op 18-07-2008 01:20:03
Zo zag ik gistermiddag een Nautic Blue S70 gesleept worden op de ring van Groningen...

850-->S70, Verbeterd op 1800 punten, één daarvan is vast het versterkte sleep-oog  ;D

O oow... dadelijk staat ie weer in Merkelbeek  ;D ;D
Hmm nee, hij zit in Zweden ;)

Er reed net in de file een nautic blue V70 achter me met zwarte grille en een logo wat ik niet kon herkennen in mijn spiegel...
Maar goed, ondanks de club-plaathouder en forumsticker reed ie me even erna zonder blikken of blozen voorbij  ::)

;)