Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: fbm op 04-08-2008 00:39:29
Citaat van: FGG op 03-08-2008 23:39:28
Gisteren in het centrum van Utrecht: een LBP V70R. Geen idee of ie een sticker had, wat voor kenteken het was of welke straat.

Hierzo?http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&q=utrecht&ll=52.093868,5.127863&spn=0.001417,0.00258&t=h&z=18 hij had hiervoor een DOP 855 R nu dus een LBP!
Geen idee. We zijn van de Baanstraat naar het centrum gereden (P-plaats t.o. Broers).

Citaat van: fbm op 04-08-2008 00:39:29
Citaat van: FGG op 03-08-2008 23:39:28
Ik was even aan 't genieten van 430pk en 670Nm in de Utrechtse straatjes van de binnenstad :P

PFFFFFF en dat doe je dan in de binnenstad van Utrecht?  :eusa_wall:

Yep. Was idd goed voor m'n hart- en bloedvaten. :o

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Snellebaksteen

Citaat van: Chris op 04-08-2008 08:44:41
Zojuist net na de afslag van de A13 bij het binnenrijden van Rijswijk een groene 855 met kenteken LP-VL-xx en forumsticker. De dame achter het stuur keek een beetje vreemd toen ik uitgebreid zat te zwaaien ;D

Wie o wie :angel:

Dat was mevr. Snellebaksteen!! Ze belde net al:

"Er werd naar me getoeterd en gezwaaid!! Door een Volvo sedan. Komt dat door die stomme sticker??"
"Ja dat komt door die sticker"
"Oh, ik dacht al, wat moet die vent van me"
"Wat voor kleur had z'n auto?"
"Tsja, uhhhm, een beetje rare kleur. Het kenteken was LR-TS-.."
"Ah, die ken ik, daar heb ik ook al eens naar gezwaaid, toen keen hij een beetje raar aangezien ik toen op de motor was"

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Chris

Citaat van: Snellebaksteen op 04-08-2008 09:24:41
Citaat van: Chris op 04-08-2008 08:44:41
Zojuist net na de afslag van de A13 bij het binnenrijden van Rijswijk een groene 855 met kenteken LP-VL-xx en forumsticker. De dame achter het stuur keek een beetje vreemd toen ik uitgebreid zat te zwaaien ;D

Wie o wie :angel:

Dat was mevr. Snellebaksteen!! Ze belde net al:

"Er werd naar me getoeterd en gezwaaid!! Door een Volvo sedan. Komt dat door die stomme sticker??"
"Ja dat komt door die sticker"
"Oh, ik dacht al, wat moet die vent van me"
"Wat voor kleur had z'n auto?"
"Tsja, uhhhm, een beetje rare kleur. Het kenteken was LR-TS-.."
"Ah, die ken ik, daar heb ik ook al eens naar gezwaaid, toen keen hij een beetje raar aangezien ik toen op de motor was"

Erg leuk ;D Ik spot erg weinig forumauto's (en sowieso 850's) hier in de buurt.

Jammer dat er niet werd teruggezwaaid, kwam vast door die rare kleur van mijn auto :eusa_whistle: :P

Laserblue

Wie was er gisteren op tv bij "Nu we er toch zijn in Zweden"?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Kingfisher

Citaat van: Kingfisher op 24-07-2008 13:26:08
PP-DJ-** 850R Automaat op LPG(?!) MET een stickert  :eusa_clap:

Op dit moment bij onze buren op bezoek............. wie ben jij en wat doe je bij de Bovag ;)

Oh ja, je mag hem wel eens wassen hoor  ;D

Hmz, nou weet ik nog niet wie dit is. maar nou kwam ie weer aanrijden bij de Bovag.
Waarschijnlijk werkt ie daar, dus elke dag hier melden gaat wat ver ;D ;D

FGG

Citaat van: Laserblue op 04-08-2008 09:46:31
Wie was er gisteren op tv bij "Nu we er toch zijn in Zweden"?

Ik heb 'm gezien. Geen sticker.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

vanmorgen 7.40 weer een forumsticker voor mijn neus op de haaksbergerstraat XR-TN

Spin!

Gisteravond op de E31 in Duitsland ongeveer ter hoogte van Koblenz een 850 sedan, geloof antraciet ( kan ook kinky-winky paars zijn geweest ) met sleurhut!

www.vm-parts.nl

Emiel

Citaat van: Spin! op 04-08-2008 17:15:32
Gisteravond op de E31 in Duitsland ongeveer ter hoogte van Koblenz een 850 sedan, geloof antraciet ( kan ook kinky-winky paars zijn geweest ) met sleurhut!

Alex?  :eusa_doh:

EdenAli

vandaag bij kampen naast de bushaltge een hele mooie rode gepoetste estate stond een beetje raar geparkeerd
En kwam geloof ik DCCCL ook nog tegen op de weg kampen zwolle tenminste als ik de beschrijvingen op het forum hier moet geloven

Heldere koplampen
TE rood (zo glimmendat ie deed)
en een achterspoiler

Ik knipperde nog (hoegaarden truck)

innocenti

Vandaag A59 bij Oss (-> Den Bosch) 16:20 donkerblauwe estate GR-..-..
Zwaaide en knipperde nadat ik seinde met mn mistlampen

Ook Forum lid?

KMvrtr

Citaat van: MJH op 02-08-2008 19:08:46
Heel Frankrijk doorgetourd (van Elzas via Auvergne naar Savoie en daarna Picardie) en weet je hoeveel 850's gespot??
Helemaal nix! ???
Raar land...

Dat kan veel beter hoor:
Citaat van: Bas850 op 28-07-2008 13:18:10
Vorige week een praatje gemaakt met Kmvtr op de CAMPING LA STENIOLE in de Vogezen.
Alweer wat beter met het enkeltje van je vrouw.

Bas

Was leuk om even kennis te maken Bas, jammer dat het zo kort was.
Enkel begint gelukkig al weer aardig op te knappen. We zijn twee uur verder in de lage Vogezen gaan zitten. Daar was het ruim 10 graden warmer en zonnig, en dat is het de hele week gebleven.

Ronbroek

Piet Heinkade Amsterdam, vanmiddag rond 16:00

Kop staartbotsing, rode 854 GLT zat aardig in elkaar aan de voorzijde   :-\

Volgens mij waren jullie afgeleid door dat immense cruiseschip  :eusa_eh:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Emiel

Wie reed er vanavond rond 19.00 met een noodgang over de Barneveldseweg in Nijkerk?

Auto niet gezien, maar onmiskenbaar een Volvo turbo roffel!

Kingfisher

Vanmorgen A12 Woerden - Utrecht 7:20 donker blauwe 855 kenteken JT-SG-** met stickert
Je had vast geen haast, relaxed roffelend op de middelste baan. Ik was de *uche passat uche* die wel haast had  ;)

Oh ja, eet smakelijk nog, was het broodje lekker?  ;D ;D