Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FLA

Vanmiddag in Gorredijk: Petrolkleurige 854 met voorbumper-spoiler en alter-1 achterlichten. Wel duimpjes naar elkaar opgestoken maar geen sticker gezien...

pieter

paar dagen terug, 14-08, 17.30 uur op de oude rijksweg t.h.v. Putten een (licht)groene 855 met forumsticker linksboven op de voorruit.
Hij (of zij) reedt in de richting van Ermelo.

Chris

13.00 uur deze middag in Hilversum centrum een CY 855. Stond geparkeerd, geen stickert.

Een forummember?

combinedforces

Citaat van: 850blues op 05-07-2008 21:18:13
Vanmiddag in Nijmegen (Biezenstraat?),een geparkeerde 850 sedan, als ik mij goed herinner FJ-LD-**: met forumsticker!

Hehe, eindelijk gespot. ;D

MichielMaas

Zag ik vanavond rond 1800uur Misha rijden ? Mooie (leek wel een nieuwe) S70 , Provinciale weg van Beesd richting Geldermalsen.

Of vergis ik mij. ?

jan piet

Citaat van: )()()sT op 18-08-2008 13:17:39
Gisteren naast Jan-Piet in de rij gestaan bij Epen om een ijsje te bestellen...
Ik wist niet zeker of hij het was, en hij herkende mij niet.

Navraag via PB leerde dat hij het wel was  ;D

Rij je 248000 km V70, waarvan 50000 met stickert. Wordt je 1 keer gezien door Freakybaby...  ::) En zónder forumstickert op m'n rug dus gister door Joost!!  :eusa_clap: Jammer dat je mij niet even aangesproken hebt, had ik gelijk je R even kunnen bewonderen! Maar 't ijs is daar nog steeds geweldig  :eusa_dance:

Gr, JP :o

san

Wie hebben er op de A6 gereden bij Lelystad, dan heb ik jullie vast wel gespot.We waren bezig bij die zendmast,met rupshoogwerker,langs snelweg.Heb er namelijk heel wat voorbij zien komen ;)

Misha

Citaat van: MichielMaas op 18-08-2008 20:25:54
Zag ik vanavond rond 1800uur Misha rijden ? Mooie (leek wel een nieuwe) S70 , Provinciale weg van Beesd richting Geldermalsen.

Of vergis ik mij. ?
Yep, u  vergist u...
Zou er wel kunnenrijden, maar kwam vanaf waardenburg richting geldermalsen, tijdstip klopt wel.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Freakybaby

Citaat van: jan piet op 18-08-2008 20:58:26
Rij je 248000 km V70, waarvan 50000 met stickert. Wordt je 1 keer gezien door Freakybaby...  ::) En zónder forumstickert op m'n rug dus gister door Joost!!  :eusa_clap: Jammer dat je mij niet even aangesproken hebt, had ik gelijk je R even kunnen bewonderen! Maar 't ijs is daar nog steeds geweldig  :eusa_dance:

Gr, JP :o

Maar als je door mij gespot wordt krijg je wel een vlot stukje ring eindhoven tenminste!

Je viel me in eerste instantie op door het gebrek aan kentekenplaten toen  :eusa_shifty:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

MichielMaas

Citaat van: Misha op 18-08-2008 21:29:34
Citaat van: MichielMaas op 18-08-2008 20:25:54

Of vergis ik mij. ?
Yep, u  vergist u...
Zou er wel kunnenrijden, maar kwam vanaf waardenburg richting geldermalsen, tijdstip klopt wel.
Ok, ik blijf scherp in mijn regio...

rinze850tdi

Citaat van: san op 18-08-2008 21:08:06
Wie hebben er op de A6 gereden bij Lelystad, dan heb ik jullie vast wel gespot.We waren bezig bij die zendmast,met rupshoogwerker,langs snelweg.Heb er namelijk heel wat voorbij zien komen ;)
Ik was daar ook vanmiddag.
reed rond kwart over vijf langs. zag inderdaad de hoogwerker staan.

Rutger B

zo straks kwart over 9 een volges mij 850 estate met een auto ambulance met een 940 estate er op volges mij maar was al wat donker  ging vanav rontonde Joure richting lelystad

KUKO (Rob)

Vanmorgen om 0655 in de Thomassentunnel wederom een witte Civic CRX komende vanuit de richting van Hellevoetsluis H.C.Wezz ?????

Jolle Breeze Racing

Vanmiddag om half vijf een Zilvergrijze V70 R AWD ST-BT-xx gezien in Bolsward

Bouke

Vanmiddag turbo geek weer eens gespot,in lopik bij de stoplichten bij de RABO,wat een lekkere sound :eusa_drool: