Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Wibren

Citaat van: Rayman op 07-09-2008 22:10:44
::)

Kauwgombal rode 850 met dikke IC.

~17:35 op de weg Rijssen-Goor.

En die bruine auto erachter zie je niet........ :angel:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Johann

Citaat van: Wibren V70RAWD op 09-09-2008 22:41:02
Citaat van: Rayman op 07-09-2008 22:10:44
::)

Kauwgombal rode 850 met dikke IC.

~17:35 op de weg Rijssen-Goor.

En die bruine auto erachter zie je niet........ :angel:

Was gewoon onder de indruk joh..  ;D

Wibren

Tis dan ook wel een uniek kleur dat kauwgombal rood  :eusa_whistle:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Johann

Totally flabbergasted..  :eusa_dance:

Spin!

Heute,

Vlakbij Bowlingcentre Allround in Nijmegen een CY estate...en it was'nt me! Wie rijdt er in mijn territorium rond met een idem CY? Opzouten  :evil: :P ;D :eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

mikky

Citaat van: Barteld op 08-09-2008 19:14:03
Vandaag in Zwolle: nabij kruising marsweg/hortensiastraat een cream yellow t5-r
ik nautic blue v70.......wie o wie...

dat was ik :eusa_dance: weer eens op weg naar mijn werk :evil:

Freakybaby

Alter 1 zilvermeeuw estate op de parking van HsZuyd Havikstraat te sittard. Vandaag rond 11.10

Mijn auto er even naast gezet voor de foto. Je kwam aan toen ik aan het bellen was.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Rutger B

vanochtend bij de lichtmis fearless gespot volges mij maar zag het wat te laat  :eusa_angel:

fearless

Citaat van: Rutger B op 10-09-2008 15:53:36
vanochtend bij de lichtmis fearless gespot volges mij maar zag het wat te laat  :eusa_angel:

Volgens mij heb ik jou dan ook gespot, zag het ook te laat. Jij reed richting Zwolle als ik het goed heb. Zag wel wat mooi glimmend groens.  ;)

850Tim

Gisteravond, 17.30 uur, Ypenburg, Den Haag, Laan van Hoornwijck, stonden op de linker voorsorteerbaan  om linksaf te slaan. Toen ik voorbij ging, breed lachende en zei: Dies mooi, gingen ze achter mij aan. Twee mannen, geen stickers. Ik parkeerde bij de BSO, hun reden door..........

Simply the best.......

reMARKable

Citaat van: Spin! op 09-09-2008 23:05:07
Heute,

Vlakbij Bowlingcentre Allround in Nijmegen een CY estate...en it was'nt me! Wie rijdt er in mijn territorium rond met een idem CY? Opzouten  :evil: :P ;D :eusa_shifty:

Ja deze heb ik laatst ook al 2x gepot en gemeld maar tot op heute eigenaar onbekend... :eusa_think:

Wie reed er btw met zn aanhanger op de A15 ter hoogte van afslag Elst achter die vrachtwagen te sukkellen... Wel mooi gepoetst had ik het id 8)

Emhavee

naast een aantal 'normale' 850's en x70's ook een goude c70, meende in het voorbij flitsen een nederlandse vlag in de zijruit te zien, rond 18u op de A9 ter hoogte van knooppunt Raasdorp
moet wel bijna iemand van hier zijn, zag er bruut uit!

KMvrtr

Een CY 855 op de Zeewolderdijk, van Zeewolde richting Harderwijk. Vanmiddag rond 17:30 uur.
Ik knipperde nog even met de lichten.

Iemand van hier?

Ronbroek

Citaat van: Freakybaby op 10-09-2008 11:55:06
Alter 1 zilvermeeuw estate op de parking van HsZuyd Havikstraat te sittard. Vandaag rond 11.10
http://img.photobucket.com/albums/v513/freaky626/nogeenslachtoffer.jpg

Mijn auto er even naast gezet voor de foto. Je kwam aan toen ik aan het bellen was.

Dacht dat ik een crap cam had  :o  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

innocenti

Citaat van: mark71 op 07-09-2008 19:44:16
Vanmorgen om 8 uur op de ring van Eindhoven, een donker blauwe estate met heldere koplampen en nieuwe forumsticker.
wie o wie?

gr
Was me. Op weg naar vrijgezellenfeest van mn broer in Valkenburg. Maar heb geen CY gezien. Reed je achter me?