Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Zwarte V70 awd in Heerlen bij winkelcentrum 't Loon richting de stadsautobaan.
RX-TH-**
Doe maar RT-LH-**

Zag er netjes uit!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

marcelV70R

vanmorgen om 05.45 op de A27 bij OK tankstation
thv Houten een Saffron pearl V70
stond gas te tanken!!
even later 06.15 thv de afslag naar de A59 bij Waalwijk een saffron pearl C70
meen met kenteken ST-VT-**

Marcel

Barteld

vanochtend a28 zwolle, jij groene t-5 sedan met mistlampen je nam afslag zwolle centrum, ik nautic blue v70, wie o wie

thuur

Citaat van: Freakybaby op 16-09-2008 17:10:39
RX-TH-**

Zag er netjes uit!

RD-TX zou wel kunnen..

Gr :eusa_think:

Freakybaby

Citaat van: thuur op 16-09-2008 19:17:46
RX-TH-**

Zag er netjes uit!

RD-TX zou wel kunnen..

RT-LH-** is wat ik opgeschreven heb... Maar had nathuurlijk de map niet uit de auto toen ik dit typte  :eusa_wall:

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

wepster

Citaat van: Freakybaby op 16-09-2008 21:10:15
Citaat van: thuur op 16-09-2008 19:17:46
RX-TH-**

Zag er netjes uit!

RD-TX zou wel kunnen..

RT-LH-** is wat ik opgeschreven heb... Maar had nathuurlijk de map niet uit de auto toen ik dit typte  :eusa_wall:

zo iets moois herken je toch op eenkm afstand en dan met zo'n kleuke dame achter het stuur

Freakybaby

Citaat van: wepster op 16-09-2008 21:18:42
zo iets moois herken je toch op eenkm afstand en dan met zo'n kleuke dame achter het stuur

Die heb ik dus niet kunnen zien  :eusa_wall: Zat er schuin achter (een auto of 2-3 ertussen)

)()()sT

Wibo weet meer.....  :evil:

Freakybaby

En ik ben nieuwsgierig!

JJ

Citaat van: Spin! op 03-09-2008 19:18:44
Vandaag gezien:

A28 rond 12:00u bij Staphorst een 855 CY 38-T*-K* ( En ik was het niet ;D )

Hoi Rutger, was ff in het topic aan het bladeren... maar deze was ik iig!! Je kent de platen inmiddels wel uit je hoofd toch?  ;)

macdriver

gistermiddag rond vijf uur trekkersveld zeewolde eerst een groene estate twijfel of het een R was en meteen daarna een cy estate met heldere achterlichten.
clubleden????

KMvrtr

Citaat van: macdriver op 17-09-2008 15:12:17
gistermiddag rond vijf uur trekkersveld zeewolde eerst een groene estate twijfel of het een R was en meteen daarna een cy estate met heldere achterlichten.
clubleden????

Ik was die groene in ieder geval niet, al rij ik daar wel met enige regelmaat langs.
Die CY kan 'gewoon peter' geweest zijn.

Teddy81

Citaat van: macdriver op 17-09-2008 15:12:17
clubleden????

Die groene ben ik geweest. Ben iedere werkdag daar te spotten rond die tijd!  ;D Is een R inderdaad. CY heb ik overigens niet gezien en jou ook niet. Ben ik het dan toch niet geweest? ???

macdriver

als je eland stickers op de zijkant van je auto hebt was je het wel.
ik kwam vanaf nijkerk ,almere en ga daar altijd binnendoor naar de vogelweg en de cy kwam over die nieuwe rotonde heen en kwam van de vogelweg af

Teddy81

Ja ik heb elandstickers op de zijkanten, dan was ik het dus. Zal vandaag wat beter opletten. Misschien zie ik je dan wel! ;)
De CY heb ik overigens niet gezien, die zal Zeewolde wel ingegaan zijn, ik ga altijd richting Harderwijk.