Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

KMvrtr

Ik rij daar ook vandaag! Ermelo - H'wijk - Almere. Ik verwacht daar rond 17:30 langs te tuffen.
Allemaal goed opletten dus voor een megaspotmeeting. ;D

macdriver

ik rij daar ook bijna iedere dag ivm mijn werk in nijkerk  ;D
behalve woensdag want dan heb ik pappa dag ;D

Bouke

Vanmiddag Ronbroek gespot bij kruising van de TEXACO in Bergambacht,je had je raam open maar ik geloof niet dat je me zag ::) het was om17.45 uur

Barteld

Vandaag ff met de boys bij ''Spyker'' te Zeewolde staan te kletsen ( ze hadden 2 laviolette's buiten staan, paars en wit.....nice ) die wisten mij te vertellen: ''er werkt een gozer bij ons die zo'n snelle volvo rijd en hij zit ook altijd op DAT forum '' hebben wij het hier over dezelfde groene R met elandstickers ?

Ronbroek

Citaat van: Bouke op 17-09-2008 18:35:34
Vanmiddag Ronbroek gespot bij kruising van de TEXACO in Bergambacht,je had je raam open maar ik geloof niet dat je me zag ::) het was om17.45 uur

Jah, als jij met die donkere 854 van de kruising richting de Molen reed zag ik je wel  :D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Bouke

Citaat van: Ronbroek op 17-09-2008 19:25:08
Citaat van: Bouke op 17-09-2008 18:35:34

Jah, als jij met die donkere 854 van de kruising richting de Molen reed zag ik je wel  :D ;D

Dat was ik inderdaad ;D

gewoon peter

Hallo allen in de omgeving Harderwijk, zeewolde etc. Ik rij daar zolang de appelpluk duurt dagelijks de route H'wijk, Trekkersveld heen en weer. Soms over de dijk en soms over de Gooise weg. Maar als ik daar ga passeren zit je snel op de 200 en dat was me te link. Dus nu maar over de dijk. De blanke achterlichten zijn eerdaags exit, ik heb nieuwe besteld. En er zitten ook elandstickers op de zijkant. Verder vind ik het herkennen van de andere modellen nog steeds erg moeilijk. Maar we doen ons best. Groet van mij peter en tot ziens.

wepster

vandaag op de napolionsbaan een van de heren van veldemanracing voor me met een glt en spoiler op het kofferdeksel iets met lx en dan iets van 34 geloof ik
ook hier op het forum aan wezig ???
ik was met de landbouwbelang vrachtwagen 

marcelV70R

vanmorgen om 6.00u weer dezelfde saffron V70 R gespot op de A27
stond weer gas te tanken bij OK pomp bij Houten
en vanmiddag op de A12 rond 14.00 uur een saffron V70 AWD
met een mooie dubbele uitlaat eronder
kenteken XD-VX-**

Marcel

san

Donkerkleurige 855 T5-R met aanhanger op het viaduct over de A28 bij Soesterberg,reed richting Soesterberg.
Ook nog een zilverkleurige Alter 1 854.
Wij waren bezig bij die buismast bij de carpoolplaats met hoogwerker.Als iemand  er deze week nog langs komt toeter dan ff,kan ik makkelijker spotten ;)

Ronbroek

Neehe, het ***sterberg woord is weer gevallen  :eusa_shifty:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Taranis

Citaat van: san op 17-09-2008 21:55:54
Donkerkleurige 855 T5-R met aanhanger op het viaduct over de A28 bij Soesterberg,reed richting Soesterberg.

Een meeting dus :eusa_dance:

Jeff

Citaat van: san op 17-09-2008 21:55:54
Wij waren bezig bij die buismast bij de carpoolplaats met hoogwerker.Als iemand  er deze week nog langs komt toeter dan ff,kan ik makkelijker spotten ;)

Met de werkbus deze week al 3 keer voorbij gereden... ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Teddy81

Citaat van: KMvrtr op 17-09-2008 16:28:19
Ik rij daar ook vandaag! Ermelo - H'wijk - Almere. Ik verwacht daar rond 17:30 langs te tuffen.
Allemaal goed opletten dus voor een megaspotmeeting. ;D

Helaas, toen was ik al thuis. Megaspotmeeting is mislukt. Overigens wel een hele mooie rode R tegengekomen bij Dronten. Ik heb hem al vaker zien rijden.

Citaat van: macdriver op 17-09-2008 16:28:37
ik rij daar ook bijna iedere dag ivm mijn werk in nijkerk  ;D
behalve woensdag want dan heb ik pappa dag ;D

Vandaag herkansing.  ;D

Citaat van: Barteld op 17-09-2008 19:15:48
Vandaag ff met de boys bij ''Spyker'' te Zeewolde staan te kletsen ( ze hadden 2 laviolette's buiten staan, paars en wit.....nice ) die wisten mij te vertellen: ''er werkt een gozer bij ons die zo'n snelle volvo rijd en hij zit ook altijd op DAT forum '' hebben wij het hier over dezelfde groene R met elandstickers ?

Ja ik werk bij Spyker en heb zo'n snelle Volvo. Ow ja en ik zit altijd op DAT forum! LOL  ;D Zal ik wel zijn inderdaad.  ;)

Erik_M.

Citaat van: marcelV70R op 17-09-2008 21:43:58
vanmorgen om 6.00u weer dezelfde saffron V70 R gespot op de A27
stond weer gas te tanken bij OK pomp bij Houten
Marcel

Dat is zeker die Saffron waar elke ochtend die man met dat kale haar instapt  ;) ;D    Overigens een fraaie V70R met z'n dubbele uitlaat eronder.

gRoet
eRik