Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

marcelV70R

Citaat van: Timmehh op 21-09-2008 22:22:41
Citaat van: marcelV70R op 21-09-2008 22:20:48
nee zat er alleen met mn dochter in
hebben vanmiddag voor haar een auto gekocht in Meppel :eusa_dance:

Marcel

En dan kom je niet ff een bakkie doen?

haha, nee had ik (of eigenlijk mn dochter) geen tijd voor,
ze moest weer op tijd thuis zijn
mn zus heeft jou trouwen zien rijden in Meppel hoor
zei ze vanmiddag nog tegen mij.
dus ook jij wordt nu in de gaten gehouden waar je rijdt ;)

Marcel

Sbv

Marcel
En wat is het nu voor Volvo geworden ?

GeertG

Citaat van: simmz op 19-09-2008 08:54:01
gisteren (18-9) Geert gespot!

kwam me tegemoet op de rijksweg in Beek. Ik heb nog getoeterd en gezwaaid maar weet niet of je me zag...

;D

Niets gezien en gehoord dus  :eusa_shifty:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

marcelV70R

Citaat van: Sbv op 22-09-2008 06:15:22

Marcel
En wat is het nu voor Volvo geworden ?

haha, nee geen volvo
het is een Hyundai coupé geworden.
ga hem zo halen in Meppel.
dus stap zo op de trein >:(

Marcel

Sbv

Daar gaan de jaren van goede opvoeding  ;D

Spin!

Citaat van: Taranis op 21-09-2008 20:51:31
Mijnheer Spin! bij AC Meerkerk. Een briefje onder de ruitenwisser achtergelaten. Vervolgens kom je elkaar binnen tegen... en meneer Spin was ietwat verbaasd ;D

Ik was inderdaad zeer verrast, kom je nietsvermoedend het hete bad uit stappen in je makkelijke kleding strompel je richting restaurant...

...en dan kom je weer van die Volvo-terroristen tegen  :evil:

Je kan ook nooit even rustig in een hotelletje zitten langs de snelweg zonder dat ze je auto vol met briefjes plakken met de boodschap dat je gespot bent ;D

www.vm-parts.nl

Emiel

FH-PJ-¼½

854 GLT donkergroen metallic met elandsticker, forumsticker, orginele 17"Pegs. N301/van Middachtenstraat, Nijkerk.

Rudy-M

Citaat van: Spin! op 22-09-2008 20:19:51
Citaat van: Taranis op 21-09-2008 20:51:31
Mijnheer Spin! bij AC Meerkerk. Een briefje onder de ruitenwisser achtergelaten. Vervolgens kom je elkaar binnen tegen... en meneer Spin was ietwat verbaasd ;D

Ik was inderdaad zeer verrast, kom je nietsvermoedend het hete bad uit stappen in je makkelijke kleding strompel je richting restaurant...

...en dan kom je weer van die Volvo-terroristen tegen  :evil:

Je kan ook nooit even rustig in een hotelletje zitten langs de snelweg zonder dat ze je auto vol met briefjes plakken met de boodschap dat je gespot bent ;D

O, ja... we hadden een minimini-meeting kunnen houden tussen de meeting van die USA-cars. Op de rotonde laag een dikke laag rubber, trouwens ;D
Ik was even naar de McD voor een sanitaire stop en een milkshake.

De Amerikaanse wagens hadden mijn aandacht, maar de CY van Spin is moeilijk te missen 8)

Jorg Vseventy

Grijze V70 T-5, kenteken TD-VS-**

Je kwam me vanmiddag omstreeks 12.15 uur tegemoet vanuit de Johannes Poststraat te Zwijndrecht.
Mijn aandacht werd onmiddellijk getrokken door de R-uitstraling van je V70. Ik bleef nog extra lang wachten, vervolgens draaide ik net voor je de Admiraal Ruiterweg op.

Mooie auto om te zien, jammer dat je recentelijk je neus gestoten had... :-\

Hoop dat het allemaal weer goed komt.

Jij had net als ik ook geen forumsticker, maar misschien kijk je net als ik hier ook wel eens rond..

wepster

vandaag op de jfklaan in eindhoven in richting van eckers rijt een kanarie gele 245 estate met een andere bestuurder dan de eigenaar ??? ??? ???
ik kon hem herkennen aan de spatbordendie terhoogte van de randen in de plamuur en de primer stonden  ;D
wie was die bestuurder dan nou eigelijk  ??? ??? ???

Vertigo

Citaat van: Emiel op 23-09-2008 13:46:18
FH-PJ-¼½

854 GLT donkergroen metallic met elandsticker, forumsticker, orginele 17"Pegs. N301/van Middachtenstraat, Nijkerk.

Is inmiddels niet meer van een forumlid meen ik. Deze auto had ooit een extra paar (sweden-style) lampen voor de grille.

Heeft daarna te koop gestaan bij een handelaar in Haarlem (Zonder de extra lampen) en is daarna in Nijkerk verzeild geraakt. Heb die auto daar 6 maanden geleden ook al een keer gespot.

Jeff

Elke ochtend bij Kampen net voor je de N50 op draait richting Zwolle een witte 850 sedan, meen een T5 aan de wielen te zien!

Man zwaait altijd vriendelijk en herkent me altijd... Vraag me af of het een van het forum is?  :eusa_think:

Helaas heeft mijn mobiele telefoon het begeven, anders kon ik wel een foto maken :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

san

Vandaag op parking bij app.complex aan de Doklaan in Rotterdam zwarte 854.....vanaf mijn hoogte zag ie r mooi uit....

mark71

Vandaag op parkeerplaats bij Bp de Elstgeest bij Oegstgeest NP-ZR-8x
een groene estate tdi op 19" wielen en heldere achterlichten.

wie o wie

ps. wat lag je lekker te slapen  :P

pac

Gisteravond op de parkeerplaats van de school van mijn zoon een DOP volgens mij nog op de winterbanden. 13DXZ*. Geen sticker. Had hem er bijna naast gezet....begin van een DOP meeting?