Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Vandaag een goede spot-dag gehad...

Op de A28 vanochtend ter hoogte van Zwolle kwam ik een V70 Saffron tegen die zuidwaards reed, en 's avonds kwam ik deze wéér tegen.

Op diezelfde A28 kwam ik iets onder Assen een 854 R sedan tegen met de bekende xenon en 850 striping aan de zijkant tegen, deze reed naar het noorden.

Overdag trouwens op de Osloweg in Groningen een Smoke Silver 854 tegen, Fearless look-a-like.

Op de A50 kwam ik vanochtend een CY 855 tegen zonder achterspoiler, en raad eens...'s avonds wéér ( bij Schaarsbergen )

En verder nog een norse motor-agent, maar deze had niet veel weg van een Volvo  >:(

www.vm-parts.nl

Vertigo

Citaat van: Spin! op 06-10-2008 22:52:30

En verder nog een norse motor-agent, maar deze had niet veel weg van een Volvo  >:(

Had de prijs ook niet wat weg van een Volvo? of liet hij het bij een waarschuwing?

Spin!

Citaat van: Vertigo op 06-10-2008 22:56:26
Citaat van: Spin! op 06-10-2008 22:52:30

Had de prijs ook niet wat weg van een Volvo? of liet hij het bij een waarschuwing?

Mwah...dure waarschuwing dan, maar deze is voor de baas.

www.vm-parts.nl

Soulfly

Beetje laat, maar vorige week donderdag morgen (2 oktober) zag ik deze Saffon V70R (AWD?) staan voor de stoplichten bij de pleiade brug richting Paddepoel vanuit Vinkhuizen (Groningen).

Ties

Vanmorgen op de A59 bij Rosmalen een duimpje gekregen van de bestuurder van een mooie V70, met C70 facelift front.. Aparte kleur blauw. Kenteken was RG-TT-**..
Erg mooie auto!

Barry_C70

Citaat van: Soulfly op 07-10-2008 08:37:27
Beetje laat, maar vorige week donderdag morgen (2 oktober) zag ik deze Saffon V70R (AWD?) staan voor de stoplichten bij de pleiade brug richting Paddepoel vanuit Vinkhuizen (Groningen).

http://home.orange.nl/harmo/Saffron%20V70.jpg

:) That's Kate

Vertigo

Welke blonde dame rijdt er behalve Volvo ook in een Peugeot 206?

Betreffende dame kwam dicht achter me rijden (dicht genoeg om de sticker te kunnen spotten) op de A1 Tussen Rijssen en Hengelo en haalde me vervolgens vriendelijk zwaaiend in. Vervolgens nog een paar keer. Vervolgens nog een paar keer gezwaaid en bij de afslag Hengelo (Ikea), sloeg zij af en ik rechtoor.

Iets eerder (13:20) op de A1 tussen Bathmen en Deventer, bordeaux rode 850 Estate met R-voorbumper die achteraan sloot in de file.
Iemand van hier?

FGG

Citaat van: Vertigo op 07-10-2008 14:25:19

Betreffende dame kwam dicht achter me rijden (dicht genoeg om de sticker te kunnen spotten) op de A1 Tussen Rijssen en Hengelo en haalde me vervolgens vriendelijk zwaaiend in. Vervolgens nog een paar keer. Vervolgens nog een paar keer gezwaaid en bij de afslag Hengelo (Ikea), sloeg zij af en ik rechtoor.

Is het niet de persoon die gewoon vindt dat je een breed postuur hebt en helemaal niet geinteresseerd is in die sticker?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: FGG op 07-10-2008 14:37:46
Citaat van: Vertigo op 07-10-2008 14:25:19

Is het niet de persoon die gewoon vindt dat je een breed postuur hebt en helemaal niet geinteresseerd is in die sticker?

:D

[hapmodus aan]
Nee, stiekem hoop ik dat ook, maar dan baal ik weer dat je op een snelweg niet kan stoppen om telefoonnummers uit te wisselen.
[/hapmodus uit]

Snellebaksteen

Heb jij niet je nummer op je dak staan ?  ::)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Vertigo

Citaat van: Snellebaksteen op 07-10-2008 16:29:48

[wederom maar de hapmodus aan]
Nee op die manier kunnen alleen vrachtwagenchauffeuses  het lezen, en dat is niet het type vrouw waarvan ik wil dat ze mijn telefoonnummer hebben :P

hathü

Citaat van: Vertigo op 07-10-2008 16:41:24

Nee op die manier kunnen alleen vrachtwagenchauffeuses  het lezen, en dat is niet het type vrouw waarvan ik wil dat ze mijn telefoonnummer hebben :P

Die weten wel hoe ze je pook vast moeten houden. ;D

Spin!

Citaat van: Vertigo op 07-10-2008 16:41:24

Je had zeker weer dat shirt aan, nog zo gezegd dat je dat alleen in de weekenden moest dragen!

www.vm-parts.nl

Soulfly

Citaat van: Barry_C70 op 07-10-2008 13:36:23

Zeker weten Barry? Volgens mij zat er namelijk geen vrouw achter 't stuur...

Vertigo

Citaat van: Soulfly op 07-10-2008 16:52:34
Citaat van: Barry_C70 op 07-10-2008 13:36:23

Zeker weten Barry? Volgens mij zat er namelijk geen vrouw achter 't stuur...

Dan was het vast haar melkboer ;D