Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

bassie81

Volgnes mij vanmorgen MarcoV gespot op de N14 richting wassenaar. Mooie donkerkblauwe S70 met heldere lampen, vers gespoten en GLIMMEND. Heb je trouwens de winterwielen er al onder??

Erik_M.

Citaat van: bassie81 op 09-10-2008 09:57:59
Volgnes mij vanmorgen MarcoV gespot op de N14 richting wassenaar. Mooie donkerkblauwe S70 met heldere lampen, vers gespoten en GLIMMEND. Heb je trouwens de winterwielen er al onder??

MarcoV z'n auto met de mevrouwV aan het stuur, ik denk dat ik het zeker weet. (niet dat ik haar heb zien rijden, maar 'k weet waar ze werkt   :eusa_whistle:)   ;)

gRoet
eRik

bassie81

Citaat van: Erik_M. op 09-10-2008 12:52:02

MarcoV z'n auto met de mevrouwV aan het stuur, ik denk dat ik het zeker weet. (niet dat ik haar heb zien rijden, maar 'k weet waar ze werkt   :eusa_whistle:)   ;)

gRoet
eRik

Begrijp ik dat jij ook in de regio woont Erik...?

MarcoV

Klopt, ik aan het stuur mijn vrouw wegbrengend naar haar werk!
Winterwielen liggen nu bij de volvo en wanneer ze tijd hebben leggen ze de banden er om heen.
Zal nog een week á 2 weken duren voor ze er onder gaan, temperatuur is nog wat hoog nu ;)

MarcoV 8)

daytonawim

Vandaag een T5R CY afslag Soest bij de benzine pomp circa 15.40 uur, geen stikker gezien

en ik op BMW R100RS stond peukie te paffen, in leger vlekkenpak.

FGG

Vanmiddag tussen 12:15 en 12:30: een Saffron S70R. Hij kwam vanaf Rietmolen en sloeg op de ring bij Neede rechtsaf richting Borculo. De bestuurder verdraaide ongeveer z'n nek om toen ie de Estate zag dus ik verwacht dat dit een Forumlid is. Wie?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: Timmehh op 10-10-2008 17:05:57
Vanmiddag rond half 3 in Kampen bij Technische Groothandel Post gespot:

Rode 850 R estate, herkenbaar aan de grote forumsticker op de achterklep!

Ha, Tom weer eens gespot!

Zie je wel tom, gewoon meer km's rijden en je wordt vanzelf meer gespot :P

pwassink

Vanavond tegen kwart voor zes middenin lochem bij het stoplicht, zwaaiden een paar lieden in een 854,
Peet was weer eens met zes dingen tegelijk bezig waaronder autorijden en zag het in een flits.. 

wie was dat ?

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

)()()sT

Volgens mij Volvo850 Eindhoven gespot toen ik net van Mesman kwam!
Een zwarte 854 met heldere lampen.

MichielMaas

Rond 1600uur  ??? een donker V70 XT-XG-**, A27 Utrecht richting Breda ter hoogte van Houten, Man met ringbaardje en niet handsfree bellend.  :eusa_eh: Weer geen sticker natuurlijk >:(

Snellebaksteen

Rond 18.30 op de A16 net na Drechttunnel: Donkerblauwe V70 als achterste betrokken bij een korte kettingbotsing van 4 wagens. Zag er niet fijn uit.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MichielMaas

Citaat van: Snellebaksteen op 10-10-2008 20:04:28
Rond 18.30 op de A16 net na Drechttunnel: Donkerblauwe V70 als achterste betrokken bij een korte kettingbotsing van 4 wagens. Zag er niet fijn uit.
Bestuurder met ringbaardje en niet handsfree bellend ???

993GT2

Citaat van: Taranis op 05-10-2008 12:00:47
Gistermiddag rond 16.00 uur in één of ander doolhof in Doetinchem... een blauwe V70R met forumsticker. Buurtonderzoek leerde dat dit de auto van 993GT2 was 8)

Beetje late reactie maar das idd de mijne.  ;)

@Claudia, bedankt voor de live-tip dat ik gespot ben.
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Freakybaby

Was dat rond 16.20 uur joost? Ik heb toen nl een blauwe V70 gezien op de ring, zeg maar waar je de a2 weer op gaat of in geval van die V70 onderdoor gaat.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Tom850

Citaat van: Timmehh op 10-10-2008 17:05:57
Vanmiddag rond half 3 in Kampen bij Technische Groothandel Post gespot:

Rode 850 R estate, herkenbaar aan de grote forumsticker op de achterklep!

Sjit ik parkeer hem al extra met de achterkant naar het pand en toch valt ie nog op.

Kom de volgende keer ff aan. Vraag in de werkplaats naar Tom.

Groeten Tom