Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

KMvrtr

Citaat van: roelandt5 op 08-10-2008 18:12:40
zondag middag in fazantenkamp (maarssenbroek) een blauwe 855 inc 850club kentekenplaathouder  en comets (leek wel een kopie van mijn oude)

kenteken helaas vergeten :eusa_wall: :eusa_wall:

grt
roeland

Hmmm, verkleurend zonnebrilletje op? Ik stond geparkeerd op de de Fazantenkamp zondagmiddag. Maar ik heb een DOP + ook nog een forumsticker...?

Scooby Doo

DOP 855 T-5R, met forumstickert.  :eusa_dance:

Donderdag 9 oktober, rond 13u30, op de E19 richting Breda t.h.v. St. Job In't Goor (B) (denk dat je er net was opgereden).

Nr. plaat NB-TH-**.

Ikzelf was incognito met de vrachtwagen.  :eusa_shifty:
Puppy Power!!!

Wijnand

Vandaag twee mooie DOP 850's gespot:

Vanochtend in de Center Parking in Gent:

Een mooie 854R zonder sticker, maar wellicht wel van hier (de rechter op de foto, de linker is de mijne).

De tweede was aan het einde van de middag bij winkelcentrum Paasbos in Nijkerk: een schitterende DOP V70 TDi met kenteken XZ-ZL-XX, met sticker. Wie o wie?

Bij tankstation Minderhout (E17) kwam ik nog in gesprek met een Belgische jongen die in een Alter I 855 reed en daar net als ik LPG tankte. Zijn vader zou actief zijn op dit forum, echter geen sticker op de auto.

Groet,
Wijnand.

Emiel

Citaat van: Wijnand op 11-10-2008 19:52:35
De tweede was aan het einde van de middag bij winkelcentrum Paasbos in Nijkerk: een schitterende DOP V70 TDi met kenteken XZ-ZL-XX, met sticker. Wie o wie?

Schitterend? Dan is ie door de wasstraat geweest denk ik... ;D

Staat altijd aan het begin van de Brahmslaan, eigenaresse ken ik goed... ;D

Wijnand

Citaat van: Emiel op 11-10-2008 20:09:26

We hadden al het vermoeden dat we 'm eerder hadden gezien op de "rotonde meeting" en dat 'ie van familie van jou was! En hij was zo te zien inderdaad door de wasstraat geweest, want hij glom flink.

Groet,
Wijnand.

Jur

Een groene(dacht ik) 850 Estate met kenteken LT-VV-** (dacht ik) op de parkeerplaats tegenover het Oracle gebouw in De Meern op de rijnzathe bij het bedrijvenverzamel gebouw waar ik af en toe ben.
Er zat zo'n rood-wit geblokt embleempje naast het 850 logo op de achterklep. Ik heb deze auto daar wel vaker gezien.

FGG

Citaat van: Emiel op 11-10-2008 20:09:26

Is dat die met die bladblazer? ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vulk

Vrijdagavond op de E17/A14 een donkerblauwe 855 Estate met dakspoiler gespot. Nederlands kenteken en 4 personen erin. Reed in de richting van Gent.
Ik haalde hem even in en dan haalde deze persoon mij in. Iemand van hier?

Ik reed een donkergrijze 855 T-5 estate.

Vertigo

Gistermiddag bij mij in de straat in Deventer.
Rode 850R estate met grote sticker, bordeaux rode GLT, zilvergrijze S70 tdi, en nog iets geels.

Bedankt jongens!

Freakybaby

Vanmiddag rond 17.20 aan de Amsteldijk bij Zorg Vlied, een zwarte 855 met geblindeerde ramen en een forum stikker.

Kenteken was als ik het goed onthouden heb 6*-PB-??
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

jero

Afgelopen donderdag zeer mooie zwarte 855 R gespot in het centrum van Baarn, geen forumstikker.

Iemand van hier ?

Snellebaksteen

Zojuist op Ypenburg parkeerplaats: Een rode 855 R met grote sticker aan de zijkant
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

)()()sT

Volgens mij net een voor mij vreemde forumsticker gespot....
In Maastricht, een groene S70 diesel met titans... Meende linksonder op de achterruit een sticker te zien.
Kenteken TP-BG-**

Rudy-M

Gisteren op de A9 ri Haarlem, net voorbij Aalsmeer, een nette donkerblauwe 855 T-5.
Ik was met de halve Sahara over mijn R :eusa_whistle:

Kingfisher

90-XZ-**

Zojuist in centrum Den Bosch, uitgefikt(?) en per takelwagen afgevoerde 850 T-5 aut.  :o
Sticker (voor zover al dan niet aanwezig) niet meer te vinden natuurlijk :-\

Hopelijk niet iemand van hier, maar toch............. iemand?