Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: The Saint op 26-10-2008 08:35:55
Ga zo onderweg van Alkmaar naar Almelo, en daar zitten er nogal wat van jullie, dus allemaal de weg op om mij strax te spotten!  ;)

Een Saffron C70 zonder stickers. 't Is maar dat je het weet..

En wat moeten we ervoor betalen om je te mogen spotten ?
;)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Soulfly

Welke 854 rijder heb ik vrijdagavond trouwens gespot in de parkeergarage Rademarkt Groningen?
Kenteken begint met HH-ZB. Stond geparkeerd op -3

FGG

Ga zo onderweg van Alkmaar naar Almelo, en daar zitten er nogal wat van jullie, dus allemaal de weg op om mij strax te spotten!  ;)

Ik ben benieuwd of je nog een bakkie komt doen...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jan piet

Citaat van: D-J op 25-10-2008 20:40:28
Wie had er vandaag pech nabij Maastricht met zn blauwe V70 met Eland stickers? De takel kwam net aanrijden, ik denk rond 14:30 uur....

That was me.....  :eusa_doh: Was wél een stukkie boven Maastricht, maar tijd kleur en stickers kloppen..... Kwam terug van een nachtje Monschau en de auto begon meer herrie te maken. Even gestopt maar geen rare dingen kunnen vaststellen. Tijdens het invoegen sloeg de automaat er uit, vluchtstrook op, mooi ATF oliespoor op de A2 van 200 mtr. Hopelijk een geklapte leiding, anders wellicht een terminale bak, en afscheid van m'n blauwe verkering na bijna 518.000......... :'(
Ben momenteel in een verwerkingsfase....
Gr, JP

)()()sT

Oei JP,

dat zijn mindere berichten..... Sterkte!

KMvrtr

Da's niet zo mooi Jan Piet. Hopelijk valt het mee!

hathü

Ben benieuwd wat het is, zou zonde zijn als de kilometervreter nu aan zijn eind is gekomen.

Freakybaby

Dat is zonde J-P! Hopelijk valt de schade nog een beetje mee
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

big ben

Vrijdagmiddag in de file........... een donkergrijze alter 1, met R-bumper, alter 2 achterkantje en alter 1 achterbumper FF-JB-........ met sticker ::) wie??  Wij reden in een bordeaux rode toyota starlet :eusa_shhh:

D-J

Citaat van: jan piet op 26-10-2008 10:14:06
Citaat van: D-J op 25-10-2008 20:40:28
Wie had er vandaag pech nabij Maastricht met zn blauwe V70 met Eland stickers? De takel kwam net aanrijden, ik denk rond 14:30 uur....

That was me.....  :eusa_doh: Was wél een stukkie boven Maastricht, maar tijd kleur en stickers kloppen..... Kwam terug van een nachtje Monschau en de auto begon meer herrie te maken. Even gestopt maar geen rare dingen kunnen vaststellen. Tijdens het invoegen sloeg de automaat er uit, vluchtstrook op, mooi ATF oliespoor op de A2 van 200 mtr. Hopelijk een geklapte leiding, anders wellicht een terminale bak, en afscheid van m'n blauwe verkering na bijna 518.000......... :'(
Ben momenteel in een verwerkingsfase....
Gr, JP

He JP,

Oei....dat zijn mindere berichten!!
Ik kwam net van een paar dagen MBT-en in de Ardennen en moest nog richting Zwolle. vandaar
dat ik de exacte lokatie niet helemaal meer wist.... :eusa_shifty:

Sterkte ermee!!
V70 T-5D

FGG

Vamorgen op de P-plaats van het Twentebad in Hengelo. Een groene 854. Roffeltje10? ;D

fearless

Vanmiddag om ongeveer 15.00 uur een forumlid gespot.........in een Opel.   :eusa_wall:

The Saint

Citaat van: FGG op 26-10-2008 10:09:04

Ik ben benieuwd of je nog een bakkie komt doen...

Nee dus..  ;) Dag vol met familiebezoekjes..
No shirt no shoes, no pinball

V70R-obert

Zojuist een mooie en erg schone 855R DOP op gas in Peize. Ik sloeg af naar Peize, jij ging rechtdoor richting Groningen. Mooie auto, al zou ik het zwarte gasdopje ook groen maken. Kleine moeite en je auto ziet er niet uit als een spaarpot.

FGG

Citaat van: V70R-obert op 27-10-2008 11:27:55
Zojuist een mooie en erg schone 855R DOP op gas in Peize. Ik sloeg af naar Peize, jij ging rechtdoor richting Groningen. Mooie auto, al zou ik het zwarte gasdopje ook groen maken. Kleine moeite en je auto ziet er niet uit als een spaarpot.

Maar dat is 't wel op LPG. ;D