Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

jrs2k3

Citaat van: Barry_C70 op 30-10-2008 12:39:43
Citaat van: jrs2k3 op 29-10-2008 22:55:19
Zitten hier ook mensen op het forum vanuit het "hoge" noorden ? Ik zie eigenlijk alleen maar zuidelijke plaatsnamen voorbij komen  :D

Ik denk dat ik weinig mensen ga spotten, het ritje naar mijn werk is wolvega steenwijk en weer terug :)
Wel kom ik heel af en toe een zwarte t5r tegen, maar is denk ik geen bekende hier van het forum.

True! Maar zo voelt het wel haha! :)

zo hoog in het noorden ben jij ook niet ;)

)()()sT

Geen forumsticker, maar wel grappig.
Kwam net een zwarte V70 met SZ-NV-27 tegen; ik heb SZ-NV-07  :)

Gelukkig keek de bestuurder zo:  ::) net als de meeste roffelridders hier in de omgeving  :evil:

Thys

Zitten hier ook mensen op het forum vanuit het "hoge" noorden ? Ik zie eigenlijk alleen maar zuidelijke plaatsnamen voorbij komen  :D

Ik denk dat ik weinig mensen ga spotten, het ritje naar mijn werk is wolvega steenwijk en weer terug :)
Wel kom ik heel af en toe een zwarte t5r tegen, maar is denk ik geen bekende hier van het forum.

In die hoek cruise ik ook regelmatig rond in een zwarte R sedan. Woon zelf in Leeuwarden, vriendin woont in Steenwijk, en mn ouders net achter Havelte. Dus er is nog hoop ;)

jrs2k3

Citaat van: thyzerrr op 30-10-2008 15:24:29

In die hoek cruise ik ook regelmatig rond in een zwarte R sedan. Woon zelf in Leeuwarden, vriendin woont in Steenwijk, en mn ouders net achter Havelte. Dus er is nog hoop ;)

Volgens mij ben ik jou dan wel eens tegen gekomen. Tussen Wolvega en De Blesse. Weet zo niet ff hoe die velgen heten maar kan het kloppen dat ze antreciet (donker) zijn?

Thys

Best mogelijk dat ik dat was. Ik verplaats mezelf in dit apparaat, en daar liggen inderdaad antraciete velgen onder.

Vertigo

Gisteravond op het parkeerterrein van Ikea Hengelo:
850 sedan in kleur 422 (SN-XV-**), met S60 Chrono velgen, zag er goed uit!

De blonde bestuurster zei over die velgen dat je af en toe wat moet "pimpen" :D

Verder op dezelfde parkeerplaats uiteraard weer de Saffron C70 (die hier al vaker langs is gekomen op die locatie) en vele andere Volvo's (850)

FGG

Citaat van: Vertigo op 30-10-2008 16:10:50
Verder op dezelfde parkeerplaats uiteraard weer de Saffron C70 (die hier al vaker langs is gekomen op die locatie) en vele andere Volvo's (850)

Die staat er altijd. Waarschijnlijk personeel van Ikea of ToysRus of zo.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Thys

Citaat van: Vertigo op 30-10-2008 16:10:50
Gisteravond op het parkeerterrein van Ikea Hengelo:
850 sedan in kleur 422 (SN-XV-**), met S60 Chrono velgen, zag er goed uit!

De blonde bestuurster zei over die velgen dat je af en toe wat moet "pimpen" :D

Grappig, kwam vandaag ook een 850 sedan in als ik het goed gezien heb, 422. Zat geen spoiler achterop

jrs2k3

Citaat van: thyzerrr op 30-10-2008 15:39:32
Best mogelijk dat ik dat was. Ik verplaats mezelf in dit apparaat, en daar liggen inderdaad antraciete velgen onder.

Dan ben ik je wel een paar keer tegengekomen! Toen nog in mijn oude grijs metalic volvo 460.

Thys

Dan ga ik mijn ogen open houden!

Freakybaby

Rogers XC 70 2000 staat schuin voor de deur geparkeerd.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

D-J

@Thyzerrr: Ik werk in Steenwijk dus zal mn ogen eens open houden. Ik rijd vaao door Zuidveen met mn grijze V70
V70 T-5D

Rogers XC 70 2000

Citaat van: Freakybaby op 30-10-2008 17:06:51

ff bij Fortis (of heet het nu ABN) geld gaan storten (durfkapitaal noemen ze dat).

Freakybaby

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 31-10-2008 09:15:14
Citaat van: Freakybaby op 30-10-2008 17:06:51

ff bij Fortis (of heet het nu ABN) geld gaan storten (durfkapitaal noemen ze dat).

Ahja, de auto zag er netjes uit trouwens.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Rogers XC 70 2000

Dank!
liggen alleen nu van die afgrijselijke vlaaiplaten onder... moet er de  xc-velgen op zetten. Verder wel tevree.