Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

reMARKable

Afgelopen zondag middag om 16:00 uur op de A28 Groningen richting Assen, je kwam me net na Vries voorbij in je groene kleurige Estate met stickert! en jullie keken met zn 2en met open mond naar mijn elandschildjes :D
Wie ben jij??? 8)

theovh

Citaat van: Ronbroek op 02-11-2008 20:36:42
Citaat van: theovh op 02-11-2008 12:59:55
Citaat van: Nunki op 01-11-2008 18:39:02
Daarnet op de A1 vanaf afslag Otterlo tot A'dam: mooie zilvergrijze V70 2.5 met stickert! (zf-bf-... meen ik) Leuk om een stuk achter m'n eigen tweelingbroertje te rijden... Wij in een zilvergrijze V70 R AWD.
Spot ik eindelijk in al die jaren een forummer; heb ik zelf m'n sticker nog niet opgeplakt  :eusa_doh:  Ligt nog in de envelop op de achterbank.
Maar anyhow; wie was, met vrouw en kinderen?

Gr Joost

ZB-FB-**

We waren onder weg naar Amsterdam
Je had me ook op sbs 6 kunnen spotten.

Er reed trouwens ook nog een v70 tdi in het groen

Maar jou r awd zag er ook mooi uit

Grtz Theo

Wat doe jij op SBS 6 ?

Voor het beste idee van nederland.

Erg leuk maar de Klus creme heeft niet gewonnen
Komt wél op de markt!
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.

gewoon peter

Komt wél op de markt!
[/quote]

Hallo Theo, Hoor jij bij die 2 lachebekken van de kluscreme? Schitterend stel die 2. Heb voor het eerst naar die uitzending gekeken. Haat dat domme blondje. Maar in ieder geval succes met de verkoop van de creme. Groet peter

GeertG

Net berichtje van mijn vrouw : "er zwaaide een Volvo naar me"    ::)

Maar even gevraagd hoe en wat. "Nee, ik kende 'm niet"
Wat voor eentje was het dan : "een rooie"  8)
Aha, een rooie, "ja, zo eentje als wij hebben"
Bleek om een 'duimpje' te gaan

Ging om een estate ergens in Heerlen...........Nu ben ik natuurlijk benieuwd  :eusa_think:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

theovh

Citaat van: gewoon peter op 03-11-2008 22:06:19

Komt wél op de markt!

Hallo Theo, Hoor jij bij die 2 lachebekken van de kluscreme? Schitterend stel die 2. Heb voor het eerst naar die uitzending gekeken. Haat dat domme blondje. Maar in ieder geval succes met de verkoop van de creme. Groet peter
[/quote]

Jup ik hoor bij die lachebekken
Of eigenlijk, ik ben de buurman/fotomodel van Marlinde :eusa_whistle:
Ik mocht met caravan en atb aantreden.

En ze zijn écht gek! (op een leuke manier) :laugh:
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.

Laserblue

Gistermorgen om 8 uur op de A2 bij 's-Hertogenbosch een CY met geblindeerde ramen gespot door mevr. Laserblue ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Johann

Bordeel roze R AWD TG-PZ-** met forum sticker, A35 bij Hengelo richting Enschede

(Moi witte V70NN)

FGG

Gistermiddag rond half 6 kwam er een CY 855 uit het weggetje van Delden naar Beckum bij de brug bij Thom de Jong en hij/zij sloeg rechtsaf richting Delden.

Ik was incognito in de Mazda.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Vanmiddag om 17:00 op de A50 in noordelijke richting vlak voor knooppunt beekbergen, een donkerblauwe 850 sedan op LPG met een volvo-forum x00.000km-elandsticker onder het linker achterlicht. (LD-XP-**) Iemand van hier?

zo rond 18:00 achter het Deventer NS geparkeerd een donkerkleurige "V70 classic" met 94-er kenteken (JD-**-**). Een 855 dus met V70 front en achterlichten.

Ronbroek

Maandag, Gooi.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Freakybaby

A1 bij de kruising met de A27 en richting Amsterdam zo te zien. Maar ik ben het niet ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ronbroek

Ja, ik moest vanuit het altijd decadente Baarn richting het altijd decadente Laren  ;D

Met dank aan de stagelopert voor de photo.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Freakybaby

Citaat van: Ronbroek op 05-11-2008 22:20:28
Ja, ik moest vanuit het altijd decadente Baarn richting het altijd decadente Laren  ;D

Met dank aan de stagelopert voor de photo.

He joh.. Dan heb je meteen de 2 plaatsen waar mijn grootouders, ooms en tantes wonen ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Cableguy

Iemand van hier die 't nodig vond mij in te sluiten in Apeldoorn ergens 2 weken terug ?  (ik in de sedan)

Spin!

op weg naar Amsterdam een CY 855 ** DJ J* gespot en op de ferd.bolstraat een witte sedan PVTH54

wie o wie...

www.vm-parts.nl