Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

san

Morgen is mijn sticker te spotten in Landgraaf. :P

Marc O.

Gisterenavond, een V70 met Oostenrijks kenteken op mijn oprit.........iets met "IVO 1".... ;D

Was gezellig Ivo. Volgende keer in Oostenrijk :eusa_dance:
...The Nile isn't just a river in Africa...

wepster

Citaat van: san op 19-11-2008 18:26:35
Morgen is mijn sticker te spotten in Landgraaf. :P

dan moet maikel dus zijn ogen open houden ;D

Spin!

Gister geparkeerd op een oprit nabij centrum Haren ( Grunning ) een CY Estate met kenteken: **-ZN-SK

www.vm-parts.nl

FGG

Bij ons bedrijf in Borculo op de P-plaats: een donkerblauwe V70 zonder sticker, zwarte stalen velgen, SF-GZ-**

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Vanmiddag om 12:35 op de Edisonstraat in Zevenaar, een rode 855 R met Xenon verlichting. Iemand van hier?

Kenteken *** NL 855

Freakybaby

Vanmorgen rond 10 uur een CY op LPG zonder spoiler aan het amsterdamse einde vd A2. Jij ging linksaf richting RAI, ik stond voor rechtdoor richting centrum.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

MJH

Zojuist 14:50 een rode 854 met spoiler en sticker geparkeerd aan het begin van de Paterswoldseweg, Groningen.
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

thuur

Hmm, net een donkerblauwe V70R achterom..

Gr :D

Freakybaby

Witte 855 T-5R op de ring amsterdam rond 19.30

Ik kwam er even naast rijden voor ik de afrit moest pakken. Als ik me niet vergis was het Timon.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

gbb

Citaat van: MJH op 21-11-2008 15:30:36
Zojuist 14:50 een rode 854 met spoiler en sticker geparkeerd aan het begin van de Paterswoldseweg, Groningen.

Eindelijk een keer gespot.. dat heeft lang geduurd gezien de grote hoeveelheid  850's die ik tegenkom in de stad..  :eusa_think:

wepster

deze morgen volvoton met zijn witte ex klpd er gespot maar met  aanhanger er achter richting eidnhoven ter hoogte van maasbracht hij hat de vaard er goed in voor een auto met aanhanger  :eusa_whistle:

Turbo-Geek

Citaat van: Freakybaby op 21-11-2008 22:24:34

Ik kwam er even naast rijden voor ik de afrit moest pakken. Als ik me niet vergis was het Timon.

Kom op Freaky, een witte T-5R ? 
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Freakybaby

Citaat van: Turbo-Geek op 21-11-2008 22:41:28
Citaat van: Freakybaby op 21-11-2008 22:24:34

Kom op Freaky, een witte T-5R ? 

Stond toch zeker achterop. ZEER fraaie auto trouwens