Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: Freakybaby op 27-11-2008 22:32:38
All in a days work.. En ik moet morgen om 8 uur in een hotel op schiphol zijn, dan ga ik liever de avond daarvoor naar mijn dinnetje toe

Aanvulling: Ja Vertigo, ik doe mijn best  :eusa_whistle:

Ik heb deze week nog maar 30km gereden... Maar ik ga morgen maar ff naar Bergen op Zoom om je een beetje bij te houden :evil:

Benieuwd of ik in die regio ook nog wat spot :eusa_whistle:

The Saint

Gisterochtend om ong. 9.45u op de afsluitdijk richting Noord-Holland, een V70R saffron.
No shirt no shoes, no pinball

Emhavee

gisteravond A10, de 855 GLT taxi
is toch iemand van hier?

Vertigo

Vanochtend rond 11:30 op de N3 bij Dordrecht, DOP 854R. iemand van hier?

ruudT5

Ongeveer een uurtje geleden CY T5R estate, afslag beekse bergen (tilburg).

Marc O.

Ca. 12.30 uur, randweg Eindhoven t.h.v. Veldhoven in zuidelijke richting, een zwarte 855 T-5R, kenteken JR-H*-**. Géén sticker, wél een mooie auto.
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Vanmorgen tussen Assen en Norg, vlakbij de A28 een donkerblauwe 850/V70 met aanhangwagen. Ik dacht een sticker te zien.

En vanmiddag op de Diamanstraat in Hengelo. Ik reed van richting de Boekelose brug. Bij de Makro reed een 855 CY van de P-plaats de Diamantstraat op richting de Texaco. De bestuurder keek wel, ik heb even gezwaaid. Vervolgens keerde hij bij de eerste mogelijkheid om en reed vervolgens ook richting Boekelose brug. Daar niet weer gezien.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rayman

Witte S70 van Ambt Delden naar Enter vandaag. De heer Schutten volgens mij :)

schutten

Citaat van: Rayman op 30-11-2008 00:28:36

::) Gehoord zekers....

Rayman

Citaat van: schutten op 30-11-2008 00:42:09
Citaat van: Rayman op 30-11-2008 00:28:36

::) Gehoord zekers....

Nee dat niet; ik was deze keer zelf aan de Rijssenseweg aan het werk. Ik hoor genoeg over snelle volvo's idd ::) 

Barteld

Vandaag: dark grey 850 thv afslag staphorst op de a28 richting zwolle rond 16.15,
ik cy DHL truck ( knipperde nog met lampen ) wie..........o.........wie

p.s forum sticker linksonder op de achterruit.

Freakybaby

Rogers XC 70 2000 zit in de kroeg...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Spin!

Goeie bingo binnen 60 seconden,

Op de Osloweg te Groningen geparkeerd een Smokesilver 854, daar reed me tegemoet een CY Estate JV-JN-** en 100 meter daarachter reed een 855 R Dark Olive...

Ik seinde nog naar de CY met de Touran...maar die zat me zo appelig aan te kijken ( ik snap dat ook wel...)

www.vm-parts.nl

combinedforces

Vandaag richting A326 een donkergroene V70 sedan (volgens mij) met elandstickers, 2 heren waarvan bestuurder met brilletje, zo net iets voor 16.00u...

innocenti

Hoe ziet dat eruit, een V70 sedan?