Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Thys

haha was jij dat! Zat me al ernstig af te vragen of het een forummer zou zijn, of een argeloze passant die niet onbeleefd wilde lijken ;D Ik zou even op de CJIB brief moeten kijken hoe die weg ook weer heet... :eusa_shifty:

jan piet

Vanmorgen om 6 uur, A12 ter hoogte van De Meern richting Utrecht: een grijze 854, kon in de flits geen kenteken zien en had geen zin te remmen. Met stickert...
( ik was incognito is die k***e oudie A4)
Gr, JP

Jeff

Vanmorgen om half 9 op de a28 terhoogte van Epe nunspeet volgens mij... een Dondergrijse 850 sedan uit ik meen 94 met spoiler erop... Iemand van hier?

En nog een rode 850 gespot in Zwolle bij het station rond uur of half 3 a 3 uur... :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Thys

Vandaag weer aardig wat 5pitters gespot, waaronder een metallicbruine V70 op de A27. Erg aparte kleur

Ronbroek

Citaat van: thyzerrr op 03-12-2008 11:14:51
Ik zou even op de CJIB brief moeten kijken hoe die weg ook weer heet... :eusa_shifty:

De Laserweg of de Flitslaan  :eusa_think:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Snellebaksteen

Vanavond op parkeerplaats de Vlaszak in Breda de volgende 855 R:

Mooie wagen!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Thys

Citaat van: Ronbroek op 04-12-2008 23:17:33
Ik zou even op de CJIB brief moeten kijken hoe die weg ook weer heet... :eusa_shifty:

Nee, het was de graaistraat...

Domaso

Vanavond om ong. 19.15 op de Westelijke Randweg in Geleen een donkere (zwarte?) V70 2.4T met een nieuw kenteken: 57 - *** -7. Je ging links af de Laan van Algarve op.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Thys

Vanochtend in Meppel op de rotonde bij de McD Hans Duiven en/of collega? Iig een opgestoken hand vanuit de ambu.

T-5R Jorn

Afgelopen woensdag ergens na 6 uur een 855 Cy in Essen met vier man erin. Jij verliet net de parkeergarage van de motorshow, we hebben in Essen toen een stukje achter elkaar aangereden. Vervolgens kwam jij mij ongeveer een kwartiertje later weer voorbij vliegen op 'die autobahn' en vanaf toen ben ik je gevolgd en heb je nog ff ingehaald, btw snelheid zat er lekker in 8). Ik ging af bij Emmerich jij bleef op 'die autobahn' richting Arnhem.

Iemand van hier?
MY RIDE 855 DOP T-5R

Tigger

Zojuist (een half uurtje geleden) een zwarte 855 T-5 bij het Shell tankstation Helftheuvel (Den Bosch) met kenteken LZ-JH-**.

jrs2k3

Citaat van: thyzerrr op 04-12-2008 23:27:25
Citaat van: Ronbroek op 04-12-2008 23:17:33

Nee, het was de graaistraat...

Bijna goed, Zuidveenseweg :) Is idd een flits weg, staan er vaak met een container die tegen een busje aan staat, waar draadjes uitkomen.... Heb hem tot nu toe altijd optijd kunnen zien, en ik hou me daar tegenwoordig ook wel aan de snelheid :)

Thys

Die inderdaad! Best verraderlijk, want als je vanaf steenwijk komt heb je eerst al een stuk tussen de landerijen gereden, waardoor het er allemaal erg 80 uitziet. En de witte plaatsnaamborden bij Zuidveen versterken dat ook alleen maar. Leergeld viel gelukkig mee, 2 tientjes. Wacht alleen gespannen af op een rekening van afgelopen maandag net buiten Kuinre. Dorp uit, lange brede rechte weg de polder in, en voor je het weet rijd je 100. En dan staat daar ineens zo'n nietsontziend apparaat langs de weg :-\

En uitgerekend op dat moment zat ik mijn vriendin te vertellen dat het volgens mij toch handiger was geweest als we een andere route hadden gereden omdat die korter was. En toen wist ik het helemaal zeker ;D

flap

gisteren in Roden een bordeaux 850 met niet te missen raamband 850club.nl

Hans Duiven

Citaat van: thyzerrr op 04-12-2008 23:44:59
Vanochtend in Meppel op de rotonde bij de McD Hans Duiven en/of collega? Iig een opgestoken hand vanuit de ambu.

Nope, dat was ik niet.

Ik heb even in het rooster gekeken: Was het soms voor acht uur? Dan zal het een collega zijn geweest uit Havelte die helemaal de weg kwijt is met de sterk wisselende Volvo's van mij. Én nu mijn buurman c.q. collega ook nog een 854 T5 heeft zwaai ie maar naar alle Volvo's die hij ziet.  ;D

Hans