Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Thys

Het was rond een uur of 11, in de ambu zaten een man en een vrouw die beiden de nek verdraaiden ;D Vrouw stak lachend de hand op. Leuk zulke collega's ;)

Hans Duiven

Okay, dan weet ik wel wie dat zijn geweest,

Thanks, ff zieken binnenkort  ;D

Hans

Tom850

Vanmiddag om 15.25 uur op de Bornsestraat in Hengelo en donker rode S70 **-DX-FJ op Volans.

Mooi kunst werk he Rayman :P

Jammer hoor dat je daar meer oog voor had dan voor mij.

Groeten Tom

Vertigo

Citaat van: Tom850 op 05-12-2008 17:37:57
Vanmiddag om 15.25 uur op de Bornsestraat in Hengelo en donker rode S70 **-DX-FJ op Volans.

Groeten Tom

Als je nou een leuke blondine naast je had zitten, dan had hij je vast wel gezien :P

Rayman

Citaat van: Tom850 op 05-12-2008 17:37:57

Sorry Tom, je bent m'n type niet! ;D

Tom850

Het was ook niet geheel eerlijk, want ik was met de V40 van moeders.

Me moeder was er wel bij. Zij is wel blond telt dat ook?

Groeten Tom

pwassink

Citaat van: thyzerrr op 05-12-2008 14:29:35
Die inderdaad! Best verraderlijk, want als je vanaf steenwijk komt heb je eerst al een stuk tussen de landerijen gereden, waardoor het er allemaal erg 80 uitziet. En de witte plaatsnaamborden bij Zuidveen versterken dat ook alleen maar. Leergeld viel gelukkig mee, 2 tientjes. Wacht alleen gespannen af op een rekening van afgelopen maandag net buiten Kuinre. Dorp uit, lange brede rechte weg de polder in, en voor je het weet rijd je 100. En dan staat daar ineens zo'n nietsontziend apparaat langs de weg :-\

En uitgerekend op dat moment zat ik mijn vriendin te vertellen dat het volgens mij toch handiger was geweest als we een andere route hadden gereden omdat die korter was. En toen wist ik het helemaal zeker ;D

Kuinre, daar staan ze al eeuwen zo vaak, dat is die weg die later de stuyvesantweg wordt naar Wolvega toch ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Wittehandel

Citaat van: pwassink op 05-12-2008 18:28:45
Die inderdaad! Best verraderlijk, want als je vanaf steenwijk komt heb je eerst al een stuk tussen de landerijen gereden, waardoor het er allemaal erg 80 uitziet. En de witte plaatsnaamborden bij Zuidveen versterken dat ook alleen maar. Leergeld viel gelukkig mee, 2 tientjes. Wacht alleen gespannen af op een rekening van afgelopen maandag net buiten Kuinre. Dorp uit, lange brede rechte weg de polder in, en voor je het weet rijd je 100. En dan staat daar ineens zo'n nietsontziend apparaat langs de weg :-\

En uitgerekend op dat moment zat ik mijn vriendin te vertellen dat het volgens mij toch handiger was geweest als we een andere route hadden gereden omdat die korter was. En toen wist ik het helemaal zeker ;D

Kuinre, daar staan ze al eeuwen zo vaak, dat is die weg die later de stuyvesantweg wordt naar Wolvega toch ?

Pieter stuyvesantweg... ;D

pwassink

Citaat van: Wittehandel op 05-12-2008 19:57:26
Citaat van: pwassink op 05-12-2008 18:28:45

Pieter stuyvesantweg... ;D

Dat is toch een van Wolvega's beroemde zonen ? of ben ik nu abuis ..  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

RATFINK

Vanochtend 07:30 in Zoetermeer ( Stadshart ) richting parkeerterrein RDW een 855 CY.

Turbo-Geek

Gisteren rond 18:30 een rode 855 (vermoedelijk T-5 of zelfs R) op de A27 met nogal wat haast ...
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Freakybaby

Een blauwe 854 T-5 aan de kabelweg in amsterdam vanmorgen van 11.50 tot 12.40
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Rutger B

mooie rode v70  zonder sticker ben  ik al een paar keer in heerenveen tegengekomen .
Auto glimt allijd  :eusa_dance:   zo iemand van hier ?

Vertigo

Zojuist hier in Deventer, mooie donkerblauwe V70 **-DX-RP ook iemand van hier toevallig?

robbie409

Citaat van: Turbo-Geek op 06-12-2008 13:28:07
Gisteren rond 18:30 een rode 855 (vermoedelijk T-5 of zelfs R) op de A27 met nogal wat haast ...

Cést moi.