Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Zag vandaag een bloedje mooie CY in een ondergrondse garage in de Amsterdamse Pijp.

Ik was undercover in een Mercedes Vito van een vriend.
Kentekenplaat van garage vermeldde Sittard

Kenteken begon met 93. Wie o wie.

reMARKable

Citaat van: combinedforces op 18-12-2008 20:50:56
welke roffel zat er achter mij toen ik nijmegen inreed, zo rond 14u vandaag? sloeg af bij het takenhofplein richting dukenburg?

Mmm dat kan ik  imsschien wel geweest zijn... maar weet t tijdstip nie zo goed meer...

Gisteravond 18 december in parkeer garage kelfkensbosch Nijmegen 2 hele mooie sedan's vooral die gepoetste bordoux rode  8)

's avonds/'s nachts  ::)bij NEC op de goffert een sedan lichtgroen met een soort streep op de achter zijkanten... wellicht iets te veel aan t bier waardoor ik t nie helder meer weet ;D

Last but not least vorige week zaterdag? een T5R DOP met sticker op de st. anna straat.... heeft een hele tijd bij Hennes gestaan als ik mij niet vergis... Nieuwe eigenaar? :eusa_eh:

T W R 850

Citaat van: DopdeDouwer op 15-12-2008 18:43:52
Ik kom de laatste tijd vaak in Hellevoetsluis. Langs de doorgaande weg had ik al een keer 2 mooie Roffels zien staan een zwarte 850 en een saffron s70. Vandaag was de 850 een nieuwe voorbumper aan het passen...

Als het goed is heb je twee S70's zien staan een saffron en een zwarte.
Zijn daar regelmatig te zien.
Is namelijk het bedrijf van een maatje van me en ik ben daar ook vaak.

Soulfly

gisteravond rond 21:00 @ rademarkt groningen een grijze 854. JR-ST-xx

Hij is er vandaag weer zie ik net

FGG

Vandaag om 12:00 op de A1 bij Apeldoorn-Zuid: een zilvergrijze V70 en een donkergrijze 240, allebei met óf een Zweeds kenteken óf een oud type Nato-kenteken. Ze hadden wel allebei een ronde landensticker met een S op de achterkant. Ze gingen er allebei bij Apeldoorn-Zuid eraf. Misschien Tim?

Citaat van: viking_in_shorts op 19-12-2008 18:28:03
En wij gaan lekker op weg naar: ......

N E D E R L A N D :eusa_dance: :eusa_dance:

Is ook weer veel te lang geleden :)

Hoewel, dit was gisteren om 18:30 gepost. Ik betwijfel of ie dan de volgende dag om 12:00 al bij Apeldoorn zal zijn. :eusa_think:

Een uur later, om 13:00, op de A7 van Purmerend naar Zaanstad: een Laserblue V70R. Wij reden aan de andere kant richting Hoorn in de witte Estate.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: FGG op 20-12-2008 23:13:57
Vandaag om 12:00 op de A1 bij Apeldoorn-Zuid: een zilvergrijze V70 en een donkergrijze 240, allebei met óf een Zweeds kenteken óf een oud type Nato-kenteken.

Vanmiddag zo rond 14:45 op de A50 bij Apeldoorn, Zilvergrijze SAAB 9-5 met zweeds kenteken.
Vanmiddag om 16:10 op de N348 in Deventer richting Raalte, een andere zilvergrijze SAAB 9-5 met zweeds kenteken...

Is er een nationale uittocht vanuit Zweden ofzo? en rijden ze allemaal in een grijze auto van zweedse makelij? :eusa_think:

wepster

deze morgen om ongeveer elf uur een mooie silversand met spoiler en pluchebeest op de splitsint van de ring eindhoven naar helmond oja ook nog mooi gepoetst en stevig de gang er in voor dat stukje weg  :eusa_whistle:

wie o wie iemand van hiero?

UserID6342

Gisteren rond vieren 's middags een rood/oranje V70 met Herbalife stickers op achterruit **-RN-**, ik reed achter je incognito met een roze Renault Twingo van de vrouw

razorx

Citaat van: wepster op 21-12-2008 01:00:09
deze morgen om ongeveer elf uur een mooie silversand met spoiler en pluchebeest op de splitsint van de ring eindhoven naar helmond oja ook nog mooi gepoetst en stevig de gang er in voor dat stukje weg  :eusa_whistle:

wie o wie iemand van hiero?

Als er drie pluche eendjes op de hoedenplank lagen en een blonde vrouw achter het stuur, was het mijn lieverd.
Die was rond die tijd daar in de buurt.

DopdeDouwer

Citaat van: T W R 850 op 20-12-2008 11:37:14
Citaat van: DopdeDouwer op 15-12-2008 18:43:52
Ik kom de laatste tijd vaak in Hellevoetsluis. Langs de doorgaande weg had ik al een keer 2 mooie Roffels zien staan een zwarte 850 en een saffron s70. Vandaag was de 850 een nieuwe voorbumper aan het passen...

Als het goed is heb je twee S70's zien staan een saffron en een zwarte.
Zijn daar regelmatig te zien.
Is namelijk het bedrijf van een maatje van me en ik ben daar ook vaak.
Ok zal mn ogen wat beter open houden volgende keer. Komt die bumper op de zwarte er echt op?
Vierkant Rules

D-J

Gister, zaterdag 20 dec omstreeks 18:00 uur in Hasselt. Een mooie gele 855, ik knipperde met mn lichten.
V70 T-5D

reneetje

Citaat van: D-J op 21-12-2008 19:03:27
Gister, zaterdag 20 dec omstreeks 18:00 uur in Hasselt. Een mooie gele 855, ik knipperde met mn lichten.

Zal Mike geweest zijn..........

Werd vanavond nog even eruit getrokken bij de stoplichten op de zwartewaterallee door zo´n zilvergrijze 850 met van die smurfen velgen  ;)

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

fearless

Citaat van: reneetje op 21-12-2008 19:20:16

Werd vanavond nog even eruit getrokken bij de stoplichten op de zwartewaterallee door zo´n zilvergrijze 850 met van die smurfen velgen  ;)

:eusa_think:

Niets van gemerkt.  :eusa_eh:

reneetje

Citaat van: fearless op 21-12-2008 19:29:42
Citaat van: reneetje op 21-12-2008 19:20:16

:eusa_think:

Niets van gemerkt.  :eusa_eh:

Was met een Seat Leon, stond achter je bij het voetgangers/fietsers stoplicht op de zwartewaterallee. De gele komt zijn hokkie haast niet uit met al die pekel op de weg :angel:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

fearless

Ah ok, dan heb ik je volgens mij in de 2e bocht ingehaald.  ;D