Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

MichielMaas

Op de parkeerplaats bij voetbalvereniging Beusichem. Donkere 855 T-5R. Moooie auto zonder sticker.
**-XL-GG

Onderweg tussen Culemborg en Beusichem nog een 855 gespot ook donker JV-**-**

:eusa_think:

wepster

Citaat van: walter leever op 09-01-2009 23:47:19
Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 09-01-2009 13:24:48
Citaat van: wepster op 08-01-2009 18:48:21
vandaag rond de klok van 15 uur op de weg van bergeik naar eersel net voor de rotonde een ik geloof zwarte maar kan ook een dop zijn geweest in iedergeval een estate met cx gril en van die angel ogen of hoe die dingen (koplampen ) ook mogen heten ik kon nog net zien dat het een belgisch kenteken was maar lezen was niet meer mogelijk (ging te snel).

WIE O WIE

misschien wel walter??

idd dat was ik,maar ik heb niks gezien,ging te snel :evil:

Zal volgende keer eens beter opletten(is trouwens donker grijs)

dan zul je wel op een vrachtwagen van cehave moeten letten ;D
ik was namelijk undrecover ;D

oja kwam je net van de was straat af hij was wel erg schoon ???

mark71

Vandaag bij de Ikea Amersfoort zilvere 854 met spoiler FD-**-**
Je zwaaide nog  :eusa_dance:
Iemand van hier?

gr

walter leever

Citaat van: wepster op 10-01-2009 16:26:17
Citaat van: walter leever op 09-01-2009 23:47:19
Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 09-01-2009 13:24:48
Citaat van: wepster op 08-01-2009 18:48:21
vandaag rond de klok van 15 uur op de weg van bergeik naar eersel net voor de rotonde een ik geloof zwarte maar kan ook een dop zijn geweest in iedergeval een estate met cx gril en van die angel ogen of hoe die dingen (koplampen ) ook mogen heten ik kon nog net zien dat het een belgisch kenteken was maar lezen was niet meer mogelijk (ging te snel).

WIE O WIE

misschien wel walter??

idd dat was ik,maar ik heb niks gezien,ging te snel :evil:

Zal volgende keer eens beter opletten(is trouwens donker grijs)

dan zul je wel op een vrachtwagen van cehave moeten letten ;D
ik was namelijk undrecover ;D

oja kwam je net van de was straat af hij was wel erg schoon ???

Ja hij was net gewassen,je moet wel met al dat zout op de wegen. :eusa_wall:

Ik zal voortaan beter op undercover volvo rijders letten. :eusa_shifty:

FrankvdAa

Gisteren de CY van Rutger gespot bij Carlo in Gemert... ben nog even binnen geweest om een praatje te maken, maar de spin was zelf alweer gevlogen ;)
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Spin!

Citaat van: FrankvdAa op 11-01-2009 11:46:41
Gisteren de CY van Rutger gespot bij Carlo in Gemert... ben nog even binnen geweest om een praatje te maken, maar de spin was zelf alweer gevlogen ;)

Tsjah! De grote baas was er zelf ook nog niet...en ik had ook niet zoveel tijd. Maar Schmidt heeft wel weer een mooie BS T-5R gevonden met minder dan een ton aan km's...ff staan kwijlen ;)

www.vm-parts.nl

FrankvdAa

Citaat van: Spin! op 11-01-2009 12:20:07
Maar Schmidt heeft wel weer een mooie BS T-5R gevonden met minder dan een ton aan km's...ff staan kwijlen ;)

Stond inderdaad op straat zonder linker achterlichtunit... mooie wagen, maar helaas 'slechts' 2 liter...

A.s. zaterdagochtend gaat de R bij Carlo op de brug om een vervelende rammel op te sporen.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Spin!

Citaat van: FrankvdAa op 11-01-2009 12:28:17
Citaat van: Spin! op 11-01-2009 12:20:07
Maar Schmidt heeft wel weer een mooie BS T-5R gevonden met minder dan een ton aan km's...ff staan kwijlen ;)

Stond inderdaad op straat zonder linker achterlichtunit... mooie wagen, maar helaas 'slechts' 2 liter...

A.s. zaterdagochtend gaat de R bij Carlo op de brug om een vervelende rammel op te sporen.

Ow...toen ik er was stond deze nog binnen...maar dan mét unit. Misschien zie ik je volgende week dan wel, want dan kom ik die van mij weer ophalen ;D

En dan ff kijken of ik er een mooie gadget onder kan frotten die achterin de bagageruimte verstopt zit ;)

Maakt iig herrie ;D

www.vm-parts.nl

Soulfly

Gespot:

Karel, Wibren & Barry (in die volgorde). :) Leuk even gesproken te hebben, was alleen voor mij van korte duur. Als Jaimy niet mee geweest was, was ik wel langer gebleven.

Black Magic

Rond half 6 op de A20 richting Gouda een volgens mij donkerblauwe C70 met lens koplampjes en Xenon kenteken begon met TS , iemand van hier ? 8)

Ronbroek

Citaat van: Soulfly op 11-01-2009 17:08:06
Gespot:

Karel, Wibren & Barry (in die volgorde).

Op de schaats ?  :o

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Soulfly

Nee, eerst wachten wie er zou komen (beetje last minute meeting) dus blauwbekken en daarna (de overige heren dan) warm worden bij de Mac.

Ronbroek

Ah, we zien de foto's wel verschijnen  :evil:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Barry_C70

who's the sucker on Webmisbruikers on SBS6 in the Cassis C70 who just lost his license? ;D