Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: J-P op 14-01-2009 16:25:01
Ja, was ik, zat al achter je vanaf Goes zuid. We zaten helaas achter een vrachtauto richting de A58, en inderdaad, ik heb een T5  ;D Ik deed niet eens gek nog. Ik zag geen forumsticker bij je, klopt dat? Overigens kan je wel goed zien wanneer je schakelt, flinke pluimen uit de uitlaat.  ;) Dank je voor de tip, taranis, ik had `m wsl gemist  :eusa_dance:

Klopt forum sticker is besteld maar heb nog steeds niet betaald  ;D
en zou idd kunnen kloppen van die pluimen want er klopt nog iets niet helemaal
aan de fine tuning zaterdag nog even langs ET.
En zag je me niet zwaaien dan ?  :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

D-J

Vandaag, Zwolle Ijsselallee 16:20 uur een 855 CY. Je had een oranje shirt oid aan ;)
V70 T-5D

J-P

Citaat van: arjenT5R op 14-01-2009 17:18:13

Nee, ik zag je niet zwaaien maar volgens mij zat je er niet alleen in. Ik dacht wel dat je er lekker vandoor zou gaan met dat T5R embleem achterop. Ik heb helemaal geen emblemen erop, alleen de afbeelding van een haai ipv een ichtus teken :-)

arjenT5R

Citaat van: J-P op 14-01-2009 21:43:00

Nee, ik zag je niet zwaaien maar volgens mij zat je er niet alleen in. Ik dacht wel dat je er lekker vandoor zou gaan met dat T5R embleem achterop. Ik heb helemaal geen emblemen erop, alleen de afbeelding van een haai ipv een ichtus teken :-)

Ja tuurlijk zeker met een bordeaux rood broertje van um achter me  ;D
En de gene die naast me zat was de beunmaat waren net een setje fusee kogels wezen halen bij de sterdome voor zijn "klasse wagen" ;D
dat T5-R heb ik er zelf niet eens op geplakt die haai in combi met ichtus is wel werelds idd  :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

beunmaat

Citaat van: arjenT5R op 14-01-2009 21:45:22
Citaat van: J-P op 14-01-2009 21:43:00

Ja tuurlijk zeker met een bordeaux rood broertje van um achter me  ;D
En de gene die naast me zat was de beunmaat waren net een setje fusee kogels wezen halen bij de sterdome voor zijn "klasse wagen" ;D
dat T5-R heb ik er zelf niet eens op geplakt die haai in combi met ichtus is wel werelds idd  :P

jepz.. ik keek in de zijspiegel en kwam tot de conclusie dat er 3 volvo's achter elkaar reden :D:D
leuk ding in het rood

Jeff

Vanmiddag een V70R gespot in Zwolle een Safron en de ex Bordo rode 850 T5 van Rik :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

martin850

vanmorgen, rond 8.45, trok  een grijve v70r vanaf de oprit holten, laren de a1 op richting deventer. Iemand van hier?

groeten martin

Thys

Gistermiddag in Steenwijk een donkere V70 met donker glas en comets. Wie oh wie?

marcelV70R

vanmiddag rond half1 in Haarlem een V70 Saffron pearl
op de  spaarndamseweg thv de wegwerkzaamheden
stonden weer van die vervelende frezen van de Freesmij!!!!
en rond half 3 op de A1 thv Muiden ri Amsterdam een 855 cream yellow

Marcel

Soulfly

Vanmiddag, parkeergarage Rademarkt Groningen.

Saffron V70, volgens mijn collega's met een vrouw achter het stuur.
De vriendin van Barry?

mikky

Citaat van: D-J op 14-01-2009 20:10:36
Vandaag, Zwolle Ijsselallee 16:20 uur een 855 CY. Je had een oranje shirt oid aan ;)

Oranje past mooi bij CY ;D , was jij ook diegene die een tijdje geleden voor de brug bij Hasselt seinde???

Vertigo

Om 15:45 op de haaksbergerstraat in Hengelo, CY 850 Estate met donker getinte ramen, extra metertjes op de A-stijl en Xenon-verlichting (JR-ZS-**)

De blondine achter het stuur wist het gaspedaal goed te vinden bij de stoplichtsprintjes richting Beckum ;D

Iemand van hier?

Spin!

855 CY op de A73 Beuningen...en nee, ik was het niet. Meen dat er winterslofjes onder lagen met velgen in de columba/perfo kleur.

Ik reed in de S70 ( ja het rijdt nog!!!! ) richting Gemert om het gele hok weer op te halen...

www.vm-parts.nl

FGG

Citaat van: Vertigo op 17-01-2009 16:39:38
Om 15:45 op de haaksbergerstraat in Hengelo, CY 850 Estate met donker getinte ramen, extra metertjes op de A-stijl en Xenon-verlichting (JR-ZS-**)

De blondine achter het stuur wist het gaspedaal goed te vinden bij de stoplichtsprintjes richting Beckum ;D

Iemand van hier?

Die heb ik al vaker gespot. Volgens mij geen Forumlid.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: FGG op 17-01-2009 17:09:28
Citaat van: Vertigo op 17-01-2009 16:39:38

Iemand van hier?

Die heb ik al vaker gespot. Volgens mij geen Forumlid.

Klopt.... Heb ik zelf ook al vaker gespot, alleen zat er deze keer een blondine achter het stuur....

Ze mag wel kennis maken met een forumlid  :angel: