Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Vanmiddag bij IKEA Utrecht div. 850´s en x70´s gezien wie wie wie ;D

Vertigo

Citaat van: Bouke op 18-01-2009 20:27:18
Vanmiddagop een willekeurige dag bij een willekeurige IKEA Utrecht div. 850´s en x70´s gezien wie wie wie ;D

marcelV70R

Citaat van: 850blues op 17-01-2009 22:29:02
Citaat van: marcelV70R op 16-01-2009 21:47:08
vanmiddag rond half1 in Haarlem een V70 Saffron pearl
op de  spaarndamseweg thv de wegwerkzaamheden
Is vast die V70 die ergens bij mij achter uit de wijk komt. 'k Zie hem/haar regelmatig rijden, maar ik vermoed dat dat geen forumlid is, anders had ie mijn roffel - met sticker - allang moeten spotten.

zat idd een vrouw achter het stuur

Marcel

Taranis

Vanmiddag bij de MacDonald's vlakbij Bonn een forumsticker gespot :eusa_dance:

Groene estate, HT-HS-**. Bestuurder kreeg blijkbaar rijles of 't was een proefrit ofzo, wegrijden ging niet echt soepel :eusa_whistle:

Erik_M.

Citaat van: Taranis op 18-01-2009 22:07:50

Groene estate, HT-HS-**. Bestuurder kreeg blijkbaar rijles of 't was een proefrit ofzo, wegrijden ging niet echt soepel :eusa_whistle:

Hahaha, zeker DE groene zeecontainer die tegenwoordig op Colomba's rijdt.....  ;D ;)
Zou het gelukt zijn ?

gRoet
eRik

denkweb

Citaat van: Erik_M. op 18-01-2009 23:07:25
Citaat van: Taranis op 18-01-2009 22:07:50

Hahaha, zeker DE groene zeecontainer die tegenwoordig op Colomba's rijdt.....  ;D ;)
Zou het gelukt zijn ?

gRoet
eRik

Container, export, ja, dat zal wel. Of hij wordt zo als gestolen gemeld...  ;D

GeertG

Vrijdagochtend iets voor negenen in Hoensbroek, Akerstraat-Noord ri. Amstenrade, voor de stoplichten een blauwe estate met LL-**-** mèt forumsticker  :)

Wie ?
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Barry_C70

Peizerweg, Groningen, voor de bocht geparkeerd, 09:10, Aqua blue/green S70 met anthracite pegs of titans

D-J

He Mikky, scherp hoor!!! ;)
V70 T-5D

mikky

Citaat van: D-J op 19-01-2009 20:02:54
He Mikky, scherp hoor!!! ;)

Hahahaha zag je net op tijd, weet nu waar ik op moet letten :eusa_whistle:

Kingfisher

Vandaag 6:50 grijze V70 TDI XH-RB-** met sticker op de A12 Woerden - Utrecht op de linkerbaan in de (ongevalletje) file.
Pakte mooi op tijd de linker vluchtstrook mee om het glas te ontwijken  :eusa_clap:

Bij Utrecht kwam ik je toeterend voorbij en ging richting Arnhem, in een Peugeot 407SW.........  :eusa_shhh:

Ik kom blijkbaar alleen maar forummers tegen als ik zelf de roffel niet bij me heb  :eusa_doh:

)()()sT

Citaat van: GeertG op 19-01-2009 08:57:39
Vrijdagochtend iets voor negenen in Hoensbroek, Akerstraat-Noord ri. Amstenrade, voor de stoplichten een blauwe estate met LL-**-** mèt forumsticker  :)

Wie ?

Dat is de ex van Rob (Simmz) ;)

DirkT?

Vanochtend in Waalwijk ter hoogte van de Industrieweg.
C70 met Columba's (waarschijnlijk wintersetup)
kenteken:   XR-HN-..

t5karel

CY zojuist in Noordboek City :o ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Reitse

Citaat van: t5karel op 20-01-2009 13:01:50
CY zojuist in Noordboek City :o ;D
Kreeg je die ouwe gele van je terug ???