Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Citaat van: Reitse op 20-01-2009 13:47:06
Citaat van: t5karel op 20-01-2009 13:01:50
CY zojuist in Noordboek City :o ;D
Kreeg je die ouwe gele van je terug ???
Nee man ;D.Deze was wel wat verbleekt zo op het 1e oog.De wagen schijnt uit Overschild te komen :eusa_think:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

nickk.

Gisteren A29 bij shell pomp richting Willemstad, bordeauxrode v70 ''R" Had dr een R opgeplakt, want verder was er weinig kenmeRkends aan.

Barteld

Vandaag om +/- 17.15 oprit a32 -> a28 bij staphorst volgens mij Ivo, ik seinde nog met lichten en jij volgens mij ook ( of er zit ergens een stekkertje los ) ik DHL truck.

fearless

Citaat van: Barteld op 20-01-2009 19:26:53
Vandaag om +/- 17.15 oprit a32 -> a28 bij staphorst volgens mij Ivo, ik seinde nog met lichten en jij volgens mij ook ( of er zit ergens een stekkertje los ) ik DHL truck.

;D  Ah klopt had ik het toch goed gezien. En nee geen stekkertje los, deed even alle lampjes uit.  :P

Dacht al zal wel iemand van het forum zijn.  :eusa_dance:

Thys

Gisteravond op de A1 van Amersfoort tot Muiderberg lekker samen opgereden met de PN-NV-**. Bij Bussum nog een witte 850 sedan, PV-TH. Iemand?

Vertigo

Citaat van: thyzerrr op 20-01-2009 21:13:36
Gisteravond op de A1 van Amersfoort tot Muiderberg lekker samen opgereden met de PN-NV-**. Bij Bussum nog een witte 850 sedan, PV-TH. Iemand?

laatste cijfers van die witte 50?

Thys

Heb het niet opgeschreven, maar er staat me wel zoiets van bij inderdaad

*JL*

De mijne zal het beslist niet zijn geweest die eindigt op (PV-TH) 47 :D

Vertigo

Citaat van: thyzerrr op 20-01-2009 22:43:11
Heb het niet opgeschreven, maar er staat me wel zoiets van bij inderdaad

Zal de ex SD-I zijn dan.... En ja, die is nog steeds hier op het forum te vinden, als Jerommeke ...

JayJ

Vanaf morgen ben ik met sticker te spotten in Groningen en Haren voornamelijk.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

RRRRR_Ramon

Dinsdagmiddag 20-01 rond 16.40 uur op de Praamweg (natuurgebied Noorderplassen bij de veeroosters) tussen Almere en Lelystad. Een rode Alter 1 854 met kenteken DV-ZS-**. Ik dacht een forumsticker te zien...  :eusa_think: Ik reed daar met een gele Volvo L60F shovel.

Woensdag 21-01 rond 15.15 op de Bolderweg te Lelystad. Een silversand 854 met heldere koplampen en op Columba's. Kenteken LF-GP-**.  De ex-850 van BartusKN dus...  ::) Hij is nog niet ver uit de buurt Bartus!

Of was je het toch nog zelf?  :eusa_whistle:

Ik kwam van de Bolderweg met een gele Volvo L60F shovel en de bestuurder van de 850 moest wachten op de uitrit van de Supertank omdat er busjes geparkeerd stonden aan de rechterkant van de weg.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

pwassink

Vanmorgen was ik iets later dan anders, zag een een V70 Awd, metaalgrijs van kleur,
deze reed vanuit ons dorp richting Lochem,  heb ik Gerrit-jan zijn nieuwe voiture gespot toevallig ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Freakybaby

Vanmiddag rond 16.50 in de Parklaan Sittard een zilveren V70R AWD waarvan de bestuurder even ging pinnen. Geen stikker, duidelijk niet verlaagd, maar zag er wel netjes uit!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Spin!

Zojuist bij Bastion Hotel/Parkeerplaats Nijmegen

Was beetje lastig te zien, ik meen dat het een DOP was...en icm met een J-kenteken en grijze klep-strip betekend dus dat het een nep T-5R was...maar zag er wel mooi uit. Mijn banaantje stond er ook!  ;D

www.vm-parts.nl

MichielMaas

Vanmiddag bij pompstation in Beaxem ? Limburg. SilverSand 854, geen Sticker wel mooie Volvo